Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan imetitte?

Vierailija
28.12.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Esikoista 2v2kk.

b) Kuopusta 1v2kk.

Vierailija
2/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivahingossa taaperoimettäjäksi...imetys ei ole mulle mikään henkeen ja vereen-juttu, mutta kun se sujuu niin hyvin, mitä sitä turhia lopettamaan.

En imetä enää joka paikassa kuten silloin, kun lapsi oli täysimetyksellä. Imetän ennen päiväunia, ennen yöunille menoa, kerran aamuyöllä ja aamulla heti herättyämme. Keskustassa on mukana nokkamuki josta poika juo vettä tai lehmänmaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parilla päivittäisellä imetyskerralla -- illalla, aamulla, päikkäreiltä herättyä mikäli kotoa herätään. joskus poika haluaa rintaa myös aamuyöstä neljän aikaan, mutta se on onneksi jo tosi harvinaista se. On itse luopunut muista imetyskerroista, odottelen että kohta vierottaa itsensä kokonaan.

Vierailija
4/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka puoli vuotta täysimetystä. Kun äitiysloma loppui, niin menin töihin ja silloin päätin lopettaa imettämisen. Jos olisin jäänyt kotiin, olisin ainakin jonkun aikaa jatkanut.

Vierailija
5/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.5kk täysimetyksellä, haluaisin vielä imettää pitkään, mutta tyttö on tykästynyt kiinteisiin eikä tissi enää niin maistu =(

Vierailija
6/34 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja kuopus vieroittuivat itse.

Vierailija
7/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään

Vierailija
8/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15kk useamman kerran päivässä,1v iässä jäi yöimetykset pois ja viikko sitten lopetin muut paitsi aamuimetyksen. Eli 15kk ja 1vko ja aion jatkaa aamuimetyksillä viikon pari, kunnes jätän senkin pois :(

Vierailija
9/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat täysimetetty reilu 6kk, kiinteitä söivät huonosti tai ei juuri ollenkaan vuoden ikään asti. Ensimmäinen lopetti itse imemisen 11kk, toisen kiinnostus lopahti 1v2kk. Sen jälkeen on ruoka maistunut kummallekin hyvin=)

Vierailija
10/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa 4kk, tokaa 3kk, kolmatta 2kk ja kaikki saaneet myös korviketta sairaalasta lähtien, ei ollut mun juttu

Vierailija
11/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista osittaisimetin 5kk ja kuopusta imetin 2v1kk.

Vierailija
12/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk ja olin onnellinen, kun sain lopettaa sen! en yhtään tykännyt imettää.

Vierailija
13/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 2kk <3 Jos ei oltais alettu yrittämään uutta raskautta, olisin jatkanut 2v ikään mieluusti. En kuitenkaan halunnut ottaa keskenmenon riskiä, vaikka tiedän että riskit ovat olemattomat. Jotenkin kuitenkin halusin pelata varman päälle. Raskauspahoinvoinneissa imettämisen kuvittelin myös inhottavaksi, joten lopetin ennen toisen lapsen yrittämisen aloittamista. Loppujenlopuksi tuo ikä taisi olla ihan hyvä, eikä poika laittanut yhtään vastaan kun kertoja vähitellen vähennettiin ja lopulta lopetettiin.

Vierailija
14/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan.

Vierailija
15/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v. 4 kk.

Vierailija
16/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:40"]

Meillä sama! 1,5-wee ja on yksitellen pudotellut imetyskertoja pois. Ennen aamuimetys oli todella tärkeä, mutta sitten se jotenkin unohti sen? Kerran se unohti imetyksen koko päiväksi kun oli isovanhempia ja tätejä kylässä. Oli vähän tukala olo välillä, mutta oon aatellu etten tarjoa. Oon alkanut ehdottaa vettä tai mehua kun se pyytää maitoa, mutta ei se vissiin kun kerran ole tarttunut siihen mehuajatukseen. Ei ole mikään kiire kyllä lopettaa toisaalta. Ekoja viikkoja imettäessäni mietin että imetän tätä lasta max sen 4 kk ja sitten en imetä enää koskaan ketään, oli se niin hirveää hommaa. Yllättävän vähän sukulaiset painostaa, ensimmäiset 3 kk sain kuulla _joka päivä_ miten pitäisi antaa korviketta, että maito on lirua ja lapselle parasta on tutkittu korvike ja plaaplaaplaa. Kiusallani jatkoin imetystä sillon. En tosin oo hirveästi mainostanut että imetän vielä, ehkä ne vaan olettaa etten imetä ja antaa mun siksi olla rauhassa :D

[/quote]

Mitä ihmettä? Kuka täällä vielä luulee, että korvike peittoaa äidinmaidon? Yrititkö edes oikaista tätä?

Vierailija
17/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vuotta 3 kuukautta ja kaksi viikkoa. Sitten en enää jaksanut. Mutta lapsi on vahva, superterve ja aika kiva tapaus. 6 kk siis pelkkää imetystä.

Vierailija
18/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista 1,5v, kuopusta 2v asti.

Vierailija
19/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 1v 5kk ja edelleen imetän. Parivuotiaaksi asti (max 3v) ajattelin imettää, mikäli lapsi niin toivoo. Hän ei ole ollut kipeänä nuhaa lukuunottamatta, liekkö imetyksellä osuutta asiaan.

Vierailija
20/34 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa 6 kk, tokaa 8 kk. Ei tarvinnut vieroittaa, maidontulo vaan tuntui vähenevän kun aloitettiin muuta ravintoa ja imemisinto näytti lopahtavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän