Oletteko stalkanneet, millaisten naisten kuvista miehenne tykkäilee Instagramissa ja muuttaneet ulkonäkönne sen mukaan?
Minä olen syyllistynyt tähän. Vaalennutin kampaajalla vaaleanruskeat hiukseni blondiksi ja aloin pukeutumaan eri tyylillä.
En siltikään ole onnellinen tai tyytyväinen itseeni. Sellainen olo, kuin olisin hukannut itseni ja persoonallisuuteni. :(
Mies väittää ettei muka ole ko. naisten perään, mutta miksi muutoin seuraisi näitä naisia ja tykkäilisi jokaikisestä kuvasta? Masentaa.
Kommentit (164)
En ole, koska tiedän oman arvoni ja sen, että mun ei tarvitse tyytyä sellaiseen mieheen, joka kuolailee instapimujen päälle, saati sitten yrittää muuttua sellaiseksi.
eikö teitä muita muka oikeasti haittaa vaikka miehenne antaisi huomiota muille naisille netissä?
Vierailija kirjoitti:
eikö teitä muita muka oikeasti haittaa vaikka miehenne antaisi huomiota muille naisille netissä?
Jos mies antaisi netissä huomioita muille naisille, niin se mies ei sen jälkeen enää olisi mun mies vaan etsisin paremman tilalle.
Pystyisittekö antamaan anteeksi ja unohtamaan, jos mies lopettaisi tällaisen toiminnan? Olenko jotenkin epänormaali, kun en pääse tästä yli :(
Ap
Mies on joskus seurustelun alkuaikoina kertonut tykkäävänsä tummapiirteisistä naisista, bruneteista. Minä olen kalpea, sinisilmäinen, pisamainen ja punatukkainen. Mikään hiustenvärjäys, tekorusketus tai muu ei ole koskaan käynyt mielessäkään.
Työstä tervettä itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun olisi aika potkaista ukko pihalle ja mennä terapiaan.
Kenkää vaan tollaisille miehille. Naristisimmat varmaan alkavat meuhkamaan jostain kontrolloinsta ja kuinka vapaus on rakkauden ilmentymä. Roskia ovat ja roskat pitää siivota roskakoriin elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkää vaan tollaisille miehille. Naristisimmat varmaan alkavat meuhkamaan jostain kontrolloinsta ja kuinka vapaus on rakkauden ilmentymä. Roskia ovat ja roskat pitää siivota roskakoriin elämästään.
Tämä!
*ketään ei voi omistaa* - narsistit
Vierailija kirjoitti:
Pystyisittekö antamaan anteeksi ja unohtamaan, jos mies lopettaisi tällaisen toiminnan? Olenko jotenkin epänormaali, kun en pääse tästä yli :(
Ap
Mies pihalle vaan. Ei muutu. Ero on hyvinvointiteko itsellesi tuollaisesta tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies pihalle vaan. Ei muutu. Ero on hyvinvointiteko itsellesi tuollaisesta tyypistä.
Eli tekee tuota salassa nyt minulta? :/ Hitto, olen niin rakastunut vaikka satutettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi edes yrittää päästä tuommoisen yli? Paska mies, vaihtoon vaan.
Minä tykkäilen mistä tykkäilen, miehellä ei ole siihen mitään sanottavaa ja toisinpäin. Ihan sama minkä kaunottaren kuviin tykkäilyjä jättää. Yhdessä me eletään tätä oikeaa elämää ja valitaan olla toistemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli tekee tuota salassa nyt minulta? :/ Hitto, olen niin rakastunut vaikka satutettu.
Ap
Sinua oikeasti rakastava ei satuta sinua tahallaan. Ansaitset ihmisen joka rakastaa sinua.
Mä ja mies ei seurata instagramia. Teinien hommaa. Ollaan 30v.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv ettie?!
Onko sekin *huomion antamista toisille naisille*, jos selatessaan somea painaa tykkää-nappia?
Miten heikolle teidän itsetunto on rakennettu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
*ketään ei voi omistaa* - narsistit
Silloin kun parisuhteessa sanoo tuon lauseen niin on vain yksi järkevä liike mitä tehdä. Tuollaisiin ei voi luottaa koskaan missään tilanteessa.
En. Miehellä ei ole instagramia. Emme ole 19-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv ettie?!
Onko sekin *huomion antamista toisille naisille*, jos selatessaan somea painaa tykkää-nappia?
No miksi niistä tissiherutuskuvista pitää tykätä jos on kumppani, jota niinsanotusti rakastaa? Ei se minusta ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv ettie?!
Riippuu tapauksesta. Fiksut tietää rajansa ja pitää niistä kiinni. Vaikka se tarkoittaisi miehen heittämistä ulos elämästään. Ilman rajoja ja luottamusta ei ole tervettä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv ettie?!
Miten heikolle teidän itsetunto on rakennettu??No miksi niistä tissiherutuskuvista pitää tykätä jos on kumppani, jota niinsanotusti rakastaa? Ei se minusta ole rakkautta.
Helpottaisi sinunkin elämää, kun et olisi niin musta-valkoinen.
:'D Nyt tuli mielikuva henkilöstä joka tekee itsestään töyhtöhyypän näköisen ja menee kekkaloimaan miehensä eteen pitäen lintuääniä. Piristi iltaa.