HS: Vihreiden Ohisalo on valmis kannattamaan monia nykyhallituksen ajamia "kovia keinoja" jengirikollisuuden torjumiseksi.
Niin ne mielipiteet muuttuu ja hyvä niin. On kaikkien suomalaisten etu, että aiemmin väärässä olleet oikaisevat käsityksiään ja saadaan eduskunnan enemistöllä lait, joiden kautta jengit saadaan kuriin.
Kiitos, Maria, kun heräsit. Onko syynä oma pieni lapsi vai mikä, sitä en tiedä, mutta hyvä näin.
Kommentit (346)
Uskoisko tuota? Taitaa olla vihreiden kannatuksen kasvattamisprojekti meneillään ja siten puhutaan mitä vaan. Tosipaikan tullen ollaan taas vastustamassa kaikkea ja kaikkia, varsinkin suomalaisia, järjestystä ja lakeja.
Ehei me tähän halpaan enää mennä. Sanna bailaa pitkin suihkuseurapiirejä, te olitte hänen suuri tukijansa, naisenergiaa jne.
Olen persu, mutta olen aina arvostanut Ohisalon ulkonäköä, perinteistä avioliittoa ja sitä että hänellä on lapsi.
Muuten en ole pitänyt hänen mielipiteistään.
Mutta tämähän on oikea ilon ja onnen päivä kun se näyttää vähitellen tulevan järkiinsä.
Luonnonsuojelu on minulle jees, se ei ole koskaan haitannut, vaan se muu höttö.
Eli tarvittiin keski-ikä ja oma pellavapäälapsi herättämään todellisuuteen. Harmi vain, että paljon vahinkoa ehtii tapahtua, kun naiset ikävuosina 18 - 35 toimivat vaikuttajina ja äänestäjinä "pää pilvissä".
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pieni lapsi ja ukkonsa öljyparoni. Olisiko kotona käyty keskustelua ja tultu tulokseen, että eivät halua että lapselle käy noiden hullujen takia mitään.
Ohisalo on myös kova Ukrainan kannattaja.
Nyt sanon, että erittäin rohkea Maria Ohisalo, kun uskaltaa olla samaa mieltä jossain asiassa nykyisen, niin vihatun, hallituksen kanssa. Nyt todellakin on aika käyttää kovempia keinoja.
Itsekin kannatan Ukrainaa, sitä pitää auttaa kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hälyttävää: Muslimien määrä tulee olemaan 30 % Ruotsissa vuonna 2050.
https://www.pewresearch.org/religion/2017/11/29/europes-growing-muslim-…
Mitä tekemistä muslimeilla on asian kanssa?
Laura Pehkosen poliisi-AMK-työn perusteella Irak, Somali, Syyria ja Kosovo korostuvat katujengeissä. Nuo ovat nimenomaan muslimimaita, eli katujengien enemmistö on muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisko tuota? Taitaa olla vihreiden kannatuksen kasvattamisprojekti meneillään ja siten puhutaan mitä vaan. Tosipaikan tullen ollaan taas vastustamassa kaikkea ja kaikkia, varsinkin suomalaisia, järjestystä ja lakeja.
Ehei me tähän halpaan enää mennä. Sanna bailaa pitkin suihkuseurapiirejä, te olitte hänen suuri tukijansa, naisenergiaa jne.
On lakivaliokunnassa. Sehän selviää onko tosissaan kun noita tuomioita aletaan sorvaamaan. Kyllä vähän luulen että ei kehtaa antaa ilmaista asetta persuille Hesarin haastattelussa, jos ei seiso sanojensa takana.
Hyvä Maria. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Ruotsi on kyllä itse sössineet asiansa, kun ovat antaneet tämän tapahtua. Sama koskee myös Suomea, koska täällä ei pitkään aikaan nähty asiaa realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eli tarvittiin keski-ikä ja oma pellavapäälapsi herättämään todellisuuteen. Harmi vain, että paljon vahinkoa ehtii tapahtua, kun naiset ikävuosina 18 - 35 toimivat vaikuttajina ja äänestäjinä "pää pilvissä".
Herätys ei nyt riitä korvaamaan aiheuttamiasi vahinkoja, hutis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä jotakin on tapahtumassa. Nyt oli Hesarissa myös muista vassareista juttua, jotka myönsi olleensa asiassa sinisilmäisiä. Heitä ei tule pilkata, vaan kiittää siitä että heillä oli pokkaa myöntää se ja asettua kovempien keinojen kannalle. Se on meidän kaikkien etu.
Ja olen itse se demari, joka on alusta saakka pitänyt näitä jengejä ongelmana.
Minä kiroan kaikkia jotka ovat tehneet suomesta monikultturisen
Persut oli hallituksessa kun maahan tulo 35 tuhatta läpsyttelijää.
Ja joo, ihan ne samat persut kuten Halla-aho oli siellä ja nimi hallitusohjelmassa.
Kiitä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ala informoimaan mikä GCM_sopimus ja kalergi suunitelma on ilmoitan ketjun asiattomaksi
Alapeukuttaja kannattaa väestönvaihtoa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä jotakin on tapahtumassa. Nyt oli Hesarissa myös muista vassareista juttua, jotka myönsi olleensa asiassa sinisilmäisiä. Heitä ei tule pilkata, vaan kiittää siitä että heillä oli pokkaa myöntää se ja asettua kovempien keinojen kannalle. Se on meidän kaikkien etu.
Ruotsissa myönsivät olleensa sinisilmäisiä jo 2020, aivan liian myöhään. Ongelma ei ole enää hallinnassa.
Ohisalo ajoi jo 2021 aselakien tiukentamista:
"Aselainsäädännöllä ja jengirikollisuudella ei ole minkäänlaista yhteyttä keskenään!"
- Riikka Purra
Vierailija kirjoitti:
Hieno!
Näin se laiva kääntyy:
1) Persut
2) Iltis ja Iltalehti
3) Yle ja Hesari
4) Soininvaara ja yksittäinen rohkea demari
5) Ohisalo
6) Loput vihervasemmistosta??????
EK varmasti vielä haraa vastaan.
EK ja Kokoomus haraa vastaan koska halpatyövoima-fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiroan kaikkia jotka ovat tehneet suomesta monikultturisen
Persut oli hallituksessa kun maahan tulo 35 tuhatta läpsyttelijää.
Ja joo, ihan ne samat persut kuten Halla-aho oli siellä ja nimi hallitusohjelmassa.
Kiitä niitä.
Kiroan KAIKKIA puolueita 90-luvun alusta asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhästä se nyt on. Olis pitäny tarttua asiaan 10 vuotta sitten. Turha kitistä jos tiemies rullaa housut jalasta.
Älä jaksa. Ei ole myöhäistä. Nyt on tärkeintä, että ns, ääripäät löytää toisensa tässä asiassa, samoin kuin löysivät esim Nato-asiassa ja toimitaan sen mukaisesti yhdessä. Se on meidän suomalaisten etu. Ukrainan tukemisessahan eniten kannatusta on juuri vihreissä ja persuissa.
Nyt sitä vanhanaikaista saman köyden vetoa. Ei nuo vassarit ole tyhmiä, ei ne omia lapsiaan halua kuseen.
Tässä asiassa suomalaisten pitäisi löytää yhteinen sävel nopeasti ennen kuin tilanne kehittyy samanlaiseksi kuin Ruotsissa. Minä olen aina ollut sitä mieltä että maassa maan tavalla. En ole persu tai kokkari vaan ns oikeistodemari.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista retoriikkaa. Luvattoman ampuma-aseen kantaminen yleisellä paikalla tai missä tahansa muualla on jo ennestään rangaistavaa. Kaikki ehdotetut uudet koventamisperusteet ovat seikkoja, jotka voidaan jo nykyisen lainsäädännön mukaan ottaa huomioon rangaistuksen mittaamisessa, jonka peruslähtökohtana on rangaistuksen oikeudenmukainen suhde rikoksen vahingollisuuteen ja vaarallisuuteen, teon vaikuttimiin sekä rikoksesta ilmenevään muuhun tekijän syyllisyyteen. Jengirikollisuudessakaan pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen, sillä rikoksen tekeminen osana järjestäytyneen rikollisryhmän toimintaa on jo nykyisen lain mukainen koventamisperuste. On täysin tarpeetonta tehdä lainsäädäntöä yhtään nykyistä monimutkaisemmaksi, koska se vain moninkertaistaa sellaisten yksityiskohtien lukumäärän, joissa tulkinnanvaraisuus lisääntyy ja ennustettavuus heikkenee siten, että tuloksena on loputonta saivartelua, joka vaikuttaa lopullisen tuomion määrään vain vähän.
Persut taas esittämässä lakia, joka on jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhä krokotiilin kyyneleitä tirisyttävä paskiainen. Saastainen apina.
Harmittaako kun y-lauta meni maksulliseksi ja sinulla ei ole enää sinne asiaa?
Pyydä siltä palkanmaksajaltasi förskottia. Ai niin, ruplat ei käy Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pieni lapsi ja ukkonsa öljyparoni. Olisiko kotona käyty keskustelua ja tultu tulokseen, että eivät halua että lapselle käy noiden hullujen takia mitään.
Ohisalo on myös kova Ukrainan kannattaja.
Nyt sanon, että erittäin rohkea Maria Ohisalo, kun uskaltaa olla samaa mieltä jossain asiassa nykyisen, niin vihatun, hallituksen kanssa. Nyt todellakin on aika käyttää kovempia keinoja.
Itsekin kannatan Ukrainaa, sitä pitää auttaa kaikin tavoin.
Woot, miten nykyhallitys voi olla muka vihattu, kun enemmistö sen on valinnut, edellinen hallitus oli vihattu jos joku oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhästä se nyt on. Olis pitäny tarttua asiaan 10 vuotta sitten. Turha kitistä jos tiemies rullaa housut jalasta.
Älä jaksa. Ei ole myöhäistä. Nyt on tärkeintä, että ns, ääripäät löytää toisensa tässä asiassa, samoin kuin löysivät esim Nato-asiassa ja toimitaan sen mukaisesti yhdessä. Se on meidän suomalaisten etu. Ukrainan tukemisessahan eniten kannatusta on juuri vihreissä ja persuissa.
Nyt sitä vanhanaikaista saman köyden vetoa. Ei nuo vassarit ole tyhmiä, ei ne omia lapsiaan halua kuseen.
Tässä asiassa suomalaisten pitäisi löytää yhteinen sävel nopeasti ennen kuin tilanne kehittyy samanlaiseksi kuin Ruotsissa. Minä olen aina ollut sitä mieltä että maassa maan tavalla. En ole persu tai kokkari vaan ns oikeistodemari.
Samaa mieltä. Tilanne on vähän sama kuin Nato-hommassa: on turha miettiä mitä mieltä kukin oli ennen. Kun tilanne tuli eteen, tehtiin uudet johtopäätökset ja vietiin homma maaliin suurella enemmistöllä. Nyt meillä on tämä uhka alkanut lopullisesti räjähtämään, eli sama meininki ja asia kuntoon porukalla.
Ja mitä sitten?