Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun mies jää laukeamisen jälkeen sisälle

Vierailija
08.10.2023 |

Eilen illalla nukkumaan mennessä olin pms-oireiden vuoksi levoton ja kun mieheni ei enää kestänyt sängyssä pyörimistäni, niin sitten pantiin. Saan aina hyvin unta seksin jälkeen. Aamulla mies herätti minut ja pantiin, jonka jälkeen jäätiin sänkyyn loikoilemaan. noin tunti sen jälkeen pantiin taas ja tällä kertaa mies laukesi ehkä kolmen työnnön jälkeen. Miestä toki tilanne harmitti, mutta minä pyysin häntä jäämään sisälleni, nostelin lantiotani ja keskityin kunnolla tuntemaan hänen kalunsa sisälläni, kun sain sitten voimakkaan orgasmin. Samalla kun sain orgasmin, mies alkoi kovettua uudelleen sisälläni ja jatkettiin sitten siitä. Tuo oli ensimmäinen kerta meillä, että mies jääkin sisään laukeamisen jälkeen ja minun orgasmini sitten laukaisi miehessä uuden erektion. Mies kuvasi sitä tunnetta hillittömäksi ja ehdotti, että tulevaisuudessakin tehdään samoin, haluaa kokea sen uudelleen.

Onko palstalaiset kokeilleen samaa ja etenkin kiinnostaa miesten mielipide, että jos olette kokeneet, niin tuntuuko erektion kehittyminen erilaiselta sitten kun on naisen sisällä ja emätin supistelee sen kovaksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo supistelu jotenkin yhteydessä naisen kokemaan orgasmiin?

Vierailija
22/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo supistelu jotenkin yhteydessä naisen kokemaan orgasmiin?

Ainakin minulla liittyy orgasmiin, toisaalta emätintä (tai lantionpohjalihaksia) voi supistella muutenkin.

Sehän on evoluution luoma liike: suuntautuu ylöspäin, eli kohti kohdunkaulaa: emättimen supistelut vievät siittiöitä lähemmäs  kohdunkaulakanavaa, samoin kohtu supistelee orgasmin aikana, joka niinikään auttaa siittiöitä etenemään.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu ja kiva kuulla, että se toimii toisillakin. Etuna on erityisesti se, ettei tarvitse viivytellä ensimmäisen laukeamisen kanssa, jos tunnelma on pitelemättömän kiimainen. Toinen kierros kestää takuuvarmasti pitkään ja kaiken lisäksi on vielä mahtava keli aloittaa työnnöt uudelleen.

Vierailija
24/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulos nussimaan, niin ei jää sisälle norkoilemaan!

Vierailija
25/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jatkanut panemista heti orkun jälkeen. Ei mitään taukoja, erektio pysyi hyvin. Vasta toisen orkun jälkeen erektoi laski.

Vierailija
26/26 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan suihinoton jälkeen kun olen tullut niin vaimo jää "leikkimään" kalun kanssa. Kohta seisoo jälleen ja kestän niin kauan että hänkin varmasti saa