Eikö teitä ällötä ne limuautomaatit, joissa lasilla nojataan "vipuun" jolloin limsaa tulee? Mitä jos hakee lisää ja olet sen puolen lasista
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En minä siihen vipuun lasilla koske vaan peukalolla painan sitä vipua.
Se onkin sinun kannalta fiksua. Mutta seuraavan kannalta taas yhtä ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman vajaaälyinen. Laitat sen puolen lasista siihen vipuun, millä et itse koske siihen.
Pointti olikin se, että oletko varma, tekevätkö kaikki muut noin...
No mitä helvetin väliä sillä on, mitä muut tekevät? Olet todellakin älykääpiö.
Sitä, että ne toisen tyypin kuolat on siinä vivussa ja kohta minun lasin reunassa!
Entäpä kananmunat?
Ne ei olekkaan olleet kenenkään suussa vaan pers.....
En tiedä kuinka isot huulet muilla on tai onko tapana nuoleskella lasia, mutta yleensä se vipu tulee kyllä alemmaksi kuin mihin huuleni koskee. Olen samaa joskus miettinyt ja todennut näin.
Vierailija kirjoitti:
Joka on juuri tullut emännän römpsästä-keskari toisessa ja peukalo toisessa reiässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sinun kannalta fiksua. Mutta seuraavan kannalta taas yhtä ällöttävää.
Ei, jos seuraavakin painaa sitä vipua peukalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka on juuri tullut emännän römpsästä-keskari toisessa ja peukalo toisessa reiässä
Useimmiten näin.
En oo ennen ajatellut tätä, mutta täytyypä välttää, jos mahdollista, sairastunut en ole tähän mennessä
rekka-lesbo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman vajaaälyinen. Laitat sen puolen lasista siihen vipuun, millä et itse koske siihen.
Sitä, että ne toisen tyypin kuolat on siinä vivussa ja kohta minun lasin reunassa!
Entäpä kananmunat?
Ne ei olekkaan olleet kenenkään suussa vaan pers.....
Eikös ne kananmunat tehdäkään samoissa tehtaissa jossa pääsiäismunat?
Ällötävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta: mitä sä raivoot, itse et tajua pointtia.
Rautalangasta: jollain henkilöllä on vaikka sanotaan nyt herpes. Hän juo lasista. Herpesvirus tarttuu lasiin. Hän menee hakemaan lisää juomaa ja painaa sillä herpeslasilla sitä vipua. Herpes tarttuu vipuun. Sinä menet seuraavaksi ja se herpes tarttuu siitä vivusta sinun lasiin. Ja sitten lapsistasi sinun suuhun. Tajuatko nyt?
Ap:lle, joo, mua vähän ällöttävä mutta yritän lohduttautua että kai se on silti tosi pieni mahdollisuus tuosta saada joku pöpö.
Teoreettisen herpeksen pelkääjälle.: täytät lasin ja juot siitä reunasta, joka ei osu automaattiin. Eli päinvastaisesta reunasta kuten yllä selitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalangasta: jollain henkilöllä on vaikka sanotaan nyt herpes. Hän juo lasista. Herpesvirus tarttuu lasiin. Hän menee hakemaan lisää juomaa ja painaa sillä herpeslasilla sitä vipua. Herpes tarttuu vipuun. Sinä menet seuraavaksi ja se herpes tarttuu siitä vivusta sinun lasiin. Ja sitten lapsistasi sinun suuhun. Tajuatko nyt?
Ap:lle, joo, mua vähän ällöttävä mutta yritän lohduttautua että kai se on silti tosi pieni mahdollisuus tuosta saada joku pöpö.
Teoreettisen herpeksen pelkääjälle.: täytät lasin ja juot siitä reunasta, joka ei osu automaattiin. Eli päinvastaisesta reunasta kuten yllä selitettiin.
Ai mulle vai? 😅 Joo, no kiitti. Tämän toki itsekin tajuan, mutta onhan siinä vaarana, että lasi jossain vaiheessa kiepahtaa väärinpäin.
Mutta nii kuin sanoin, tajuan kyllä, että vaara on varsin teoreettinen, mutta yritin selittää, mikä siinä ällöttävä. Se ei tarkoita, että varsinaisesti pelkäisin.
Ällötös on tunne, vähän kuin hämähäkkien pelko. Toisia, kuten minua, ällötää limuautomaatit. Toisia pelottaa hämähäkit. Minua ei taas pelota ne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinullahan on omat ruokaluvälineet mukana joka paikassa, kun ne tarjolla olevat ovat olleet herra ties kuinka monen suussa.
Ai pesemättä välillä?
Kyllä ällöttää. Tuollaiset pitäisi kieltää.
Joo, yleensä väännän sitä "telinettä" kädellä 🤭
Minun mielestäni se vipu ei osu lasin yläosaan, vaan aika lailla lasin keskelle, siihen kohtaan ei ole kenenkään suu osunut
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen tätä usein buffetissa. Toinen juttu on se, kun hierotaan likaseen lautaseen esim. kauhaa.
joissakin paikoissa pitää ottaa uusi lautanen uudelle kierrokselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mt-potilaan kannataa karttaa julkisia tiloja.
Vierailija kirjoitti:
Itse kosken lasilla, mutta en tietenkään sillä yläreunalla, josta juodaan. Jos on muka bakteerikammoinen, niin ei voi olla noin tyhmä näissä asioissa. Bakteerikammoisten kannattaa esim juoda kahvia vasemmalla kädellä. Jos kuppi on huonosti pesty, niin vasenkätisä on niin paljon vähemmän, että riski saada bakteereja on paljon pienempi vasemmalla kädellä juotaessa.
Mitä väliä jossain kebab räkälässä, missä muutenkin räitään ja runkataan joka annokseen.
Älä yleistä. Jos itse nuolet satunnaisia tuttavuuksia niin siitä vaan. Minä en sitä tee.