Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti sinku miehet

Vierailija
08.10.2023 |

Vapaaehtoisesti sinku miehet valehtelevat itselleen, kun väittävät olevansa onnellisia! Mies tarvitsee naisen ollakseen onnellinen. Kaikki tutkimukset ovat samaa mieltä asiasta.

Incelit vain yrittää koskaa naisille väittävänsä olevan vapaaehtoisesti sinkkuja.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt käsi kädessä kulkevia pariskuntia. Sitä millainen mielenmaisema heillä on. Ovatko he riippuvaisia toisistaan, vai mikä on se syy miksi ovat liimautuneet yhteen..

Kun itse olen oman tien kulkija, eli vapaaehtoisesti sinkku, aikani menee itseni kehittämisessä niin liikunnan kuin kirjallisuuden parissa. Voin halutessani tavata naisiakin, mutta pääasiassa aikani kuluu yksin hiljaisuudessa, ja nautin siitä.

Läheisriippuvuus siinä paistaa ja se etteivätkestäisi sekoamatta hetkeäkään ilman toisen tukea ja lämpöä.

Vierailija
62/64 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuudesta en tiedä, mutta stressiä on vähemmän ilman naista. m49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se oloani helpottaisi ja lisäisi, että asettaisin elämänarvoni riippumaan siitä, että olenko parisuhteessa vai en? 

Totta kai hyvä parisuhdekumppani saattaisi tuoda lisäarvoa elooni, kuten minä hänen eloonsa mutta ajatus siitä, että kuka tahansa kumppani rinnalla olijana ja eläjänä olisi parempi kuin eloni vapaasti ja avoimesti sinkkuna on jotenkin hyvin vietas. 

En  osaa ajatella, että hyvän kumppanin vosin vain jostain noukkia ja mapata mukaani. - Ikävä tietysti tällainen ääriajattelu. 

En odota kumppanini olevan täydellinen en edes sittä, että olisi virheetön mutta tarpeeksi hyvä hänen tulsi olla, kuten minun hänelle, jotta kannattaisi edes yrittää edetä yhdessä parisuhdetta kohti ja tai mahdollsiesti olla yhdessä parisuhteessa.  

Ikisinkku mies 40+

Vierailija
64/64 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut mahdollisuuksia sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut. Ne naiset jotka minusta hieman ovat olleen kiinostuneet, niin luulen että en olisi ollut kovin onnellinen heidän kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä