Haamu bussipysäkillä? Häritsevää, ensin näen henkilön jota ei sitten ollutkaan. Muut nähneet hahmoja?
Tämä tapahtui jo toistamiseen lyhyen ajan sisään.
Tallustin aamukuudelta bussipysäkille. Pysähdyin hetkeksi ennen pysäkkiä polttaakseni kauempana tupakan.
Katsoin pysäkille, siinä on läpinäkyvät suojat ympärillä. Ilokseni huomasin, etten ole yksin sateisena ja pimeänä syysaamuna liikkeellä vaan joku odottaa jo pysäkin katoksen alla bussia.
Näin henkilön takaapäin, minulle tuli vaikutelma että olisi nuori mies jolla punainen takki, huppu päässä.
Katsekontaktini oli vain hetken pois kun kävelin 3 metriä pysäkille ja tämä oli kadonnut. Hämmästyin että lähestyessäni katosta, ei siellä ollutkaan ketään.
No eipä tuossa mutta kun tämä samainen asia tapahtui joku viikko sitten aikaisemmin. Jälleen katsoin kauempaa, että joku siellä seisoo pysäkillä. Hänellä tosin oli musta takki ja huppu päässä ja olin aivan äimistynyt kun siellä ei sitten ollutkaan ketään kun saavuin itsekin pysäkille.
Huomenna sitten katson oikein pitkään ja hartaasti kauempaa onko joku pysäkillä. Jos on, niin en päästä katseestani sekunniksikaan. Hämmentää niin paljon.
Oletko sinä nähnyt hahmoja joita ei sitten ollutkaan?
Kommentit (30)
Näin yhden koiranulkoiluttajan puistossa, joka vaan yhtäkkiä katosi hetkessä jonnekkin avoimelta paikalta. Ihmetteli tosiaan asiaa ja yritin katsella missä hän saattaisi olla tai miten onnistui kadota. Ei tässä silti mitään yliluonnollista ollut.
Näin aikoinaan haamun näköisen perheen. Vanhemmat hohtivat himmeämpinä, ja vanhan ajan rattaissa ollut lapsi. Pikkutyttö joka käveli heidän kanssaan, pysähtyi hetkeksi ja katsoi taakseen, minuun. Hän loisti eniten tuota outoa valoa. Seuraavana aamuna oli uutisissa, että tästä kaupungista perhe oli joutunut autoonnettomuuteen. Muut sairaalassa, ja 11 vuotias tyttö menehtynyt. Tulkitsin sen niin, että he muut olivat myös lähellä menehtyä, ja menehtynyt oli jo matkalla kirkkauteen.
Oli toki pimeä, ja olin muutaman oluen ottanut, mutta olen varma etten nähnyt mitään näkyjä, eikä alkoholi sitä aiheuttanut. Kauan tuota tapausta aiemmin näin unessa, että eräs sukulaiseni on kuollut. Puhuin siitä herättyäni silloiselle puolisolleni. Tunnin päästä soi puhelin, jossa minulle tätini kertoi, että sukulaiseni oli menehtynyt edellisenä yönä.
Päivän psykoosilanka löytyi sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia kokemuksia, ap. Mutta älä suotta jaa niitä täällä, suurin osa palstalaisista alkaa vain veetuilla.
Minäkin uskon monenlaisiin asioihin ja tykkään kummitusjutuista, mutta ap:n avaus on ilmiselvä käännöstarina, ja sellaisten kopioiminen tänne ärsyttää.
Demonit kiusaavat ja eksyttävät ihmisiä luulemaan että kuollut antaa merkin.
Näkemänne ihmishahmot ovat demoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia kokemuksia, ap. Mutta älä suotta jaa niitä täällä, suurin osa palstalaisista alkaa vain veetuilla.
Minäkin uskon monenlaisiin asioihin ja tykkään kummitusjutuista, mutta ap:n avaus on ilmiselvä käännöstarina, ja sellaisten kopioiminen tänne ärsyttää.
Tämähän oli oikeastaan kohteliaisuus.
Oliko tämä niin hyvin kirjoitettu, että luulet kopioiduksi käännöstarinaksi. :D
No, totta kuitenkin tuo kokemani. Nimenomaan omasta näkökulmastani, totuudesta en sitten tiedä.
Ehkä saan huomenna sitten selville jotain tai sitten en.
On vain niin hassua miten todelliselta jokin asia näyttää mutta sitten sitä ei olekaan.
-ap
Eläimet ja pienet lapset aistii. Olin hautausmaalla lapsen (3v) kanssa. Oli hyvin hiljaista eikä parkkipaikalla ollut autoja. Lapsi alkoi jossain vaiheessa osoittaa sormella, että äiti katso tuolla menee joku muukin. En nähnyt mitään. Lapsi osoitti uudelleen ja sanoi, äiti katso, tuossa se menee, sillä on valkoista päällä. Ja minä en edelleenkään nähnyt ketään...