Vapaaehtoisesti sinku miehet
Vapaaehtoisesti sinku miehet valehtelevat itselleen, kun väittävät olevansa onnellisia! Mies tarvitsee naisen ollakseen onnellinen. Kaikki tutkimukset ovat samaa mieltä asiasta.
Incelit vain yrittää koskaa naisille väittävänsä olevan vapaaehtoisesti sinkkuja.
Kommentit (64)
Onnellisuudesta en tiedä, mutta stressiä on vähemmän ilman naista. m49
No mitä se oloani helpottaisi ja lisäisi, että asettaisin elämänarvoni riippumaan siitä, että olenko parisuhteessa vai en?
Totta kai hyvä parisuhdekumppani saattaisi tuoda lisäarvoa elooni, kuten minä hänen eloonsa mutta ajatus siitä, että kuka tahansa kumppani rinnalla olijana ja eläjänä olisi parempi kuin eloni vapaasti ja avoimesti sinkkuna on jotenkin hyvin vietas.
En osaa ajatella, että hyvän kumppanin vosin vain jostain noukkia ja mapata mukaani. - Ikävä tietysti tällainen ääriajattelu.
En odota kumppanini olevan täydellinen en edes sittä, että olisi virheetön mutta tarpeeksi hyvä hänen tulsi olla, kuten minun hänelle, jotta kannattaisi edes yrittää edetä yhdessä parisuhdetta kohti ja tai mahdollsiesti olla yhdessä parisuhteessa.
Ikisinkku mies 40+
Minulla ei ole ollut mahdollisuuksia sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut. Ne naiset jotka minusta hieman ovat olleen kiinostuneet, niin luulen että en olisi ollut kovin onnellinen heidän kanssa?
Läheisriippuvuus siinä paistaa ja se etteivätkestäisi sekoamatta hetkeäkään ilman toisen tukea ja lämpöä.