Miltä naisesta tuntuu jos miehellä ei seiso?
Joskus olen ollut niin humalassa että eipä oikein noussut. Muistan että nainen oli suorastaan vihainen. Oli päättänyt pyllistää ja kun ei kelvannutkaan niin tunsi olevansa vähemmän seksikäs? Harmi että noin kävi.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
iksi se on miehille vaikeaa hyväksyä, että se naisen nautinto on muuta kuin jyystö? Kuinka monta vuotta ja tutkimusta siihen menee, ennekuin sen voi hyväksyä? Tai meneekö siihen montakin miehistä egoa...
Miksi sun on niin vaikeaa hyväksyä sitä faktaa, että enemmistö naisista pitää siitä, kun kova kulli liikkuu pillussa eestaas. Miksi se on sulle niin vaikea asia hyväksyä. No koska tunnoton hiekkapilde!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iksi se on miehille vaikeaa hyväksyä, että se naisen nautinto on muuta kuin jyystö? Kuinka monta vuotta ja tutkimusta siihen menee, ennekuin sen voi hyväksyä? Tai meneekö siihen montakin miehistä egoa...
Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan mistä minun vaimoni nautinto syntyy. Muiden naisten nautintoon minulla ei ole vaikutusmahdollisuuksia, joten sillä ei nyt niin ole henkilökohtaisesti merkitystä.
Ja otsikko oli: "Miltä naisesta tuntuu, jos miehellä ei seiso?" Annetaan naisten vain vastata esitettyyn kysymykseen, kiitos.
Ja sun vastauksesi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan mistä minun vaimoni nautinto syntyy. Muiden naisten nautintoon minulla ei ole vaikutusmahdollisuuksia, joten sillä ei nyt niin ole henkilökohtaisesti merkitystä.
Sinä siis tiedät mitä tasan vaimosi tarvitsee.. ja minä naisena en siis tiedä mitä minä tai joku muu tarvitsee tai haluaa?
Tiedät mitä sun oma rönttösesi tarvitsee. Et esim. sitä, mitä mun puolisoni pillu haluaa. Vai tiedätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tiedät mitä tasan vaimosi tarvitsee.. ja minä naisena en siis tiedä mitä minä tai joku muu tarvitsee tai haluaa?
Puhuiko sinusta mitään? Minä vain sanoin, että tiedän sen naisen mieltymykset mitkä millään tavalla minulle kuuluvat, joten ei sinun tarvitse olla huolissaan. Sinähän täällä aina puhut että miehet sitä, naiset tätä, ikään kuin sulla se ylin tieto olisi.
Wau! Kissatappelu.
Miä kyllä rakastan mieheni kovaa kullia. Miksi kuitenkin olen huono joidenkin tuiki tuntemattominen miesten mielestä jos haluan orgasmini käsi tai nuolemalla?
Miten teillä on otsaa haukkua minua, naista vaikkapa just hiekka pildeksi? Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miä kyllä rakastan mieheni kovaa kullia. Miksi kuitenkin olen huono joidenkin tuiki tuntemattominen miesten mielestä jos haluan orgasmini käsi tai nuolemalla?
Miten teillä on otsaa haukkua minua, naista vaikkapa just hiekka pildeksi? Kertokaa.
Koska jankutat kokoajan klitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitorisklitoris
Koska pillussa ei ole tuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoatuntoa
Naimalla saatu orkku on väärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärinväärin
Koska tiedät kaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkienkaikkien naisten pillut ja halut
Sulle on nyt vaan arpajaisissa osunut semmonen tunnoton pillu ja kuvittelet, että kaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikkikaikki pillut on samanlaisia
Joko ymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrätymmärrät?
Ihan sama kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exllä oli erektio ongelmia. Seisoi vain rajusti runkkaamalla (itse usein hoiteli itsensä pystyyn) ja lopahteli kesken seksin. Pystyi vaan makaamaan selällään ei pystynyt muihin asentoihin, ei vaan seissyt. Ei ollut kovin ihanaa kun itse joka kerta joutui tekemään työt. Minuutin ehkä kykeni suoritukseen kerrallaan. Olin turhautunut ja jatkuvasti tarpeessa. Pukeuduin seksikkäästi ja olin aloitteellinen. Annoin tilaa ja olin ymmärtäväinen. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut ja kuulemma kaikilla miehillä on sama juttu, ettei seiso aina eikä kauan kerrallaan. Erosimme lopulta.
Siis kuulostaa niin tutulta, ettei ollut meillä sama mies vain kyseessä. Onko tämä yleistä, että seisoo vain selällään. Meillä ei myöskään muut asennot juuri onnistuneet. Tai suhteen alussa paremmin lopussa , sanoi vain ettei osaa , kykene tai jaksa paneskella.
Pelottavaa, mulla ihan sama kokemus tuollaisesta miehestä. Yhdyntä ei ole onnistunut kun erektio laskee ennen kuin edes saadaan sisälle. Ja ainoa asento, missä on seisonut parhaiten on se, kun mies makaa selällään. Runkkaa itse yleensä seisokin koska sillä saa kovimman seisokin. Mutta sitten alkaa lerpahtamaan.
Perimmältään kyse on maan vetovoiman suhteesta kumppanin vetovoimaan. : )
Vierailija kirjoitti:
Vituttaahan se!! Kaikki valmiina sessioon ja sitten onneton nysvääjä ei saa edes kullia tanaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exllä oli erektio ongelmia. Seisoi vain rajusti runkkaamalla (itse usein hoiteli itsensä pystyyn) ja lopahteli kesken seksin. Pystyi vaan makaamaan selällään ei pystynyt muihin asentoihin, ei vaan seissyt. Ei ollut kovin ihanaa kun itse joka kerta joutui tekemään työt. Minuutin ehkä kykeni suoritukseen kerrallaan. Olin turhautunut ja jatkuvasti tarpeessa. Pukeuduin seksikkäästi ja olin aloitteellinen. Annoin tilaa ja olin ymmärtäväinen. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut ja kuulemma kaikilla miehillä on sama juttu, ettei seiso aina eikä kauan kerrallaan. Erosimme lopulta.
Siis kuulostaa niin tutulta, ettei ollut meillä sama mies vain kyseessä. Onko tämä yleistä, että seisoo vain selällään. Meillä ei myöskään muut asennot juuri onnistuneet. Tai suhteen alussa paremmin lopussa , sanoi vain ettei osaa , kykene tai jaksa paneskella.
Pelottavaa, mulla ihan sama kokemus tuollaisesta miehestä. Yhdyntä ei ole onnistunut kun erektio laskee ennen kuin edes saadaan sisälle. Ja ainoa asento, missä on seisonut parhaiten on se, kun mies makaa selällään. Runkkaa itse yleensä seisokin koska sillä saa kovimman seisokin. Mutta sitten alkaa lerpahtamaan.
Ihan tuolleen meni meilläkin jonkun aikaa kunnes erosimme. Luulin että ajan kanssa helpottaa ja paranee. Ei parantunut.
Onko näitä miehiä paljonkin jotka ei pysty? Hänkin oli 47-48v tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuolleen meni meilläkin jonkun aikaa kunnes erosimme. Luulin että ajan kanssa helpottaa ja paranee. Ei parantunut.
Onko näitä miehiä paljonkin jotka ei pysty? Hänkin oli 47-48v tuolloin.
Riippuu partnerista. Olisitte kokeilleet jotain toista naista, niin ongelman juurisyy olisi selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaahan se!! Kaikki valmiina sessioon ja sitten onneton nysvääjä ei saa edes kullia tanaan!
Sinun tehtävähän se on, saada miehen kulli tanaan! Vai jos sinä et kostu, onko se sinun vikasi vai miehen?
Musta se on ihan tavallista ja luonnollista, ei ihminen ole kone. Mun miesystävällä oli aluksi tuota, mutta nyt kun tunnetaan eikä jännitä, on aina kivikova.
Joskus baari-illan päätteeksi ei toimi, mut sehän on ihan normijuttu. Tiedän olevani seksikäs enkä ole ikinä ajatellut että se voisi minuun liittyä.
N38
Ajattelisin, että miehellä on paineita. En ottaisi itseeni siitä jos miehellä ei seiso.
Kerran näin on käynytkin ja miestä hävetti hirveästi, itseäni ei hetkauttanut yhtään. Ei laske miehen pisteitä silmissäni.
N34
Eihän kaikki aina toimi. Ei ainakaan kännissä. Jännittäminenkin voi olla jopa herttaista. Mutta jos ongelmat vaan jatkuu, niin tulee siinä pidemmän päälle sellainen olo, että vika on itsessä. Vaikka näin ei välttämättä olisikaan.
Miltä tuntuu miehestä, kun ei seiso?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu miehestä, kun ei seiso?
No silloinhan se ei seiso kun ei tunnu oikein miltään!
Paljon pahempaa kuin erektion puute sinänsä, on miehen oma ahdistus erektion puutteesta. Nainenhan ei erektiota edes seksiin välttämättä tarvitse.
Jokainen nainen, joka on joutunut lohduttelemaan ja tyynnyttelemään miestä, joka puuskuttaa turhautuneen itkunsekaisen raivon kourissa pippeliään hysteerisesti nyppien, ymmärtää mitä tarkoitan.
Pahimmillaan koko loppupäivä on pilalla kun mies syyttelee itseään ja häpeää ja niiskuttaa. Siinä yrität kannustaa ja helliä ja kertoa, ettei se haittaa, kun toinen on hyppäämässä ikkunasta, mutta mikään ei auta kun miestä ahistaa.
Mieheni kärsii sairaudesta, joka haittaa tämän erektiota tai estää tämän kokonaan. Onneksi hoitovaste on ollut hyvä. Mitä ajattelen? Sitä, että mieheni parantuisi sairaudesta, en erektion takia vaan muuten. Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta, eikä tässä varsinainen yhdynnän puute keikauta venettä puoleen, eikä toiseen. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.
Pate on kyllä kylän kovin kullittaja, mutta huumorintajua sillä ei kyllä ole pätkääkään. Tuskin osaa edes nauraa.