Noudatatko less is moro - periaatetta ja edes yrität pelastaa omalta
osaltasi maailmaa ja ympäristöä?
Et. Aivan. En minäkään.
Kommentit (13)
Moro, moro! Osta poro. Osta kaks, tulee halvemmaks.
Paljonhan naiset tuntuvat noudattavan less is moro- periaatetta miesten suhteen.
Jos on less niin se on moro vaan!
Lapsesta asti olen ollut puunhalaaja. Kun olin nuori aikuinen, minua haukuttiin hipiksi, ituhipiksi ja hihhuliksi just sen takia, että ympäristö meni muun edelle. Kyllä elintaso on edelleenkin melko kohtuullinen, mutta en ole ihan niin hihhuli ympäristöasioissa kuin parikymppisenä.
Oikeasti, kyllä jonkin verran noudatan -mutta en maailman vaan itseni vuoksi.
Mitä vähemmän manageroitavaa, sitä vähemmän stressattavaa.
Olen kyllästynyt näihin muka väärinkirjoitettuihin "hauskoihin" aloituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonhan naiset tuntuvat noudattavan less is moro- periaatetta miesten suhteen.
Jos on less niin se on moro vaan!
Minulla kyllä on tamperelainen moro periaate Tampereen ulkopuolella. Jos maalaisjuntit alkaa lähestyä, se on moro vaan. Eipä nuo ole lähestyneet, kun en minäkään niitä lähesty ja hajurako on melko iso.
Noudatan koska olen lopettanut rahan käyttämisen muuhun kuin välttämättömään. Pienellä palkalla ei suuria ostella joten jaetaan niukkuutta vähän tuonne yritysportaaseenkin.
Jos noi esimerkit on pakollisia statuksen signalointiin niin olen hyvin ylpeästi jotain muuta kuin keskiluokkaa. En voi sietää tuota tyyliä. Omassa kodissamme (vanha omakotitalo) ainoa sääntö on se että melkein kaikki on joko sata vuotta vanhaa tai sen tyylistä. Tai itse tehtyä eli aidosti yksilöllistä. Asiat hankitaan lähtökohtaisesti loppuelämäksi, ei trendien mukaan. Vähän lähinnä säälittää nämä string-hyllyillä statustelevat.
Joo ja ei. Omistamisesta: tavaroista ja kiinteistöistä pitää huolehtia, joten mahd. helpolla ja vähällä niiden suhteen. Käyttötavaraostoksissa laatu korvaa määrän. Laatu ei tarkoita välttämättä kalleinta tuotetta, mutta on harvoin halvin tuote.
Itsellä suurin osa omaisuudesta on sijoituksissa; toki niistä varoista pitää huolehtia, mutta vain käyttämällä päätä.
Miksi tamperelaiset morottelevat jatkuvasti, eikö se kuulosta tyhmältä?
En kun en ole tamperelainen.