Mtv katsomon aktivointi
Miten tuon uuden maikkarin katsomon saa toimimaan. Ei pääse kirjautumaan. Ei anna aktivointikoodia aktivoi.mtv.fi kautta vaikka niin neuvottiin. Aiemmassa versiossa olen ollut jo kirjautuneena ja nyt pyysin uuden salasanan mutta ei se mitään auta kun telkkuun pitäisi saada se aktivointikoodi mutta sivu Ei toimi" hups, jotain meni pieleen" lausetta herjaa. Onko muilla sama ongelma?
Kommentit (57)
Ei onnistu herjaa aktivointi koodia tv.stä ei onnistu kiitos
Live striimien tekstitys ei edelleenkään toimi. Valita voi, mutta ei tekstiä. Asiakaspalvelun kanssa chattilin pari viikkoa sitten jokusen tunnin ennenkuin myönsivät, että toimi ei tekstitys livelähetyksissä lainkaan.
Voi hemmetti aloin kattoo kaunareita niin teksti niin pientä ettei näe ku suurennuslasilla laitoin viestiä mistä saa isoksi sen?saa nähdä mitä vastaa.enkä vielä pääse kattoo noitä plusohjelmii no c-more toimii vielä.
Why bother? Maikkarihan on todennäköisesti konkurssissa varsin pian. Pekka Poudan koirankin TET-harjoittelu varmaan loppuu kesken kaiken.
Kiitos tekstitystiedosta. Olen hakenut sitä kaksipäivää ja nyt onnisti.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin puuttui tekstitys, mutta sain sen päälle kaken nuolinäppäimellä, ja tuli pieni ruutu alalaitaan. Sieltä päälle Suomi. Mutta, voihan... Tekstitys on ihan pientä muurahaista, jota näkee nippa nappa kun on nenä kiinni ruudussa. Ja kaukonäkö on ihan hyvä. Mistä saa sitten tekstityksen näkyviin oikein? Laitoin asiakaspalveluun viestiä, mutta saa nähdä tuleeko vastausta. Koko Mtv3 Katsomolla ei tee enää mitään. Tai voihan sitä treenata ruattia murteella, kun katselee Wallanderia. Enkku sentään parempi, mutta tanska ei taivu kyllä yhtään.
Kiitos tekstitys-vinkistä! En ollut keksinyt että nuolinäppäimellä saa tekstit päälle.
Yritin vanhemmille laittaa älyteeveeseen tätä kökköä mutta eipä saanut kirveelläkään toimimaan. Heti ekana tervehti ilmoitus että tuki sovellukselle loppuu ensivuoden syyskuussa että se sitten varmaan siitäkin ja muka uusille tv-kaupoille pitäisi vaikka telkku vasta pari vuotta vanha, sallikaa mun nauraa. Yritin TV:ssä kirjautua niin ei toiminut mitenkään päin, aktivointi vain valitti ettei kelpaa tai vanhentunut vaikka miten nopeasti yritti näpätä ja sähköpostitunnuksella valitti että sähköposti tai salasana väärin vaikka ei takuulla ollut. Hieno palvelu kerta kaikkiaan!
Kirjaudu ulos ja taas sisään niin pelittää.
Hieman oli taistoa, miten löytää tekstitys.
Kiitos tekstityksen vinkistä. Olin ihmeissäni mistä ne saisi näkyviin, mutta noin se onnistui. Kiitos!
Aikani etsin neuvoa miten saan tekstityksen uuteen Katsomoon. Viimein sain täältä vastauksen. Avaa omaa suosikkiohjelmasi, kuvan alalaidassa on "puhekupla". Siirry siihen nuolella ja avaa niin tekstitys löytyy !! Sepeliini
Mulla myös sama ongelma, että MTV katsomon ohjelmiin ei tule tekstitystä.. monta iltaa vierähtäny siihen että saisin katsoa yhden sarjan, englantia en osaa niin hyvin että 6 osaa kannattaisi katsoa jos suuri osa lauseista jää pimentoon, toki ehkä juonen käänteet jotenkin vois ymmärtää mutta paljon sarjasta jäis ymmärtämättä... Taidan sittenkin katsoa vaan YLE areenan sarjoja jotka näkyy ilman sen kummallisempia kirjautumisia
Sain tekstityksen suuremmaksi, kun poistin koko sovelluksen ja asensin uudelleen Google Play -kaupasta.
Ei goimi. Vaatii minuutin välein kirjautumista. Mikähän bugi tässä koko paikassa on
Vierailija kirjoitti:
Muuten onnistui täälläkin, mutta tekstitys puuttuu.
Minulla toimii vielä Cmore ja käytän sitä niin kauan, kun pystyy.