Mitä kappaleita mummut kuuntelee?
Kommentit (81)
Mun mummi kuuntelee oikeesti 24/7 suonirock radiokanavaa. Kuuntelee päivin, öin ja kauppaankin aina menee kuulokkeet päässä niin voi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummi kuuntelee oikeesti 24/7 suonirock radiokanavaa. Kuuntelee päivin, öin ja kauppaankin aina menee kuulokkeet päässä niin voi kuunnella.
En usko
Musiikki on tärkeää. Kuuntelen Käärijää, räppiä yleensäkkin, jonkin verran metallia, uusimpia pop- rock biisejä. Taidan tuntea paremmin tämän päivän artistit kuin moni nuori:)
PETE PARKKONEN!! PETE PARKKONEN! PETE! PETE! PARAS ON! KANNATTAA KUUNNELLA!! SIIS IHAN MAHTAVA ARTISTI!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko mummolla suonikohjuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mummolla suonikohjuja?
heh Heh kun on hauska....🙄
Olen 63 vuotias mummu ja kovasti tykkään laulavasta emännästä Helka Hynnisestä ja kaikkien rakastamasta Erkki Junkkarisesta. Oli niin ihanaa nuorena käydä tansseissa heidän tunteikkaiden kappaleiden soidessa. Asuin silloin pk-seudulla, jossa yritin myös saada ystäväni ymmärtämään näiden kahden artistin laadukasta iskelmätasoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 63 vuotias mummu ja kovasti tykkään laulavasta emännästä Helka Hynnisestä ja kaikkien rakastamasta Erkki Junkkarisesta. Oli niin ihanaa nuorena käydä tansseissa heidän tunteikkaiden kappaleiden soidessa. Asuin silloin pk-seudulla, jossa yritin myös saada ystäväni ymmärtämään näiden kahden artistin laadukasta iskelmätasoa.
Hyi sun musiikkimieltymykset🤮
Eipä hullutella! Oon koko sivuston ylläpitäjä more Karvonen,ja voin bännätä teidät!
Vierailija kirjoitti:
Eipä hullutella! Oon koko sivuston ylläpitäjä more Karvonen,ja voin bännätä teidät!
Ai "bännäät" vai? 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä soitan poliisille....
Et tiedä numeroani.
Ja sitä paitsi: turhasta ei kannata soitella.
Leonard Cohen, Juice ja Ed Sheeran. Niitä tämä mummo kuuntelee.
Miten määritellään mummu? Onko se jonkin tietyn iän ylittänyt naisihminen noin niin kuin yleisesti, vaiko nainen jolla on lapsenlapsi(a)?
Jos jälkimmäinen, niin tämä 42v mummu kuuntelee musiikkia laidasta laitaan, mutta aivan erityisesti kotimaista metallia. Turmion kätilöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi sun musiikkimieltymykset🤮
Miksi tulet tänne moittimaan, jos kysellään mummojen musiikkimakua?
Minä tykkään suomalaisesta musiikista kuten Hectorista, Eppu Normaalista ja Juice Leskisestä. Yksi erityisen mieleinen bändi on Hurriganes. Muistan vieläkin, kun kuulin sitä ensimmäisen kerran joskus kymmenvuotiaana.
Jari Sillanpäätä. Erityisesti joulun aikaan Sillanpään Joulupotpuri soi usein.