Syöttekö automaattisesti jotain herkkua esim. perjantaina?
Minä ostan jotain hyvää vain silloin, kun tekee mieli. Se on aika harvoin.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Onko turkkilainen jugurtti, muutamalla hapanrusinalla ja mantelilla herkku?
on, jos itse pidät sitä herkkuna
Me tehdään perjantaina tai lauantaina (koska on paremmin aikaa) jotain parempaa ruokaa pitkän kaavan mukaan miehen kanssa yhdessä (ellei ole viikonloppureissuja). Alkupalat, ateria ja jälkkäri, ja viiniä kanssa lasi tai kaksi. Viikot ovat sellaista juoksemista, että ei välttämättä ehditä silloin edes syödä yhdessä aina, niin kiva sitten vähän panostaa..
Ostin suklaata. Lisäksi 8v tytär leipoo muffinseja.
En enää. Ennen tuli ostettua vaikka mitä mässättävää viikonlopun kunniaksi, mutta kun ymmärsin aikuisena voivani syödä herkkuja milloin huvittaa, syön niitä harvemmin ja kohtuullisemmissa määrin pitkin viikkoa :) Välillä saatan mennä viikonkin ilman.
En kehtaa laskea omia kokkailua herkutteluiksi, sen verran säälittävää touhua ;D Mutta esim. pari riviä suklaata tai vaikka minimuffinssi on mulle herkutteluhetki.
Ja paino pysynyt kurissa, nuorempana se oli ongelmia.
Iso tuopillinen kuohuvaa, kädenlämpöistä kaalimehua kolmiolääkkeellä. Sitten nukkumaan.
Tein äsken murutaikinapohjaisen mustikkapiirakan ja söin sitä vaniljajätkin kera. Nam!
Huomaa kyllä miksi olette pullukoita
Karkkipäivävuosien jälkeen olen ehdollistunut että viikonloppuna tekee usein mieli jotain herkkua. Se ei kyllä aina ole karkkia, välillä noutoruokaa, välillä teen lettuja tai ostan jonkun munkin kahvin kanssa.
Ihania pullukoita täällä - tahtoo viekkuun.
Yleensä joka perjantai tulee ostettua irtokarkkeja, sipsiä ja poppareita. Välillä esim. tapasjuttuja lisäksi.
Lähes joka päivä jotain pientä herkkua tulee syötyä. Esim. pari palaa suklaata kahvin kanssa tai itse leivottua pullaa pakastimesta.
Näillä elintavoilla bmi on pysynyt n. 22:n tietämillä, mikä lienee turha tieto, mutta mainitaan nyt kun vuosittain tulee vaa'alla kuitenkin käytyä.
Viikossa keskiarvolta kolmena päivänä syön jotain makeaa, monen tavoin myös kahvin kanssa. Tällä hetkellä kaapissa saatu avaamaton Fazerin sininen, veikkaan nakertavani sitä rivi kerralla sitten ensi kerran, kun tekee jotain mieli. En pidä erillistä karkki/herkkupäivää tms.
Meillä on perjantaisin rentoruokapäivä. Tehdään pizzaa, lämpimiä voileipiä tai paistetaan hampurilaiset. Usein 1-2 olutta tai lasi viiniä siinä samalla. Suunnitellaan mitä tehdään viikonloppuna ja laskeudutaan viikonlopun viettoon.
Syön joka päivä.