Syöttekö automaattisesti jotain herkkua esim. perjantaina?
Minä ostan jotain hyvää vain silloin, kun tekee mieli. Se on aika harvoin.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään syön tuplan.
Hyvä, olet tuplasi ansainnut! : )
Mistä tiedät onko ansainnut? :D
Tuo oli minustakin kerrassaan outo kommentti.
Onko turkkilainen jugurtti, muutamalla hapanrusinalla ja mantelilla herkku?
Syön kyllä hyvää ruokaa mutta mun herkkuihin ei kuulu karkit, sipsit sun muut.
Tänään ostin pikkupullon kokista, pienen pussin sipsejä ja 2 suklaapatukkaa.
Vielä jokin aika sitten helposti ostin kaksikin isoa suklaalevyä viikossa. 🙈
Tavallaan onneksi saan laktoosi-intolerantikkona vatsakipuja suklaasta, niin pyrin vähentämään sen nauttimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään syön tuplan.
Hyvä, olet tuplasi ansainnut! : )
No, kyllä aivan jokainen on yhden tuplan ansainnut : )
En ainakaan usko niin. Aina kun tiedostan syöväni joudun tekemään sen ihan manuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko turkkilainen jugurtti, muutamalla hapanrusinalla ja mantelilla herkku?
Voi se olla. Ainakin parempaa kuin joku irtokarkki ja sipsi.
Kyllä herkuttelen - useimmiten ravintolassa.
Sisäfilepihvi ja hyvä viini muutaman drinkin kera hyvässä seurassa pyyhkii menneen viikon stressihormoonit kehosta mukavasti.
Viinirypäleitä. Niissä on niin hulluna sokeria, että jaan rasian neljään ja sulatan perjantaisin yhden pikku rasian. Lisäksi sallin itselleni sokeroitua teetä viikonloppuna iltaisin.
Kukaan kokeillut toimiiko jos sulattaa suklaata pieneen kulhoon ja käyttää sitä dippinä sipseille?
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleitä. Niissä on niin hulluna sokeria, että jaan rasian neljään ja sulatan perjantaisin yhden pikku rasian. Lisäksi sallin itselleni sokeroitua teetä viikonloppuna iltaisin.
Sallit? Olet varmaan oikea juhlien keskipiste.
Snickers ja iso lakupötkö odottaa kaapissa🐷
Nuorena vedin aino jäätelörasian, tai sipsipussin kerralla 😬
Vierailija kirjoitti:
Megapussin sipsejä syön tänään. Ennen söin kolme pe-su välillä, mutta nyt olen vähentänyt yhteen. Tänään menee koko pussi. Koko viikon olen himoinnut niitä, joten kun pussi kohta aukeaa, niin nopeasti on syöty. Jos söisin ne viikolla, kun himo on, niin viikonloppuna ei saisi mitään.
Ilman dippiä? Mulle sipsit on liian kuivia eikä oikeastaan edes kovin hyviä ilman ihania dippejä. Aika harvoin kyllä syön niitä, itse herkuttelen pizzalla tai tortilloilla.
En palkitse itseäni ruualla. En oikeastaan pidä erikoisemmin makeasta, mutta jos -60% alessa on maustettua rahkaa, saatan sitä ostaa. Syön sitten ihan silloin kun tuo tarjous on. Suklaata ja jäätelöä en ole syönyt vuosiin.
Joo. Ostin 0,5l cokiksen, pussin karkkia, mars- ja snickers patukat. Join cokiksen, söin muutaman karkin ja söin snickers patukan ja vähän marsista. Enempää ei tee enää mieli. Olen tänään pyöräillyt 12km, nostellut painoja aamulla ja tanssinut/aerobicannut 1,5h niin oli vähän makean nälkä... Jotenkin perjantaisin tekee mieli herkutella viikon päätteeksi.
Naapurin Lilli kissa meni grilliin ja lehmän röyhtäisyn päälle laitoin tulee hyvän makuinen ja hevosen hännästä karvoja keitän sekä sisiliskon kieliä friteeraan. Herkkuja perjantaiksi. Juomaksi lepakon nahkaa ja hiiren papanoita ja rotan kynsiä. Nämä sekoitan kefiiriin ja tehosekoittimella sileäksi juomaksi. Punaviini lorautan pälle kefiirin.
En yleensä, mutta tänään tulee kuukauden ruokakuorma Prismasta kotiinkuljetuksella, kun täällä on tuplabonuspäivät. Tilasin Dr Oetkerin mustikkajuustokakkupakasteen. Sitä sitten espresson kanssa nautitaan, kun se joskus sulaa.
No kyllä mä syön herkkuja viikonloppuisin mutta ne on yleensä suolaisia, harvemmin mitään makeaa. Huomenna aattelin hakea subwayn. Kaikki ei välttämättä miellä sitä herkuksi, mutta mulle se on, pepsi maxin kanssa erityisesti.