Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissahätä seksissä

Vierailija
01.09.2008 |

Onko muilla samaa ongelmaa kuin minulla että yhdynnässä jos olen oikein kiihottunut tulee kova pissahätä. Olen myös lukenut naisten märistä orgasmeista, mutta ongelmani on se että pissahätä tuntuu aidolta ja jos en pelottaa että jos ei lähde veskiin tuleekin orgasmin hetkellä oikeasti pisut sänkyyn. Eli mistä sen naisen märän laukeamisen ja pissahädän erottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee usein pissahätä seksin jälkeen heti. En tiedä mistä moinen johtuu ja joskus kyllä seksinkin aikana. Ei ole kyllä koskaan lirahtanut vaikka olen loppuun asti ollutkin käymättä välissä vessassa. Käy ennen seksin aloittamista niin tiedät ettei rakon ainakaan pitäisi olla täynnä. Luulen, että virtsarakko jotenkin stimuloituu siinä samalla, koska ihan pissaa sieltä ainakin noin jälkeenpäin tulee ja sieltä pissarakosta. SIis minulla. Jossain annettiin ohjeeksi lopettaa seksi siksi aikaa kunnes hädän tunne menee ohi (siis jos on kyse ejakulaatiosta tai sen yrittämisestä) ja sit kai pitäs pystyä jatkamaan ilman hädän tunnetta. Tiedä häntä!! :)

Vierailija
2/6 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu samalta,mutta se pitää "ohittaa".Älkää hyvät naiset pidätelkö,jos tulee tunne,että pissattaa,sillä siitä tulee ihan hurja orgasmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan ihanasti ja ejakuloin MUTTA samalla voi tulla myös pissaa (hajusta tuntee). Ihanaa, mut samalla hiukan ikävää ja ehkä noloakin (ja lakanat vaihtoon). =D

Vierailija
4/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on ajoittain samoja tuntemuksia, kuten myös miehelläni. Kiihottuminen eli verenkierron lisääntyminen tapahtuu niin lähellä virtsarakkoa että se ilmeisesti stimuloi myös sitä. Siitä ymmärtäisin pissahädän johtuvan. Saman koin kun odotin lastamme ja aivan alkuraskaudesta alkaen juoksin usein vessassa. Loppuvaiheessahan kohtu painaa rakkoa ja näin sen tilavuus ikäänkuin pienenee mutta alkuraskaudessa tästä ei toki ole kysymys. Silloin on kai se sama juttu että kun alapäässä alkaa muuten tapahtumaan enemmän, virtsarakkokin reagoi siihen.

Vierailija
5/6 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan ihanasti ja ejakuloin MUTTA samalla voi tulla myös pissaa (hajusta tuntee). Ihanaa, mut samalla hiukan ikävää ja ehkä noloakin (ja lakanat vaihtoon). =D

Ei mitään noloa vaan järisyttävän kiihottavaa vaikka tuliskin pissat samalla. :)

- mies, 41 -

Vierailija
6/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos G-piste saa juuri oikenlaista hierontaa, niin silloin tuntuu ihan kuin pissattaisi. Se on ihan normaalia, koska virtsaputkikin kouristelee. Ja sitten tuleekin todella voimakas orgasmi ja ejakulaatio. :)