Mitä kappaleita mummut kuuntelee?
Kommentit (81)
Chris Rea, Apulanta, Eput, Lauri Tähkä, Kaija koo,
Stepa, Smokie, Leo Rohas, Pelle Miljoona vaikka mitä, mikä milloinkin tuntuu olevan mukavinta hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mummut kuuntelevat yleensä musiikkia, joka oli suosittua heidän nuoruudessaan ja joka tuo heille hyviä muistoja. Tämä voi vaihdella suuresti riippuen heidän ikäluokastaan ja musiikillisista mieltymyksistään. Yleisesti ottaen he saattavat nauttia esimerkiksi perinteisestä popista, rockista, iskelmästä tai jopa klassisesta musiikista. Jotkut voivat myös pitää perinnetanssimusiikista. Tärkeintä on, että musiikki tuo heille iloa ja nostalgiaa.
Ja paskanmarjat. Kuuntelen enimmäkseen 2000-luvun musiikkia.
Äitini 71 vuotias oli juuri ostanut Blind Channelin levyn ja sitä kovasti kehu.
Sana mummu on jännä. Mummu, ummu, mm, hummu? Miten voidaan päättää onko sana mummo, mamma, mumma, mumppa vai mikä. Jos joku ei halua mitään niistä.
Olen mummoikäinen, ja minulla on aikuisia lapsia, mutta ei lastenlapsia. Saanko vastata?
Vastaan kuitenkin:
Kuuntelen seuraavien artistien/bändien esittämää musiikkia: Apulanta, Aston Kalmari, Kaija Koo, Erika Wikman, Anssi Kela, yms. Esiintyjä tai musiikkityyli ei ole ratkaisevaa, vaan se, että musiikki sopii sen hetken tilanteeseeni. Muutama vuosi sitten kuuntelin paljon Cheekkiä, mutta nyt olen sen verran paremmassa paikassa kuin silloin, että en tarvitse sen kaltaisia lyriikoita elämääni.
Eurooppalaisesta vanhasta taidemusiikista klassisen ja romantiikan kauden musiikki uppoaa parhaiten, mutta esim. barokki tai 1900-2000 -lukujen taidemusiikki ei lainkaan.
Blues ja jazz eivät ole vielä koskaan saaneet minua "lämpenemään".
Nykypäivän musiikkia, ei mitään Mattii ja Teppoo. N.59v
Voisiko tosiaan olla niin, että kaikilla mummoilla olisi sama musiikkimaku!?
Marc Anthony
Luis Miguel
Olen käynyt myös kummankin konsertissa.
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta metallia! Yksi lapsenlapsi on.
Mitä sun mielestäsi on raskas metallimusiikki?
Metallica!
Iron Maiden! Black Sabbath(Ozzy) tuossa tuota heviä näin alkuun.No joo. Kyllähän noitakin kuuntelee. Uskoisin, että nykyistä räppiä ei kuuntele kukaan muutaman kymmenen vuoden päästä. Ohan tuo Creamkin melko hyvä.
Meniköhän tuo sun viesti väärään kohtaan?
Metallica, Iron Maiden ja Black Sabbath ei oo räppiä ja creamista ei kirjotettu.
Kyllä vanhusten pitäisi kuunnella heille paremmin sopivaa musiikkia, kuten iskelmäklassikoita, vanhan ajan tanssimusiikkia tai vaikka jotain hengellistä. Rämisevä ja metelöivä nykymusiikki, rock ja pop voi aiheuttaa heille ahdistuneisuutta ja pelkotiloja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhusten pitäisi kuunnella heille paremmin sopivaa musiikkia, kuten iskelmäklassikoita, vanhan ajan tanssimusiikkia tai vaikka jotain hengellistä. Rämisevä ja metelöivä nykymusiikki, rock ja pop voi aiheuttaa heille ahdistuneisuutta ja pelkotiloja.
BAILANDO BACHATA...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mummi kuuntelee oikeesti 24/7 suonirock radiokanavaa. Kuuntelee päivin, öin ja kauppaankin aina menee kuulokkeet päässä niin voi kuunnella.
En usko
No älä usko mutta se on totta!
Ei voi tietää. Musiikkimaku vaihtelee.
No joo. Kyllähän noitakin kuuntelee. Uskoisin, että nykyistä räppiä ei kuuntele kukaan muutaman kymmenen vuoden päästä. Ohan tuo Creamkin melko hyvä.