Miltä naisesta tuntuu jos miehellä ei seiso?
Joskus olen ollut niin humalassa että eipä oikein noussut. Muistan että nainen oli suorastaan vihainen. Oli päättänyt pyllistää ja kun ei kelvannutkaan niin tunsi olevansa vähemmän seksikäs? Harmi että noin kävi.
Kommentit (87)
JOs on uusi tuttavauus, niin kyllähän siitä tulee olo, etten ole tarpeeksi kiihottava. Jos pitempiaikainen suhde, niin eipä tuo haittaisi jos joskus epäonnistuisi, eiköhän niin käy aika usealle joskus.
No naiselle ne "valmistelut" ovat usein se paras osa, ja harmittaa jankutus siitä että sormeta ja nuole "melkein" huipulle ja pane sitten! Miksei loppuun asti ja pane sitten kuinka haluat.
Rakastan sitä kun mies antaa orgasmin kunnolla sormin tai nuolemalla. Mutta paras on se kun panee ja sormettaa samalla.
Monastihan saa lukea että kun mies saa siinä panossa, se jää siihen ja seksi päättyy...eli vaikka olis miten "melkein saanut nainen" jää siinä kiumaan, kun mies ei vaan viiti enää ns sormeaan heiluttaa. Se on Seksintappja number 1!
Tää palsta taitaa vääristää aika huolella asiaa kuin asiaa. Onhan täällä hehkutettu miten kaikille naisille kyllä riittää kieli ja sormet, mutta minun pitäisi varmaan laittaa lotto sitten vetämään kun ensimmäinen intiimi kokemukseni oli naisen kanssa jota ei nämä kiinnostaneet vaan se olisi pitänyt olla sitä panemista. Tietenkään se ei onnistunut kun oli suorituspaineet ja malttamaton, turhautunut nainen jonka olisi pitänyt pamppua saada heti.
No ain on friikkejä tai muita, joille ei valtavirta ole se juttu. Mutta eihän täällä puhuta yleensä niistä, vaan just heistä normeista.
Saahan toki puhua muistakin ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
No naiselle ne "valmistelut" ovat usein se paras osa, ja harmittaa jankutus siitä että sormeta ja nuole "melkein" huipulle ja pane sitten! Miksei loppuun asti ja pane sitten kuinka haluat.
Rakastan sitä kun mies antaa orgasmin kunnolla sormin tai nuolemalla. Mutta paras on se kun panee ja sormettaa samalla.
Monastihan saa lukea että kun mies saa siinä panossa, se jää siihen ja seksi päättyy...eli vaikka olis miten "melkein saanut nainen" jää siinä kiumaan, kun mies ei vaan viiti enää ns sormeaan heiluttaa. Se on Seksintappja number 1!
Ei se mitään jankuttamista ole, vaan nainen itse haluaa niin. Sinulle vain mahdoton ymmärtää. Mies olisi tyhmä, jos ei tekisi niin kuin nainen haluaa. Jos nainen haluaa orgasminsa yhdynnässä niin siihen pyritään.
Olen aina antanut vaimolle orgasmeja niin kuin on halunnut, mutta koskaan en ole saanut sormettaa yhdynnän aikana. Sinä et ole siten tässäkään asiassa "kaikki naiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne miehet pystyy hyvinkin naimaan, vaikkei nainen edes haluaisi, eikä todellakaan saa. Monastihan mies vaan kampee vaimon päälle ja panee kunnes saa, siinä kaikki. Ei haittaa miestä naisen saamiset, eikä saamatta jäämiset yhtään.
No kysy niiltä miehiltä itseltään, mistä Esson baarista heitä sitten aina löydätkin. Ei me täällä oikein osata samaistua tuollaisten mörököllien sielunelämään.
Se on kyllä kummallista, miten aina tälle yhdelle naiselle osuu nää paskat miehet...
Exllä oli erektio ongelmia. Seisoi vain rajusti runkkaamalla (itse usein hoiteli itsensä pystyyn) ja lopahteli kesken seksin. Pystyi vaan makaamaan selällään ei pystynyt muihin asentoihin, ei vaan seissyt. Ei ollut kovin ihanaa kun itse joka kerta joutui tekemään työt. Minuutin ehkä kykeni suoritukseen kerrallaan. Olin turhautunut ja jatkuvasti tarpeessa. Pukeuduin seksikkäästi ja olin aloitteellinen. Annoin tilaa ja olin ymmärtäväinen. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut ja kuulemma kaikilla miehillä on sama juttu, ettei seiso aina eikä kauan kerrallaan. Erosimme lopulta.
Olin 15v naimisissa, miehen kanssa jolla seisoi tyyliin kerran sadasta. Tosin ei tainnut seksiä olla liiton aikana kun parisen kymmentä kertaa onnistuneesti. Itsetunto siitä meni ja naiseuden tunne samalla.
Vierailija kirjoitti:
Exllä oli erektio ongelmia. Seisoi vain rajusti runkkaamalla (itse usein hoiteli itsensä pystyyn) ja lopahteli kesken seksin. Pystyi vaan makaamaan selällään ei pystynyt muihin asentoihin, ei vaan seissyt. Ei ollut kovin ihanaa kun itse joka kerta joutui tekemään työt. Minuutin ehkä kykeni suoritukseen kerrallaan. Olin turhautunut ja jatkuvasti tarpeessa. Pukeuduin seksikkäästi ja olin aloitteellinen. Annoin tilaa ja olin ymmärtäväinen. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut ja kuulemma kaikilla miehillä on sama juttu, ettei seiso aina eikä kauan kerrallaan. Erosimme lopulta.
Siis kuulostaa niin tutulta, ettei ollut meillä sama mies vain kyseessä. Onko tämä yleistä, että seisoo vain selällään. Meillä ei myöskään muut asennot juuri onnistuneet. Tai suhteen alussa paremmin lopussa , sanoi vain ettei osaa , kykene tai jaksa paneskella.
Mun nykyisen miesystävän kanssa alussa ongelmia, erektio ei pysynyt kuin hetkittäib. Varmaan alkujännitystä, ei oikeastaan haitannut koska juteltiin avoimesti ja hoiteli mua kiitettävästi muuten. Olin kyllä helpottunut kun homma alkoi toimia, olisin muuten passittanut lääkäriin. Huomasin että vaikka kertoi kyllä haluavansa mua, häiritsi yllättävän paljon etten saanut miestä tulemaan.
Ihan sama kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuulostaa niin tutulta, ettei ollut meillä sama mies vain kyseessä. Onko tämä yleistä, että seisoo vain selällään. Meillä ei myöskään muut asennot juuri onnistuneet. Tai suhteen alussa paremmin lopussa , sanoi vain ettei osaa , kykene tai jaksa paneskella.
Pelottaa, että onko näitä miehiä enemmänkin, jotka ei kykene eivätkä sitten muutenkaan halua tyydyttää naistaan jos eivät saa seisomaan.
Ex lopulta tunnusti, että edellisessä suhteessa olivat harrastaneet seksiä neljästi vuodessa ja se oli ollut hänelle ihan ok. Jos tuon olisin tiennyt, en olisi lähtenyt ollenkaan ex matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehen seisokin puute estä naista saamasta seksiä ja orgasmia. Useimmille naisille yhdyntä ei ole mikään jutuu muutenkaan.
Eihän miehetkään ikinä nolostele jos ei nainen saa yhdynnässä, joten ihan sama.
Tuossa ylempänä on muutamakin nainen moittinut miestä siitä ettei seiso. Tässä teille muistutuksena ihan ketjun alusta, ettei teidän edes kuuluisi kullista tykätä, joten alkakaahan vain korjata omaa vinoa viettiänne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne miehet pystyy hyvinkin naimaan, vaikkei nainen edes haluaisi, eikä todellakaan saa. Monastihan mies vaan kampee vaimon päälle ja panee kunnes saa, siinä kaikki. Ei haittaa miestä naisen saamiset, eikä saamatta jäämiset yhtään.
No kysy niiltä miehiltä itseltään, mistä Esson baarista heitä sitten aina löydätkin. Ei me täällä oikein osata samaistua tuollaisten mörököllien sielunelämään.
Ovat niitä miehiä jotka ovat välittömästi satulassa, kun sattuu panettamaan. Ei parin päivän valmisteluja ja säätämistä etukäteen. Mies ja muna saa joka kerta.
Tämä on niin miehinen lähtökohta. Onko ihan mahdotonta miehelle, jollekkin, ajatella asiaa naisen näkökulmasta.
Siis kun se vaan on niin, että harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä, niin miksi se naiminen on jokapaikassa se pääasia? Kun mies on se pääasiako?
Mitä miehet asiasta OIKEASTI ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat niitä miehiä jotka ovat välittömästi satulassa, kun sattuu panettamaan. Ei parin päivän valmisteluja ja säätämistä etukäteen. Mies ja muna saa joka kerta.
Kuka jaksaa parin päivän valmisteluja. Hoh hoijaa, missä maailmassa jotkut elävät. Mutta kyllähän me pannaan, koska te naiset annatte. Mies ja muna nauttii. Tee sinäkin samoin.
ps. voisit itse valmistella itseäsi pari päivää ja sitten tarjota jo valmiiksi lämmintä uunia. Näin voisit itsekin saada sen orkkusi. Ei se ole miehen eikä munan vika, jos osaavat huolehtia omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin miehinen lähtökohta. Onko ihan mahdotonta miehelle, jollekkin, ajatella asiaa naisen näkökulmasta.
Siis kun se vaan on niin, että harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä, niin miksi se naiminen on jokapaikassa se pääasia? Kun mies on se pääasiako?
Minäpä kerron sulle nyt yhden FAKTAN. Ne naiset jotka eivät pidä munasta, nuolevat jo toisiaan. Loput pitävät naimisesta ja kullista sisällään, koska se tuntuu niin hyvältä. Onko ihan mahdotonta jollekin naiselle ajatella asiaa TOISEN naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron sulle nyt yhden FAKTAN. Ne naiset jotka eivät pidä munasta, nuolevat jo toisiaan. Loput pitävät naimisesta ja kullista sisällään, koska se tuntuu niin hyvältä. Onko ihan mahdotonta jollekin naiselle ajatella asiaa TOISEN naisen näkökulmasta.
Näin on faktat. Ihan mahdoton on meilläkin, kun vaimolla menee fiilikset, jos ei kaluni seiso. Saanut ja halunnut suuseksiä joka ikinen kerta koko ikänsä, muttei suostu saamaan, jos ei saa sen jälkeen kovaa kullia sisäänsä. Vaimon mielestä suuseksi orgasmilla tai ilman on aina ollut vain esileikkiä ja yhdyntä missä saanut kunnolla kullia pääasia. Sillä menty, kun muuta ei ole halunnut eikä suostunut. Vaimoni ollut aina kullini perään ja myös siksikin on vaimoni.
en ota itseeni. en minäkään saa aina orgasmia, vaikka haluaisin ja vaikka yleensä saan aina useita yhden aktin aikana
Ei tässä mitään totuutta olla kieltämässä. Tarkoitus oli sanoa, että turhaan tällä palstalla kerta toisensa jälkeen keuhkoat, koska täältä et pahemmin tavoita niitä miehiä joita ei naisen nautinto kiinnosta.
Ja ei lasketa nyt joukkoon niitä trolleja jotka saavat oman nautintonsa lähinnä sinun triggeröimisestäsi.