Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~*~~~ Haahujen syyskuu ~~~*~~~~

01.09.2008 |

:x

Suloista syksyä kaikille!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Olen kuin uudesti syntynyt! Nukuin viime yönä 12h ja nyt tuntuu mahtavalta. Tosin selkä vähän kipuilee, mutta taidan mennä ottamaan päiväunet kun typsykkäkin on unessa. Vauvauutisia ropisee jatkuvasti. Tänäänkin kaksi! Mutta mulla siis kierto oli 33 päivää, kuten viimeksikin, vaikka se plussa sieltä tulikin ja oireet.. siis edellisessä kierrossa. hyvä, että tasoittuu, ja nyt mennään 3/33. Hyvällä mielialalla ollaan. Katsellaan, jos joskus meillekin vielä.. ja jos ei niin näinkin on ihan hyvä. Onhan meillä maailman ihanin tyttö!

Jännäillään täällä kovasti Hermionen kuulumisia!

Hyvä, että Irishilla kaikki ok!

Olikos se mami, jolla oli huonoja lääkärikokemuksia.. toivottavasti saat apua jostain muualta!

Ja kaikille tsemppiä!

Vielä sen verran, että kulunut viikko on ollut aivan ihana tuolla leikkaussalissa, ja mietinkin nyt kovasti tuleeko minusta sittenkin sairaanhoitaja leikkaussaliin vai se kätilö! Mutta joka tapauksessa ihana työ minua odottaa tulevaisuudessa!

-Myy 3/33

Vierailija
22/84 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita on jos minkälaista mutta en jaksa uskoa raskauden mahdollisuuteen. Kahvi oksettaa, väsyttää ja alavatsaa jomottaa. Kokoajan on sellainen tunne, että vuoto alkaa ihan kohta.

Ovista tikuttelin mutta mutta en ole ihan varma löysinkö sen ja puuhailtiinko oikeaan aikaan. Sattui työt ristiin miehen kanssa juuri oletettuna tärppi päivänä.

Lasketteko kuukautiset alkavaksi kunnon vuodosta vai tuhrupäivistä. Mulla on rinnakkaislaskut menossa molempien mukaan.

Onko joku testaillut ovistikuilla raskautta? Missä vaiheessa on näyttänyt plussaa?

Turkinpippuri 26/28 tai 24/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uutiset ei ole lainkaan hyviä. Testi näytti negaa, ihan puhdasta negaa. Ja täti paukkas kylään rytinällä perjantai päivällä. Mua ei oikeastaan nyt ärsytä tässä se että en olekaan raskaana vaan se että jokin kiertohäiriö on nyt menossa. Mun toinen tissi on ihan sika kipeä edelleenkin. Ihan kuin olisi rintatulehdus tulossa.

P****le! Mulla menee hermot jos mulla nyt alkaa olemaan jotakin hirveitä hormoni ongelmia tähän kaiken päälle. Naama kukkii pahemmin kuin rupikonnalla ja pää on räjähdysmäisen kipeä. Nyt alkaa olemaan jo aika epätoivoinen olo tän projektin kanssa. Kaiken lisäksi tunnen oloni kamalan rumaksi ja lihavaksi ja jotenkin vialliseksi.

Anteeksi tää kauhea vuodatus, on vaan kyllä niin paska olo.

Ava. Mulla auttoi noihin PMS-oireisiin Glandin- 25. Nyt on ollut loppukierrosta aina paljon tasapainoisempi olo ja muutenkin terveempi. Suosittelen lämpimästi!

UN. Täällä on kaikki ulokkeet sulle pystyssä että nyt kävisi onnekas tärppi!

Kandille vilkutuksia!!!

Ja kaikille muillekin kiitoksia myötäelämisestä vaikka en nyt olekaan päässyt lukemaan teidän juttuja. Nyt ollaan onneksi tämä viikko kotona ja nettikin saadaan toimimaan kotona huomenna joten kerkiän tänne joka päivä, mutta sitten taas lähdetään Lappeenrantaan pariksi viikoksi...

Hermione kp 2/31-34? Ja yk ainakin biljoona

Vierailija
24/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku Hermione. Me kaikki taidettiin olla ihan varmoja sun plussaamisesta. Toivottavasti mitään hormonihäikkää ei sen enempiä olis. Kuulostais kuitenkin mun korvaan ihan normaalilta nuo tissikivut, finnit ym., jos kiertohäiriöitä, ylim. vuotoja tms. ei ole ollut. Yritetään kääntää asia voitoksi ja juhlia sitä, että hormoneja liikkuu! Voimia uuteen kiertoon!!!

Mä olen syönyt omegat-valmistetta ja toivon niistä olevan apua pms-vaivoihin. Niissä on mukana helokkiöljy. Toistaiseksi olo onkin ihan ok, tosin kierronpäivistä ei ole hajua. 20 tienoossa varmaan. Se unettomuus on mulla kyllä sellanen, että siihen ei tunnu auttavan mikään.

Voi tätä naisen elämää..

25/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kauralastu*: Meillä on joskus vähän niin että molemmat voivat hyytyä; eli mies ei aluksi hyydy mutta mulle itselleni tulee "suorituspaineet" jolloin "iso o" voi olla "työn takana". Mies haluaa että saan ennen yhdyntää ja jos hyydyn enkä siis saa ja haluan kuitenkin toimintaa niin tällöin mies hyytyy. Vähän hankala selittää... Mut noin siis voi käydä jos tikutan ovista.

Voithan yrittää huijata miestäsi ettei oviksesta ole ollut merkkejä että muuten vain haluttaa ;) :p

Meillä se monesti toimii.

*sani74*: Onko sulla tullut menkat sen tyhjennyksen jälkeen? Mulle lääkäri sanoi että ensimmäisten menkkojen aikana saattaa vielä jotain pientä tulla ulos joka vaikuttaa niihin hcg-arvoihin.

*ON*: Viimeyönä alkoi pienen pieni tuhruttelu joten jospa se menkat nyt viimein tekisi tuloaan...

Muutoin kyllä mitään menkkatuntemuksia ei ole ollut mutta eipä mulla yleensäkään mitään muita merkkejä tulevista menkoista ole kuin tuo tuhruttelu.

Danja, kp33/27-30, yk1 (tm tyhjennyksen jälkeen)

Vierailija
26/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätsy pakkailee taas kamppeitaan, naama ei ole enää ihan niin ruma ja päänsärkykin on jo mennyttä elämää. Joten ehkä se elämä taas alkaa voittamaan.

Rillamarillalle kiitoksia uudesta pinosta kun en itse sitä päässyt tällä kertaa pystyttämään.

Vierailija
27/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Sanille tervetuloa uudestaan tänne Haahuihin. Kaivoin tuon esittelypinonkin tuolta maanuumenista ja sain sen päivitettyäkin.

Hcg:n laskusta tyhjennyksen jälkeen oli juttua. Mulla näytti viimeksi viikko tyhjennyksen jälkeen Hcg- testi jo negan. Ensimmäistä kertaa ne halus sairalassa sitä seurailemaan. Yleensä olen käynyt labrassa vaan pissatestissä. Mutta käsittääkseni se on tosi tapauskohtaista miten se arvo laskee.

Pupuilupaineista. Meillä ei ole koskaan ollut mitään paineita siinä asiassa. Aina ollaan onnistuttu. Eikä meillä ole mitään kaavaakaan kuinka monta O-ta mun pitäis kerralla saada vai saanko yhtään. Yleensä kyllä saan jossain vaiheessa. Mies onnistuu kyllä aina tulemaan, ihan missä vain ja milloin vain ;) Nykyään tuo pupuilukaan ei ole niin itsestään selvää kun ollaa oltu aika väsyneitä tuon allergisen esikon takia. Mutta sitten ovis aikaan harrastellaan melkein joka ilta sohvatyynyjen pöllytystä ainakin viikon ;)

Nyt mua taas vaaditaan tekemään ihan jotain muuta.

Mutta, mutta meidän nettipimento on siis ohi. Mutta silloin kun ollaan Lappenrannassa en tietenkään pääse koneelle.

Hermione kp 4/31-34 ja yk 2 tm jälkeen

Vierailija
28/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pahoittelut Hermionelle negasta:( Tosin tässä vaiheessa varmaan parempi sanoa että onnea uuteen kiertoon:)

Mä en oo kokeillu noita luontaistuotteita pms:ään, sillä tää ei oo koskaan aiemmin ollu näin kauheeta.. Muistan että oireet pahenivat joskus 26-vuotiaana, mutta nää tajuttoman pitkät oirekaudet ovat ihan uutta e-pillereiden lopetuksen jälkeen, eli kesäkuusta lähtien. Täytyy katsoa josko uskaltais alkaa käyttää jotain luontaistuotteita, tuntuu että lähes kaikissa niissä on sitten ties mitä sivuvaikutuksia:( - toisaalta eihän nuo raskautumisen estävät särkylääkkeetkään oikein sovi tähän..!!

Vielä omaa napaa: mulla on ihan ihme kierto meneillään. Nyt on kp 23 ja luulin että menkat ois alkanu la, su tai viimeistään tänään. Ei sillä että mulla normisti ois näin lyhyet kierrot, mutta kun kaikki oireet viittasivat siihen. Olin tuntevinani ovis-kivut jo muutama päivä vuodon loppumisen jälkeen ja pms-selkäkivut alkoivat jo kp 11. Mulla toi oviksen heitto kierron alkupäähän ei ois sinänsä mikään yllätys, edellinen raskaus alkoi muutama päivä menkkojen jälkeen. Ja pms-selkäkivut ym olivat tosiaan pahat viime viikolla, sitten hieman laantuivat (edelleen kyllä kipuilua). Ja kaikki ne heräilyt ja yövalvomiset viime viikolla, sitä kesti 5 yötä putkeen ja sitten se loppui (normaalisti loppuu vasta siihen kun menkat alkaa). En tiiä mistä nyt tuulee, näillä oireilla vuodon ois pitäny jo alkaa, mutta ei näy pisaraakaan vielä. Muutenkin on ehkä vähän outo olo, paleltaa koko ajan hikoilun sijasta (mulla ennen menkkoja/niiden aikaan "kuumia aaltoja" - toisaalta, voi olla että oon vaan tulossa kipeäksi), ei oo tullu perinteistä menkkoja edeltävää nesteturvotusta/itkemistä/ahdistusta, tosin finnejä sen sijaan on normaalia enemmän. Mutta toisaalta oon tässä vuosien varrella oppinu sen, että pms-oireet voivat vaihdella kierrosta toiseen melkoisen laajalla skaalalla, enkä enää kovin helposti erehdy pitämään niitä raskausoireina - pettymyksiä on takana liikaa..:( Mutta outoa joka tapauksessa. Oon jopa alkanu miettiä, voiko toi mun hermokipu selässä olla jotain muuta kuin pms:ää, kun se alkoi niin aikaisessa vaiheessa kiertoa eikä menkat nyt sitten alkaneetkaan vielä.. Välillä on taas niitä fiiliksiä, että oon ihan loppu tän oireilun ja kipuilun kanssa, välillä jaksan paremmin... Mulla on kyllä nyt niin monta stressaavaa asiaa mielessä (tän raskautumisprojektin lisäks..) että voihan sekin olla syy, miks niitä menkkoja ei näy eikä kuulu, huoh:(

No, menkkoja odotellessa...

Ava (kp 23/yk 3)

Vierailija
29/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät sytytin juuri ja takka rätisee rauhoittavasti..on se niin ihanaa kun pimenee ja saa käpertyä ja rypeä tylsyyden olotilassaan ja märehtiä kurjaa olemistaan..

Eiks ollut taas kauniisti sanottu..ottaa vain niin päästä..tässä olen miettinyt, että koska testaisin..eiks se 10 pv kiinnittymisestä oisi tarvis, että testissä näkyy? Mietin, et kun siitä kiinnittymisvuodosta meni viel pari päivää ja tuli minit läpinäkyvää limaa, et olikohan munasolu vasta siitä löytänyt hyvän paikan. Kun sehän voi muutaman päivän kohdussa etsiskellä laskeutumis-kiinnittymispaikkaa..ehkä vain hipaisee ja ehkä pääsee kiinnittymään...

Genitaalialueet ei ole mitenkään tummuneet eikä nännitkään..ne muistan muuttuvan minulla aina jossakin vaiheessa, mutta olikohan se näin alussa? En muista..lämmöt ei ole kuin 36,7-37 ja raskautuneissa kierroissa ne on reilusti yli 37...toki minulla on nyt vain tavallinen 6v vanha digitaalinen mittari ja muista minulla oli se perusvauva kuumemittari, sellanen mini, joka on tosi tarkka..

Silmät näyttää välistä lasisen märiltä ja taas välistä ne minusta muuttuu tavallisiksi. Olen aina tiennut ystävistäni koska he ovat raskaina, silmät paljastaa;))

Olen ollut itkusempi ja selkä on hvetin kipeä, mutta ympärillä olevat muutkin asiat ovat olleet työläitä ja vaatineet paljon jaksamistani..

Huomenna on kp31/ n.29-32.. yksi testi on kaapissa..mutta jos sen testaisin, niin saisin menkat alkamaan, jännitys minul niitä siirtää..voi himputti sentään..

Ja sitten olen "leikkinyt" ajatuksella, et mitä jos oottaisinkin..miten ilman isovanhempia jaksamme kolmen mukulan kanssa..noh jahka pysyn kuitenkin tässä hetkessä, kun asiat kuitenkin aina selviää..viikonloppuna tuli vauva-uutisia..

tyttö tuli ystävälleni..en tiedä voinko mennä nuuskuttamaan..en tiedä..

Nyt suihkuun ja nukkumaan

ANTEEKSI OMANAPAISUUTENI on vaan riistävän kurja ja apea ja lyöty olo..

UN :(

Vierailija
30/84 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu aikamoisella tauolla, häitten ja häämatkan takia.

Nyt on keskenmenon jälkeen jo kp 43! Mitään ei kuulu, paitsi rintasärkyä. kp 32 tuli kova särky, ja luulin menkkojen alkava, muttei kuulunutkaan. Nyt tietty sitten elättelen toiveita, että ovis olis ollut vasta silloin, ja nyt olisinkin raskaana. Testissä ei näy mitään, mammaksin herkkiä mulla on ja oon tänään testannu. Nyt olis sitten joku dpo 11 jos ovis olis ollut niihin aikoihin. Ei kai se välttämättä näkyis, mutta voisko rinnat olla näin kipeet sitten sen takia? Ne on ihan selkeesti kipeät. Ne on tosin vähän jomotelleen koko ajan silloin tällöin keskenmenon jälkeen. Onko muilla ollut samoin?

Kaamee pohdinta päällä taas.

Vierailija
31/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisesta rinnasta nippaillu harvakseltaan.. tyhjennyksestä nyt 19 pvää.. viimeviikonlopulla nippaili kovasti alamahaa.. ovis oli alkuviikolla.. Minä ainakin olen kovasti kuvitellut vaikka mitä oireita tässä viimeisen vuoden aikana.. että en usko oikein mihinkään..

Odota useampi päivä ja testaa uudelleen! Tuolla keskenmeno puolella joku kirjotteli että menkat alkoi vasta 2kk km:n jälkeen.. Kuulostaa kamalalle, siinähän kerkee jo uskoo vaik mihin.. Voihan se olla et sinulla siellä pikkuinen olisi jo matkassa =) Toivotaan niin!

Ensivkolla menen labraan.. rauhallinen ja sekava olo yhtä aikaa, ei oikeen tiedä et mitä pitäisi ajatella tai toivoa.. ei uskalla toivoa kovin kovasti niin ei tarvii pettyä niin isosti..

Ja pupuilusta: Meilläkin miehellä laatuvaatimukset miehellä kovat petipuuhien suhteen.. mulla pitäis olla useampi O.. ennen ja yhdynnäs ja lopux molemmat mielellään yhtäaikaa.. ja harmistuu jos en hänen aloitteeseen heti lämpene..

Nyt oviksen jälkeen mies käynyt kuumana jatkuvasti =) harjotellaan, harjotellaan =)

Mami kp19

Vierailija
32/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täältäkin. Kirjoittelen, vaikka asiaa ei olekaan...

Hyvä kuulla, että Hermionella jo parempi fiilis!

Ava, minkälaisia sivuvaikutuksia olet kuullut luontaistuotteilla olevan? Jättihelokin pitäis ainakin olla edullinen sekä pms:ien että raskautumisen kannalta. Itse en usko, että luontaistuotteista olisi mitään haittaa. Pikemminkin olen skeptinen, onko niistä mitään hyötyä..Pidän peukkuja, että vuodottomuus tarkoittais nyt jotakin muuta;-) Onko sulla muuten aina ollut noin lyhyt kierto?

UusiNuppu vielä jännittää. Toivottavasti testille olisi käyttöä! Mulla muuten nykyään tulee oletetun oviksen jälkeen tosi pitkään kirkasta limaa, kun aikasemmin kuivemmat ja märemmät kaudet olivat tosi selkeitä. Mistähän sekin johtuu.

Virvaliekistäkin kiva kuulla pitkästä aikaa. Mulla ei noita tissikipuja ole imetyksen lopettamisen jälkeen ollut. Mähän imetin tm:n aikaan vielä tosi paljon, enkä senkään vuoksi kysymykseesi osaa kommentoida.

Mamille peukkuja ensi viikon labrakäynnille. Kaikki on varmasti ok ja toivottavasti kyytiläinenkin jo matkassa!

Itsekin laskin kp:t ja on nyt 23. Sen verran syöpöttää, että viikon sisällä täti saapuu ja pitäis tehdä se clomipäätös. Pitää varmaan isännänkin kanssa asiasta puhua..Hänelle jäi taannoisista 6kk turhista clomikierroista paha maku suuhun, kun olin pettymyksen tullessa niin maassa. Eikä se lääkitys kyllä pmsiä helpottanut, päinvastoin..Lasta hän vielä haluais ja muuta vaihtoehtoa ei ole kuin clomit..Katellaan. Nyt menen lepäämään, kun tyttö huusi aamuviiteen asti. Räkää röörit täynnä.

Vierailija
33/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättihelokki ja muutenkin omega-6 valmisteet voivat aiheuttaa kohdun supistelua ja siksi minä en syö Glandinia kuin kierron puoleen väliin ettei supistelu vain vaikeuta kiinnittymistä. Itse en usko Jättihelokkiin yhtään kun söin sitä pari kiertoa ja mitään ihmeellistä oloa ei tullut. PMS:t riehui ihan tavalliseen tapaansa. Mutta sitten kun vaihdoin Glandiniin, niin jopas alkoi tapahtua! Bongasin oikein megamahtavat ovislimat ja muutenkin alapäässä vallinut "sahara" katosi. PMS oireita ei ole sen jälkeen ollut, vaikka kärsin tosi pahoja oireita monen monta vuotta. Niin ja tosiaan heti tulin raskaaksi, niinkuin kaikki muutkin vauvaa yrittävät kaverini plussasivat ekasta Glandin kierrosta. Sen jälkeen olen alkanut uksoa aika vankasti tuohon Glandinin tehoon. Glandin sisältää ihan älyttömästi enemmän Gla:ta kuin mitä esim. Jättihelokki. Siksi suosittelen mielummin Glandinia.

Luontaistuotteita on tänä päivänä tutkittu niin paljon ettei niissä kyllä mitään haittavaikutusta ole. Ja aina kannattaa luontaistuote kaupassa mainita että yrittää raskautta, koska he osaavat siellä neuvoa mitkä ovat turvallisimpia tuotteita esim. raskausaikana käytettäväksi tai silloin kun vasta yrittää raskautta.

Äh, nyt poika repii taas lahkeessa. Palailen taas!

Hermione kp 5/31-34

Vierailija
34/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa jaksan kirjoitella, taustalla seurailen silloin tällöin...

meidän vauvan kuolemasta(kohtukuolema) alkaa olla vuosi ja mikään muu ei ole nyt pyörinyt päässä...

nyt on sitten tullut "raskausoireita"..päänsärkyä,ällötyksiä, hajut tosi voimistunu, alavatsaa turvottaa, rintoja aristaa...ja nyt siis vasta kp 12..

Voiko muka raskausoireita tulla näin aikasin?vai tekeeköhän vaan pää tepposet ja alan kehittelee oireita itse...

apua.

Vierailija
35/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvaliekki: Mukava kuulla pitkästä aikaa, toivottavasti saat pian plussan testiin tai ees täti tulis.

Kardemumma:Itsekin kehittelee kaikenlaisia oireita itselleen vaikka kierto ei ois vielä pitkällä tai sit tulkitsee kaikki oireet raskausjuttuihin liittyviks.

on:Miehen siskolle syntyi tänään poika. Ois ollut kiva saada serkukset pienellä ikäerolla, mut ei se nyt onnistunut. Muutenkin välillä miettii missä vaiheessa raskaus olis jos ei olis tullut km. Tylsää olla taas tässä yritysvaiheessa. Jotenkin tuntuu että se raskaus olis ollut vaan unta, kun se ei tuntunut silloin oikein todelliselta, kai sitä alitajuisesti tiesi ettei kaikki oo kunnossa.

Nyt kp 15 ja tänään pitäis varmaan taas pupuilla vaikka ei oikein jaksais. Jos nyt tärppäis laskettuaika ois mun syntymäpäivänä. Olispa hieno syntymäpäivälahja :)

nau kp 15/28-30 1yk

Vierailija
36/84 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nau: niin, tiedän kyllä että näitä oireita kehittelee aina kun oikein toivoo...ja kyllä sitä toivotaankin...mulla kyllä oli vuodenvaihteessa tuulimuna jonka plussasin rv3 vaikka ei olis pitänyt vielä mitään näkyä..siksi liiankin herkästi käyn miettimään...nyt kyllä oireet taitaa olla flunssan oireita:)kuumetta juuri mittaillaan...

pupuiluintoa kaikille yrittäjille:) täällä ei yhtään huvittais....vaikka pitäs

Vierailija
37/84 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna sain ovistestiin kaksi viivaa. Viimeinen tikku oli. 2 v vanhoja, mutta kyllä siihen haaleahkot viivat tuli ja nyt yhtä vahvat. Mietin ottaisko punaviiniä jo nyt illalla vai myöhemmin. Eilen illalla pupuiltiin, niin eiköhän siellä oon nyt simppoja kytiksellä vai pitaiskö vielä tänään varmistella?

kesävauvaa haaveileva nau kp 16/28-30

38/84 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten viimeinkin alkoi menkat; niukanlaiset mutta menkat kuitenkin =) Mitään menkkatuntemuksia ei ole ollut mutta ihan pienen pienen pientä tuhruttelua on ollut. Eiköhän se tästä taas!

Danja, kp1

Vierailija
39/84 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sullakin lähtee taas tuosta vauhtiin.

Täällä kans yks oirebongari ilmoittautuu, vaikkei toisaalta uskokaan, että kyydissä olis pientä matkustajaa. Kiertopäivä on kai 21. En ole ihan varma, kun jätin kalenterin töihin. Voi kun tää viikko menis nopsaan, vaikka toisaalta täähän se kiva osuus on kierrosta, kun on vielä toivoa.

Vierailija
40/84 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina -kiitoksia! =) No niin Danja laskurit käyntiin ja uutta yrittämään =)

Viime yö meni kakenlaisia ajatuksia ja unenpätkiä pyöritellessä, ei huvittais käydä nukkumaan ollenkaan.. Mua vähän ahdistaa edelleen ne vauvaonnittelut kaupankassalla. Tuntuu ettei huvita liikkua missään, kun ei tiedä ketä näkee ja kuka kyselee... kyllähän sen tietää, et kylillä puhutaan mut silti.. Kaikkea muutakin tyhmää tuli mietittyä yön tunteina.. Ehkäpä tämä flunssapöpö tuottaa ahdistus oireita! Väsynyt ja vetämätön olo, en meinannut lenkiltä jaksaa kotia kävellä..ei se kyll mikään normi lenkki ollutkaan kun koiran kans ajeltiin naapurin karanneita lampaita tukkirekan alta pois siin lenkkeilyn lomassa. vaihtelu virkistää!

Olen kuvitellut olevani jo parikertaa pahoinvoiva, et se niistä pyhistä päätöksistä! Tukkoisuuskin kyll aiheuttaa pahoinvointia.. laittasin ennemmin sen piikkiin!

Nyt km:n jälkeen tuttavapiiri ja varsinkin mun porukat toivoo tosissaan meille pikkuista, musta tuntuu et se saattaa tehdä lisää paineita lapsentekoon (niin kuin niitä ei tässä olisi viimevuosina ole tarpeeksi ollut!) Mut koskaan meille ei kukaan ole"toivonut/odottanut"perheenlisäystä tulevaksi. Oltiin sen verran nuoria ekoilla kierroksilla et sukulaiset oli pikemminkin järkyttyneitä"vahingosta" joka oli 1v4kk:n työn tulos!

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti !!!

=) Mami kp20