Miltä naisesta tuntuu jos miehellä ei seiso?
Joskus olen ollut niin humalassa että eipä oikein noussut. Muistan että nainen oli suorastaan vihainen. Oli päättänyt pyllistää ja kun ei kelvannutkaan niin tunsi olevansa vähemmän seksikäs? Harmi että noin kävi.
Kommentit (87)
Suurimman osaa miehen elämästä ei kalu sojota.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sitä ja tätä taas...
Ja perään puolikas pilleri, jotta jopo keulii ja vaimolla pysyy fiilikset päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne miehet pystyy hyvinkin naimaan, vaikkei nainen edes haluaisi, eikä todellakaan saa. Monastihan mies vaan kampee vaimon päälle ja panee kunnes saa, siinä kaikki. Ei haittaa miestä naisen saamiset, eikä saamatta jäämiset yhtään.
No kysy niiltä miehiltä itseltään, mistä Esson baarista heitä sitten aina löydätkin. Ei me täällä oikein osata samaistua tuollaisten mörököllien sielunelämään.
Ovat niitä miehiä jotka ovat välittömästi satulassa, kun sattuu panettamaan. Ei parin päivän valmisteluja ja säätämistä etukäteen. Mies ja muna saa joka kerta.
Kuka jaksaa parin päivän valmisteluja. Hoh hoijaa, missä maailmassa jotkut elävät. Mutta kyllähän me pannaan, koska te naiset annatte. Mies ja muna nauttii. Tee sinäkin samoin.
ps. voisit itse valmistella itseäsi pari päivää ja sitten tarjota jo valmiiksi lämmintä uunia. Näin voisit itsekin saada sen orkkusi. Ei se ole miehen eikä munan vika, jos osaavat huolehtia omastaan.
Mulle toi parin päivän valmistelu sopii kyllä. Ihan vaan että flirtailuun menee se päivä ja pientä kiusuttelua ennen kunno jysäriä. Ei viitti enää aikaansa pikku latauksien kanssa leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin miehinen lähtökohta. Onko ihan mahdotonta miehelle, jollekkin, ajatella asiaa naisen näkökulmasta.
Siis kun se vaan on niin, että harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä, niin miksi se naiminen on jokapaikassa se pääasia? Kun mies on se pääasiako?
Mitä miehet asiasta OIKEASTI ajattelee.
Minäpä kerron sulle nyt yhden FAKTAN. Ne naiset jotka eivät pidä munasta, nuolevat jo toisiaan. Loput pitävät naimisesta ja kullista sisällään, koska se tuntuu niin hyvältä. Onko ihan mahdotonta jollekin naiselle ajatella asiaa TOISEN naisen näkökulmasta.
Kuule mies. Ole hiljaa kun et mistään mitään oikeasti tiedä.
Tiedän aika paljonkin sinua enemmän. Kuinka monen naisen pilluun olet kalusi työntänyt ja mitä ne naiset on siitä tykänneet? Kerropa omakohtaiset kokemuksesi, niin minä kerron sitten omani. Reilu peli, eikö vain.
Nyt saat avata sanallisen arkkusi...
Nää palstan kaksi senioria ovat kyllä kummallisia tapauksia. Näkevät asiat aina vain omasta näkökulmastaan, muiden ajatukset ja varsinkin kokemukset ovat jotenkin vääriä. Oikea tapa on heidän tapansa ja kaikki muut tulipalot on sammutettu väärin.
Oikeastaan heitä voisi luulla muistisairaiksi ihmisiksi, kun jauhavat aina samoja asioita. Mikähän niitä oikeasti vaivaa?
Parasta sekisä on se kun mies antaa kunnon suuhoitoa ja sormetusta.
Siihen ei kullia tarvita laisinkaan! Tajuatteko? Ei naiset tarvitse välttis kullia orgasmiin.. Sitten on eri asia jos sitä haluaa myös niin sitten siihen sivuu, tai jälkeen päin. se käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta sekisä on se kun mies antaa kunnon suuhoitoa ja sormetusta.
Siihen ei kullia tarvita laisinkaan! Tajuatteko? Ei naiset tarvitse välttis kullia orgasmiin.. Sitten on eri asia jos sitä haluaa myös niin sitten siihen sivuu, tai jälkeen päin. se käy hyvin.
Se voikin olla parasta seksiä SINULLE. Tuskinpa olisi parasta seksiä kaikille ja varsinkaan miehille. Oletko muuten hetero vai lesbo? Jos hetero, niin miksi et ala lesboksi, koska naiset nuolevat taatusti pillua, niin ku nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja perään puolikas pilleri, jotta jopo keulii ja vaimolla pysyy fiilikset päällä.
No sepä se, kun vaimo haluaa ehdottomasti kovaa kullia, kun pelkkä pillun nuoleminen ei riitä. . Siitä oli juuri otsikossakin kyse. Ihan varmasti haluaa moni muukin nainen kullia ja siksi menee himot, jos miehellä ei seiso tai pitää vetkuttaa puolipäivää löysää siskonmakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se, kun vaimo haluaa ehdottomasti kovaa kullia, kun pelkkä pillun nuoleminen ei riitä. . Siitä oli juuri otsikossakin kyse. Ihan varmasti haluaa moni muukin nainen kullia ja siksi menee himot, jos miehellä ei seiso tai pitää vetkuttaa puolipäivää löysää siskonmakkaraa.
Eli sulla tarttee olla jopo pystyssä, ennen kun vaimon vakoon alkaa kiimalimaa valua. Siis kaikki se muu toiminta mitä monilla muilla pareilla pidetään esileikkinä, puuttuu teiltä täysin. Mutta eikö teillä se mankelipillu ole aina tehnyt alotteet. Täähän meinaa sitä, että sun on pakko olla koko ajan kulli seisokissa, tai seksi ei ole, eikä pillua tarjolla.
No sun ei ainakaan tartte kotitöitä tehä. Kuhan runkkaat kullisi pystyyn, niin pillua on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla tarttee olla jopo pystyssä, ennen kun vaimon vakoon alkaa kiimalimaa valua. Siis kaikki se muu toiminta mitä monilla muilla pareilla pidetään esileikkinä, puuttuu teiltä täysin. Mutta eikö teillä se mankelipillu ole aina tehnyt alotteet. Täähän meinaa sitä, että sun on pakko olla koko ajan kulli seisokissa, tai seksi ei ole, eikä pillua tarjolla.
No sun ei ainakaan tartte kotitöitä tehä. Kuhan runkkaat kullisi pystyyn, niin pillua on tarjolla.
Sä olet kyllä vielä yksinkertaisempi kuin luulin. Ei sitten käynyt mielessä, että vaimon halutessa kullia ja seksiä, niin vähentää hänen himojaan, jos kulli ei herääkään innokkaasti tai ole jo valmiiksi kovana kuten on enimmäkseen ollut aina ennen. On molemmille huomattavasti parempaa ja himot korkeammalla jos kullini keulii kovaa jo seksiä aloittaessa. Oma vaimoni ollut aina kullinkipeä ja kullini perään. En olisi parisuhteessa minkään kaappilesbon kanssa, jota ei kullini kiinnostaisi. Menisi hyvä kulli ihan harakoille. Kullilleni olisi varmasti ollut muitakin ottajia. Ainakin kaikkien tutkimusten mukaan enemmistö naisista haluaa kullia sisäänsä.
iksi se on miehille vaikeaa hyväksyä, että se naisen nautinto on muuta kuin jyystö? Kuinka monta vuotta ja tutkimusta siihen menee, ennekuin sen voi hyväksyä? Tai meneekö siihen montakin miehistä egoa...
Vierailija kirjoitti:
iksi se on miehille vaikeaa hyväksyä, että se naisen nautinto on muuta kuin jyystö? Kuinka monta vuotta ja tutkimusta siihen menee, ennekuin sen voi hyväksyä? Tai meneekö siihen montakin miehistä egoa...
Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan mistä minun vaimoni nautinto syntyy. Muiden naisten nautintoon minulla ei ole vaikutusmahdollisuuksia, joten sillä ei nyt niin ole henkilökohtaisesti merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan mistä minun vaimoni nautinto syntyy. Muiden naisten nautintoon minulla ei ole vaikutusmahdollisuuksia, joten sillä ei nyt niin ole henkilökohtaisesti merkitystä.
Ja otsikko oli: "Miltä naisesta tuntuu, jos miehellä ei seiso?" Annetaan naisten vain vastata esitettyyn kysymykseen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tiedät mitä tasan vaimosi tarvitsee.. ja minä naisena en siis tiedä mitä minä tai joku muu tarvitsee tai haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että vaimoni on saanut kullillani tuhansia orgasmeja ja haluaa nauttia siitä joka ikinen kerta kun on seksiä, saa orgasmin tai oli saamatta. SIKSI. Jos jotkut muut naiset ei saa saa tai nauti, niin on ihan heidän oma juttu, saati sitten ne kaapissa olevat naiset, jotka ei perusta kullista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tiedät mitä tasan vaimosi tarvitsee.. ja minä naisena en siis tiedä mitä minä tai joku muu tarvitsee tai haluaa?
Puhuiko sinusta mitään? Minä vain sanoin, että tiedän sen naisen mieltymykset mitkä millään tavalla minulle kuuluvat, joten ei sinun tarvitse olla huolissaan. Sinähän täällä aina puhut että miehet sitä, naiset tätä, ikään kuin sulla se ylin tieto olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tiedä muuta kuin mitä sinä naisena haluat. Et tiedä muista naisista yhtään sen enenpää, kuin me jotka tiedämme mitä meidän naiset haluaa. Sinullakin on vain yksi ääni, omasi. Sitä näyttää vain olevan vaikea sulla käsittää.
Naisessa jotain vialla kun ei saa miehen munaa kankeakso. Ei osaa, ymmärrä tai haluu tarpeeksi.
jokaisella on se yksi ääni täällä.. ei enmepää. Vaikka tuntuu, että miehillä onkin enempi ääniä kun on "minun vaimoni ainakin" ääni.
Milloinkahan naiset voivat paremmin tietää mistä ja milloin ja miten miehet saavat orgasmin parhaiten?Tyyliin minun mies ainakin haluaan hampaat kulliin.. yms. Hah.
Mutta naisen nautinto ei olekkaan koskaan ollut naisen oma vaan miehen käsissä, kuvainollisesti käsissä..
Kuule mies. Ole hiljaa kun et mistään mitään oikeasti tiedä.