Luotatteko intuitioonne?
Kommentit (8)
Kyllä yksityiselämässä, jos pitää päättää pitääkö jostain ihmisestä tai luottaako häneen. Mulla on aika vakiintuneet kuviot tällä hetkellä joten harvoin tarvitsen intuitiota nykyään. Töissä päätöksiä ei voi perustaa intuitiolle ja jos tietyt tunnusmerkit asiakkaassa täyttyy, on melkein pakko ajatella että hän todennäköisesti yrittää huijata, riippumatta siitä mitä vaisto sanoo.
Muissa kuin ihmistuntemusasioissa on tosi vaikeaa eritellä varsinaisen intuition roolia. Yritän miettiä päätöksiäni järjellä, mutta kyllähän kaiken taustalla on kuitenkin tunteet: haluan että musta tuntuu mahdollisimman hyvältä pitkällä aikavälillä. Yleensä jos vaikka päättää että ei hae jotain tiettyä työpaikkaa, siihen on kuitenkin sanallistettavissa jokin järkevä syy, eikä tarvitse intuitiota tästä syyttää.
Ainakin pyrin siihen. Kun lakkasin täyttämästä muiden odotuksia, niin elämänlaatuni parani.
En. Olin lähes varma että löydän autosta vian, mutta toisin kävi. Ainut lohtu että ei löytänyt merkkikorjaamokaan. Nostivat kätensä pystyyn, kun en antanut summassa lähteä vaihtamaan osia, mutta ei tullut laskuakaan.
Horoskooppi kertoi, että tänään on se päivä, jolloin minun kannattaa luottaa intuitiooni.
Tietenkin käytän vahvuuttani hyväksi.