Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa kontrolloivan naisen jo heti alkuun?

Vierailija
08.10.2023 |

Ollaan vasta deittisivun välityksellä viikon verran juteltu eikä vielä nähty, mutta jo nyt tulee aikamoista utelua siitä, millaset ystävät mulla on, mitä juttelen heidän kanssaan yms. Ja noin muutenkin aika intensiivisesti kyselee multa. Toki tykkään, että nainen kyselee, mutta välillä tuntuu kun oisin jossain kuulustelussa. Mietinkö liikaa vai voiko mun vaisto osua oikeaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen yleensä niin että kerron esim. lähteväni kavereiden kanssa iltaa viettämään ja en ole puhelimen äärellä silloin. Katson sitten miten nainen tuohon reagoi. Jos näyttää sille ettei oikein tykkää, vaikka yrittäisikin sitä peitellä, niin ei jatkoon. Aikuisen ihmisen pitää kestää se, että minulla on muutakin elämää. Jos näkee tuollaisen illanvieton vain niin että siellä ollaan heti etsimässä muuta seuraa niin sitten voidaan jatkaa eri teitä.

Vierailija
2/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän yrittää saada keskustelua aikaan jostain teitä molempia kiinnostavasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaisto on aina oikeassa. Kontrolloivat naiset ovat sairaita ja vaarallisia narsisteja.

Vierailija
4/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu nainen.

Vierailija
5/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloivaa naista ei myöskään välttämättä voi heti tunnistaa, voi myös tapahtua pikkuhiljaa. Voi alkuvaiheessa sanoa vaikka mitä ja myöhemmin tuleekin huutoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän