Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mtv katsomon aktivointi

Vierailija
06.10.2023 |

Miten tuon uuden maikkarin katsomon saa toimimaan. Ei pääse kirjautumaan. Ei anna aktivointikoodia aktivoi.mtv.fi kautta vaikka niin neuvottiin. Aiemmassa versiossa olen ollut jo kirjautuneena ja nyt pyysin uuden salasanan mutta ei se mitään auta kun telkkuun pitäisi saada se aktivointikoodi mutta sivu Ei toimi" hups, jotain meni pieleen" lausetta herjaa. Onko muilla sama ongelma?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa painin, telkku pyytää päivittämään, mutten saa koodia

Vierailija
2/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu myös täällä, herjaa kanssa et: hups jotain meni pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, koodin saa kun menee internetin kautta kirjoittamalla osoiteriville "aktivoi.mtv3.fi. Seltä antaa koodin telkkuun. Älkää menkö Googlen kautta. Sitä kautta ei toimi.

Ap

Vierailija
4/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus vielä ylläolevaan, ei mitään kolmosnumeroa osoitteeseen! :D aktivoi.mtv.fi on oikea osoite. Ja tosiaan Googlen kautta joudut väärälle sivulle. 

Vierailija
5/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin viestiä Mtv katsomon asiakaspalveluun chatin kautta.. Kertoi saman et googlen kautta menee väärälle sivulle. Ja just et itse kirjottaa osoiteriville tuon osoitteen.. Laittoi kyllä minulle linkin jota kautta menin ja sain aktivoitua.. Jos ette saa muuten toimimaan, niin laittakaa viestiä asiakaspalveluun chatin kautta.

Vierailija
6/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3

Vierailija
7/57 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse kirjoittautumaan aktivointikoodilla.

Vierailija
8/57 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla häikkää 10.10. asti.

Käykää kattomassa sähköposti.

Kävin läpi ne ohjeet, kun en päässyt sivulla kirjautumaan. Poistin mm. mainostelut yms. Sit pelitti. Tosin en ole maksava as.

Vierailija
9/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistui. Kävin tekemässä DuckDuckGo:ssa. 

Vierailija
10/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sovellus ei ole yhteensopiva laitteen kanssa" sanoo kun yritän päivittää. Onko tosiaan niin, että 7 vuotta vanhaan tv:hen ei saa Mtv Katsomoa?

Vierailija
11/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanurista koko systeemi..ohjelmia on vaikeampi löytää, ja sitten on tullut ruutu täyteen "plus"- ohjelmia, eli maksa ja katso. Rahastusta..

Vierailija
12/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Hyvin toimi.

Vierailija
13/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hanurista koko systeemi..ohjelmia on vaikeampi löytää, ja sitten on tullut ruutu täyteen "plus"- ohjelmia, eli maksa ja katso. Rahastusta..Ihan sieltä syvältä koko uusi Katsomo. Erittäin vaikea entiseen verrattuna saada ohjelmat näkyville. Vaatii harjoittelua. Miksi kaikkea pitää olevinaan uudistaa, mutta tehdäänn vaan hankalammaksi. En ole maksava katsoja.

Vierailija
14/57 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan syvältä. Appi ei toimi lainkaan eikä cmore hockey tunnukset todellakaan siirtyneet mtv katsomoon  ..? 

Vierailija
15/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus: mahdollinen tietoturvariski

Firefox havaitsi mahdollisen turvallisuusuhan, eikä jatkanut sivustolle www.mtv3.aktivoi.fi. Jos käyt tällä sivustolla, henkilökohtaisia tietojasi kuten salasanoja, sähköpostiviestejä tai luottokorttitietoja saatetaan yrittää varastaa.

Vierailija
16/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli monta ohjelmaa kesken vanhassa cmoressa. Leffoja ja sarjoja.Oli niin kätevä aina jatkaa jostain jaksosta mikä jäi kesken. Nyt ne kaikki hävisi johonkin. 

Vierailija
17/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 lakkasi näkymästä vanhassa tabletissa. En osta uutta vaan katson siitä jatkossa pelkästään Ruutua ja Yleä. 

Vierailija
18/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa ylhäältä Etusivu ja skrollaa vähän alas, kohdassa Jatka katselua on ne jotka sinulla olivat kesken

Vierailija
19/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo elokuvat missä plus merkki jotain maksullisia?

Vierailija
20/57 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain kirjauduin sisään uudestaan, hyvin toimii läppärillä, tabletilla ja kännykässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi