Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaaehtoisesti sinku miehet

Vierailija
08.10.2023 |

Vapaaehtoisesti sinku miehet valehtelevat itselleen, kun väittävät olevansa onnellisia! Mies tarvitsee naisen ollakseen onnellinen. Kaikki tutkimukset ovat samaa mieltä asiasta.

Incelit vain yrittää koskaa naisille väittävänsä olevan vapaaehtoisesti sinkkuja.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
2/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstanaiset haluaa kontrolloida miehiä. Tuo naisten narsismi ja kontrollointi on jo niin sairasta, että kertovat miehille, että ainoastaan nainen voi tehdä miehen onnelliseksi ja vapaaehtoisesti sinkut velamiehet valehtelee itselleen. Naiset vain manipuloi miehiä. Eivät voi sietää vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä.

Kyllä ne aidosti elämäänsä sinkkuna tyytyväiset ovat paljon siedettävämpiä kuin incelit.

Vierailija
4/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun yksikin inkkuli itkee täällä (huom. täällä mammojen palstalla) mammoille naisettomuuttaan, en usko heidän olevan onnellisrmpa sinkkuina.

Vierailija
5/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoiset sinkonaiset hyppelehtivät vapaana omia tanssihyppyjään.

Vierailija
6/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies, ja olen aika varma, että parisuhde ap:n kanssa ei tekisi minua ainakaan onnellisemmaksi. 

Vierailija
7/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vaikeaa saada edes otsikko oikein?

Vierailija
8/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun yksikin inkkuli itkee täällä (huom. täällä mammojen palstalla) mammoille naisettomuuttaan, en usko heidän olevan onnellisrmpa sinkkuina.

Joskus ihan hämmennyin siitä, miten paljon se inkkeli itkee naisen puutettaan, päivästä toiseen... Hämmennyn myös siitä, miten miehiä alkoholisoituu erojen jälkeen tai kun ei koskaan ole naista löytynyt. Eikö ne ukot pysty elämään selvinpäin, jos ei saa pill*a? 

Vierailija
9/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstanaiset haluaa kontrolloida miehiä. Tuo naisten narsismi ja kontrollointi on jo niin sairasta, että kertovat miehille, että ainoastaan nainen voi tehdä miehen onnelliseksi ja vapaaehtoisesti sinkut velamiehet valehtelee itselleen. Naiset vain manipuloi miehiä. Eivät voi sietää vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä.

Naisviha näkyväksi!

Vierailija
10/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, ja olen aika varma, että parisuhde ap:n kanssa ei tekisi minua ainakaan onnellisemmaksi. 

Eikä kukaan tule onnelliseksi sinun kanssasi.

Vierailija
11/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihan hämmennyin siitä, miten paljon se inkkeli itkee naisen puutettaan, päivästä toiseen... Hämmennyn myös siitä, miten miehiä alkoholisoituu erojen jälkeen tai kun ei koskaan ole naista löytynyt. Eikö ne ukot pysty elämään selvinpäin, jos ei saa pill*a? 

Joo, taitavat miehet ihan itse itselleen ja toisilleen uskotella, ettei se ole mies eikä mikään jos ei naista "saa".

Vierailija
12/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse kylläkin olen 100 prosenttisesti onnellisempi vapaaehtoisesti sinkkuna. Mutta jos kerta naiset sanoo, että olen inceli ja tarvitsen naisen ollakseni onnellinen, niin tottakai naiset ovat oikeassa. Eihän heillä ole mitään syytä huutaa miehelle ja kertoa miten miehen tulee tuntea... Eihei... M28

Vierailija
13/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku, taidan olla vapaaehtoisesti sinkku koska en pyri edes pariutumaan.

Minä olen varsin onnellinen näin koska tykkään että saan olla kotona yksin, paras tunne on se kun työpäivän jälkeen saan olla kotona omassa rauhassa ja viikonloput myös kivoja kun saa olla yksin.

Ap sä puhut potaskaa.

M32

Vierailija
14/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan tule onnelliseksi sinun kanssasi.

Olipa lapsellinen kommentti aikuiselta naiselta. Ja katkera!

Vierailija
15/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn surkea provo. Annamme arvosanan -1/5. Kaupan päälliseksi saat hohhoijjaa maininnan.

Vierailija
16/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Olen tässä ollut erään naisen kanssa melko läheisissä väleissä (ei olla kuitenkaan intiimisti) ja kyllä se aina välillä tuntuu että olisi sitä varmaan täysin naisettomana tyytyväisempi. Naisten kanssa kun näyttää ihan kaverinakin tulevan välillä kaikenlaista rasittavaa draamaa. Ja se miten pitää vähän väliä olla tukemassa ja kuuntelemassa murheita.

Vierailija
17/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole koskaan tuonut onnellisuutta minun elämään ja jokainen minun elämässä pyörähtänyt nainen on tuhonnut sitä vähäistäkin onnellisuutta.

Taitaa tutkimuksesi olla tehty tai teetetty jonkun äärifeministi järjestön toimesta

Vierailija
18/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua tänne ketään hääräilemään ja säätämään.

Vierailija
19/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki tutkimukset tällä hetkellä samassa huoneessa kanssasi? Näkeekö kukaan muu niitä?

Vierailija
20/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko siis, että kaikki maailman 4 miljardia miestä ovat tällä palstalla itkeviä inkkeleitä? Millainen vamma tai sairaus sinulla on?