Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vihreiden Ohisalo on valmis kannattamaan monia nykyhallituksen ajamia "kovia keinoja" jengirikollisuuden torjumiseksi.

Vierailija
06.10.2023 |

Niin ne mielipiteet muuttuu ja hyvä niin. On kaikkien suomalaisten etu, että aiemmin väärässä olleet oikaisevat käsityksiään ja saadaan eduskunnan enemistöllä lait, joiden kautta jengit saadaan kuriin.

Kiitos, Maria, kun heräsit. Onko syynä oma pieni lapsi vai mikä, sitä en tiedä, mutta hyvä näin.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009904664.html

Kommentit (346)

Vierailija
61/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihervassarit on siitetty peräs uoleen mutta ohivuoto myös porsi aaaanuksen kautta.

Päivän perussuomalaisin kommentti.

Vierailija
62/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä jotakin on tapahtumassa. Nyt oli Hesarissa myös muista vassareista juttua, jotka myönsi olleensa asiassa sinisilmäisiä. Heitä ei tule pilkata, vaan kiittää siitä että heillä oli pokkaa myöntää se ja asettua kovempien keinojen kannalle. Se on meidän kaikkien etu.

Ja olen itse se demari, joka on alusta saakka pitänyt näitä jengejä ongelmana.

Ai? Persuja on pilkattu vuosia, kun puhuivat nyt käsissä olevasta ongelmasta.

Nyt pitäisi vielä kiittää näitä pilkkaajia?

On kyllä vihervassareille pokkaa, siinä olet oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Ohisalo. Eikö jengiväkivalta ja puistoraiskaukset enää olekaan pelkkiä yksittäistapauksia, jotka johtuvat syrjäytyneisyydestä, näköalattomuudesta ja oireilusta?

Vierailija
64/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Soininvaaran kirjoitus, että tukien maksu pitää lopettaa uussuomalaisille siinä kohtaa, kun ei ole tietyssä ajassa oppinut kieltä, ole töissä tai opiskelemassa, oli täyttä asiaa. Ei voi olla niin, että naiset lukitaan kotiin synnytyskoneiksi uskonnon varjolla. Vain integroitumalla yhteiskuntaan nämä naiset pääsevät eteenpäin ja pitämään jöötä jälkikasvulleen. Eli olemaan enemmän ja enemmän maassa maan tavalla.

Vierailija
65/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Ohisalo. Eikö jengiväkivalta ja puistoraiskaukset enää olekaan pelkkiä yksittäistapauksia, jotka johtuvat syrjäytyneisyydestä, näköalattomuudesta ja oireilusta?

Ei ole. Se johtuu näiden "henkilöiden" ihonväristä.

Vierailija
66/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästä se nyt on. Olis pitäny tarttua asiaan 10 vuotta sitten. Turha kitistä jos tiemies rullaa housut jalasta.

Älä jaksa. Ei ole myöhäistä. Nyt on tärkeintä, että ns, ääripäät löytää toisensa tässä asiassa, samoin kuin löysivät esim Nato-asiassa ja toimitaan sen mukaisesti yhdessä. Se on meidän suomalaisten etu. Ukrainan tukemisessahan eniten kannatusta on juuri vihreissä ja persuissa.

Nyt sitä vanhanaikaista saman köyden vetoa. Ei nuo vassarit ole tyhmiä, ei ne omia lapsiaan halua kuseen. 

Tässä asiassa suomalaisten pitäisi löytää yhteinen sävel nopeasti ennen kuin tilanne kehittyy samanlaiseksi kuin Ruotsissa. Minä olen aina ollut sitä mieltä että maassa maan tavalla. En ole persu tai kokkari vaan ns oikeistodemari.

Muslimeita lasketaan olevan 30 % Ruotsalaisista vuonna 2050.

Heidän määränsä tuplaantui vuosien 2010 ja 2016 välillä Ruotsissa 430 000 -> 810 000.

Suomessa muslimien määrä TRIPLAANTUI vuoden 2010 ja 2016 välillä 60 000 -> 150 000.

Suomessa arvioidaan olevan muslimeja n 1 000 000 vuonna 2050. 

Tässä lähde, joka on siis riippumaton tutkimusinstituutio:

https://www.pewresearch.org/religion/2017/11/29/europes-growing-muslim-…

Tämä on mielestäni hälyttävää.

Vierailija
67/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä jotakin on tapahtumassa. Nyt oli Hesarissa myös muista vassareista juttua, jotka myönsi olleensa asiassa sinisilmäisiä. Heitä ei tule pilkata, vaan kiittää siitä että heillä oli pokkaa myöntää se ja asettua kovempien keinojen kannalle. Se on meidän kaikkien etu.

Vihervasemmistolaisten pitäisi pyytää perussuomalaisilta anteeksi perseilyitään!

Vierailija
68/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annetaa sitten olla. Ei tehdä mitään. Mietitään mitä joku toinen sanoi viisi vuotta sitten. Ei tehdä yhteistyötä. 

Oletko sinä oikeasti niin tyhmä, että sinulle joku hauras ego on tärkeämpi kuin valtion turvallisuus? Kerrankin saadaan suurin enemmistö asian taakse ja sinä alat vinkumaan että "en hyväksy kun sanoivat pahasti aikanaan". Kasvatahan munat. Alkaa tulla fiilis, että sinä itseasiassa haluat että tänne tulee noita jengejä.

Mitä se kertoo sinusta? Että olet kippee kippee poika.

Vierailija
69/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat puhuivat ongelmasta, jota ei ollut. Miten sellaisiin ihmisiin yleensä suhtaudutaan?

Vierailija
70/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästä se nyt on. Olis pitäny tarttua asiaan 10 vuotta sitten. Turha kitistä jos tiemies rullaa housut jalasta.

Älä jaksa. Ei ole myöhäistä. Nyt on tärkeintä, että ns, ääripäät löytää toisensa tässä asiassa, samoin kuin löysivät esim Nato-asiassa ja toimitaan sen mukaisesti yhdessä. Se on meidän suomalaisten etu. Ukrainan tukemisessahan eniten kannatusta on juuri vihreissä ja persuissa.

Nyt sitä vanhanaikaista saman köyden vetoa. Ei nuo vassarit ole tyhmiä, ei ne omia lapsiaan halua kuseen. 

Tässä asiassa suomalaisten pitäisi löytää yhteinen sävel nopeasti ennen kuin tilanne kehittyy samanlaiseksi kuin Ruotsissa. Minä olen aina ollut sitä mieltä että maassa maan tavalla. En ole persu tai kokkari vaan ns oikeistodemari.

Muslimeita lasketaan olevan 30 % Ruotsalaisista vuonna 2050.

Heidän määränsä tuplaantui vuosien 2010 ja 2016 välillä Ruotsissa 430 000 -> 810 000.

Suomessa muslimien määrä TRIPLAANTUI vuoden 2010 ja 2016 välillä 60 000 -> 150 000.

Suomessa arvioidaan olevan muslimeja n 1 000 000 vuonna 2050. 

Tässä lähde, joka on siis riippumaton tutkimusinstituutio:

https://www.pewresearch.org/religion/2017/11/29/europes-growing-muslim-…

Tämä on mielestäni hälyttävää.

Tämä on kertakaikkiaan järkyttävää. Nyt suomalaisten on viimeinen hetki herätä. 

Voisiko Ohis herätä tähänkin?

Vierailija
71/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisten pitäisi pyytää perussuomalaisilta anteeksi perseilyitään!

Heti kun persut pyytää anteeksi 35 tuhatta läpsyttelijää vuodelta 2015.

Jatketaanko tästä jauhamista loputtomiin, vai aletaanko nyt tehdä töitä että saadaan hommat kuntoon?

Voi hyvänen aika kun joskus tuntuu että kaikki teistä ei pelaa ihan täydellä pakalla. Että te ette edes halua että asiat järjestyy. Miksi? Mitä te sillä tavoittelette? 

Vierailija
72/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ovat alkaneet ymmärtää mistä puolueen syksykierre johtuu.

Teeskentelevät.

Vierailija
73/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rangaistuksia pitää koventaa RAJUSTI ja rikosoikeudellinen vastuuikäraja pitää laskea 9 vuoteen. Toisaalta juuri uutisoitiin, että ekaluokkalaiset (!) hakkasivat koulussa joukolla muita, joten ehkä ikäraja pitää poistaa kokonaan.

Jokaisesta rikoksesta pitää tulla rangaistus. Ehdottomat tuomiot käytäntöön sitten kun rikollinen täyttää 15 vuotta.

Näitä rikoksia tehneet pitäisi karkoittaa pois perheineen. T. Demari

Vierailija
74/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko sanaakaan mitä Ohisalo sanoo.

Kaikki silkkaa valhetta ja valkopyykkäystä. Mikään ei ole hänen ajattelussaan oikeasti muuttunut. Punavihreä fanaatikkko ja ei muuksi muutu.

Hän ja aatetoverina ehtivät tehdä hirvittävää tuhoa suomalaiselle yhteiskunnalle.

Heidät tulisi saattaa lailliseen edesvastuuseen teoistaan tätä maata ja sen kansaa kohtaan.

Toivottavasti tuomiota mahdollisesti tulevaisuudessa langetettaessa ovat oikeuslaitoksen käytettävissä olevat rangaistukset riittävän konkreettiset vastamaan tuhotyön laajuuteen ja tarkoituksellisuuteen.

Vierailija
75/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalossa kiteytyy vihervassarin äly, todellisuudentaju, suoraselkäisyys ja rehellisyys.

Siis niiden puute suomeksi sanottuna.

Olisi nyt edes pysynyt siinä papukaija-suvakismissaan.

Vierailija
76/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun on noi rangaistukset niin lapsellisia, paitsi talousrikoksista, niin voitaisiin sen säännön vahvistavaksi poikkeukseksi säätää, että jos taustalta löytyy jotain uskonnollista kiihkoilua, niin se on välitön karkotus tai kuolemantuomio. Oli sitten joku lestamafia tai itämaisempi rauhan lahko.

Vierailija
77/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annetaa sitten olla. Ei tehdä mitään. Mietitään mitä joku toinen sanoi viisi vuotta sitten. Ei tehdä yhteistyötä. 

Oletko sinä oikeasti niin tyhmä, että sinulle joku hauras ego on tärkeämpi kuin valtion turvallisuus? Kerrankin saadaan suurin enemmistö asian taakse ja sinä alat vinkumaan että "en hyväksy kun sanoivat pahasti aikanaan". Kasvatahan munat. Alkaa tulla fiilis, että sinä itseasiassa haluat että tänne tulee noita jengejä.

Mitä se kertoo sinusta? Että olet kippee kippee poika.

Niin haluankin. Koska minulla menee paskasti, ei minua oikeasti kiinnosta vaikka koko maa menisi vituiksi.

Vierailija
78/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on maailmankirjat sekaisin, mutta en valita.

Hyvä, Ohisalo.

Ja mitä tulee tähän ketjuun kirjoittaville rysssille, jotka yrittää kylvää epäsopua, niin pruut.

Tämä on juuri sitä, mitä nyt tarvitaan. Hienoa Ohisalo! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Jos vihervasemmisto nyt tulee persujen linjoille, Suomella on vielä toivoa.

Seuraavaksi täytyisi vielä myöntää, että nyt tarvitaan muslimien m muuton rajoittamista.

Ruotsissa on 30 % muslimeita vuonna 2050.

Tajuatteko, miten nopeasti ovat enemmistönä, kun 30 % on saavutettu?

Suomessa on n miljoona muslimia vuonna 2050 tätä rataa. 

Nyt heidän tulonsa täytyy estää vaikka sitten profiloimalla.

Kyse on ei enempää eikä vähempää kuin suomalaisen kulttuurin säilymisestä. 

Vierailija
79/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero,kuka luottaa.Jos olisi hallituksessa Suomen mädätys jatkuu ja edelleen jatkuu.

Vierailija
80/346 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko sanaakaan mitä Ohisalo sanoo.

Kaikki silkkaa valhetta ja valkopyykkäystä. Mikään ei ole hänen ajattelussaan oikeasti muuttunut. Punavihreä fanaatikkko ja ei muuksi muutu.

Hän ja aatetoverina ehtivät tehdä hirvittävää tuhoa suomalaiselle yhteiskunnalle.

Heidät tulisi saattaa lailliseen edesvastuuseen teoistaan tätä maata ja sen kansaa kohtaan.

Toivottavasti tuomiota mahdollisesti tulevaisuudessa langetettaessa ovat oikeuslaitoksen käytettävissä olevat rangaistukset riittävän konkreettiset vastamaan tuhotyön laajuuteen ja tarkoituksellisuuteen.

Miksi Ohisalo ei halua asua Helsingin rikastuneilla alueilla, jos kerran tuo muslimien m muutto ei ole mikään ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi