Kodin statussymbolit
Luin juuri HS-jutun kodin statussymboleista.
Onko teillä kotona jotakin, jota voisi pitää merkkinä hyvästä, mutta kalliihkosta mausta? Mitä ne ovat?
Itse totesin juuri, että minulla ei ole yhtään sellaista esinettä. Ei yhtään. En ole oikeastaan tullut ajatelleksikaan. Hyvin tunnun viihtyvän krääsäni keskellä eipä silti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan liikaa. Itse en ole ostanut niistä yhtään ja tuntuu oudolta, kun niitä on. Anopille on tärkeää osoittaa ulkoista statusta meidän kautta:(
Olen todella pahoillani puolestasi :( Ikävää, että anoppi ostaa teille kalliita ja arvonsa säilyttäviä huonekaluja.
Saisit olla pahoillani puolestani, sillä tyylini ei käy anopin kanssa yhteen. Tämä on meillä jatkuva riidan aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan liikaa. Itse en ole ostanut niistä yhtään ja tuntuu oudolta, kun niitä on. Anopille on tärkeää osoittaa ulkoista statusta meidän kautta:(
Olen todella pahoillani puolestasi :( Ikävää, että anoppi ostaa teille kalliita ja arvonsa säilyttäviä huonekaluja.
Saisit olla pahoillani puolestani, sillä tyylini ei käy anopin kanssa yhteen. Tämä on meillä jatkuva riidan aihe.
Pane sitten kalusteet myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse vain kieltäytyisin niistä tavaroista.