Mies, miksi tajuat naisen arvon vasta, kun olet menettänyt hänet
Miksi et voinut rakastaa ja ottaa toista huomioon suhteen aikana. Miksi havahdut omaan saamattomuuteesi vasta, kun peli on jo menetetty.
Kommentit (56)
En oo milloinkaan nalkuttanut kenellekään, olenkos harvinainen?
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin ne miehet, jotka eivät jätä kaikkea suunnittelua ja toteutusta vaimoilleen, eivät kuule nalkutusta.
Et voisi olla pahemmin väärässä. Taipumus nalkutukseen on henkilön ominaisuus eikä mikään jonkun toisen henkilön käytöksestä johtuva seuraus.
Vasta suhteen jälkeen huomaa että se tyytymispillu oli silti parempi kuin olla yksin.
Kun sitä on niin sinisilmäinen suhteen kestäessä. Illuusiot karisee vasta sitten, kun pääsee omassa rauhassa miettimään asioita ja tajuaa, että mikä manipuloiva hirvitys entinen akka on ollut.
Täällä oletetaan nyt aika suorasukaisesti, ettei mies voisi rakastaa naista.
Nainen on miehelle vain kolo, johon tyhjentyä, ja kotityöt suorittava kone. Aika kaunista? Vihaatteko miehiä oikeasti noin paljon? Kai ymmärrätte, että silloin ei kannata olla parisuhteessa miehen kanssa lainkaan?
t. Nainen, joka rakastaa miestään vikoineen kaikkineen
Minkä helvetin arvon mies naiselle antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin ne miehet, jotka eivät jätä kaikkea suunnittelua ja toteutusta vaimoilleen, eivät kuule nalkutusta.
Et voisi olla pahemmin väärässä. Taipumus nalkutukseen on henkilön ominaisuus eikä mikään jonkun toisen henkilön käytöksestä johtuva seuraus.
Väärin.
Mietipä sitä, että kukaan ei nalkuta yksin.
Nalkutus on aina seurausta jostain usein pitkäkestoisesta tyytymättömyydestä.
Se voi kohdistua lapsiin tai omiin vanhempiin tai kumppaniin tai työkaveriin, mutta se JOHTUU AINA jostain jossa on toinen osapuoli.
Se on sitten toinen juttu voisiko sitä hillitä ja yrittää käsitellä asiaa jollain toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on miehelle vain kolo, johon tyhjentyä, ja kotityöt suorittava kone. Aika kaunista? Vihaatteko miehiä oikeasti noin paljon? Kai ymmärrätte, että silloin ei kannata olla parisuhteessa miehen kanssa lainkaan?
Miehet on ihan itse sanoneet että nainen on pelkkä reikä ja kodinkone.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vihasin ex-miestäni juuri noin paljon. Ja kyllä, hänelle olin vain kolo ja kotityöt suorittava kone. Kunnes jätin hänet ja alkoi marttyyripuuskat. Vaihdoin ulkomaalaiseen mieheen, joka kohtelee minua paremmin. En aio asua enää yhdenkään miehen kanssa.
Tässä voi olla vähän se syndrooma taustalla että eteenkin pitkissä suhteissa (ei tietenkään kaikissa) naisesta vaan jotenkin tulee se perheen ja huushollin organisaattori.
Mies pitää kumppania itsestään selvyytenä ja kunnon kerran naimisiin menty niin itse voi sitten huilia lopunelämää kuten aikoinaan kotona kun äiti passasi päästä varpaisiin kesät talvet.
Nainen on tyytymätön ja ehkä nalkuttaa, tulee riitoja ja liitto rakoilee.
Voi olla että mies jättää naisen itse mutta ennen pitkää huomaa ettei löydä toista yhtä hyvää rinnalle, alkaa kaivata myös sitä elämän ja huushollin järjestyksessäpitäjää takaisin.
Ja tasapuolisuuden nimissä kyllä me naisetkin kaivataan joskus niitä ketä on jätetty....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin.
Mietipä sitä, että kukaan ei nalkuta yksin.Nalkutus on aina seurausta jostain usein pitkäkestoisesta tyytymättömyydestä.
Se voi kohdistua lapsiin tai omiin vanhempiin tai kumppaniin tai työkaveriin, mutta se JOHTUU AINA jostain jossa on toinen osapuoli.
Se on sitten toinen juttu voisiko sitä hillitä ja yrittää käsitellä asiaa jollain toisella tavalla.
Jokaisessa parisuhteessa syntyy tilanteita, jotka aiheuttavat tyytymättömyyttä. Kyse on nyt vain siitä, kuinka tuohon epämukavaan tunteeseen reagoi. Normaali ihminen kykenee ilmaisemaan asiansa neutraalisti ja hoitamaan asiansa kuntoon yhteistyössä puolisonsa kanssa. Nalkuttajalla puolestaan epämukava tilanne synnyttää hirvittävän sisäisen paineen, joka pitää saada purkaa puolisonsa niskaan. Ei ole niin pientä asiaa mistä ei saisi synnytettyä isoa p*skamyrskyä.
En tiedä. En ole menettänyt naista kun olen ollut sinkku koko elämäni.
En ymmärrä kysymystä. Olen varsin onnellinen ilman häntä.
Jaa. Mulle kävi juuri päinvastoin. Huomasin vasta eron jälkeen minkälaisen m u l ku n ja kus i p ään kanssa olin ollut yhdessä. Olin pitkään itselleni vihainen, että katsoin sitä touhua niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan itse sanoneet että nainen on pelkkä reikä ja kodinkone.
Kaikki miehet? Ajattelevatko kaikki naiset samalla tavalla?
No meillä päin kävi ainakin niin, että tajusin oman arvoni ja jätin naisen ja ole onnellisempi ilman häntä.
Taitaapi olla useammin ihan toisin päin, päästyään naisesta eroon mies ajattelee: Miksi vasta nyt? Miksi en tajunnut aiemmin olevani onnellisempi ilman häntä?
Enpä ole tajunnut, kun en ole koskaan suhteessa ollut.
En ole mikään välkyin, mutta jos sitä koskaan suhteeseen pääsee niin mainitsisin että sano jos joku asia nyppii.
En minä osaa lukea ajatuksia tai omaa kokemusta suhteista että tietäisin jotain kirjoittamattomia sääntöjä - jos niitä nyt on.
Eiköhän jokainen suhde ole omanlaisensa.
Ai hitsi, tää oli hyvä vastaveto 😉
Sain päivän naurut, kiitos.
Ja siis niin totta. Miksi me naiset ylipäätään jahdataan noita miehiä kun ne tuottaa aina viimekädessä pettymyksen.