Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten hupparit ovat aina kauhean kireitä ja lyhyitä, jos haluan hupparin josta maha ei paista ja jossa on rento olo marssin miestenpuolelle

Kurpitsakissa
06.10.2023 |

Miksi luullaan että jokainen nainen tahtoo mahdolliseman kireää vaatetta ylleen..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole tätä ongelmaa. Käytän kokoa S ja kyllä ne ihan väljiä mun päällä on. Hihat voi tosiaan vähän lyhyet olla (oon 170 pitkä). Mistä kaupoista te hupparinne ostatte? Itse ostan urheiluliikkeistä.

Vierailija
22/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kamalia nakinkuorivaatteita tehdään naisille, yök.

Näkeehän sen kaikkialla, jopa urheilussa, että naisilla niin kireää päällä että kangas kairaituu joka rakoon. Ei semmoisia olisi kenenkään pakko pitää, mutta idiootit pitää ja siksi naisten vaatteet on jatkossakin liian pieniä ja kireitä kammotuksia.

Miesten huppareita minäkin oon käyttänyt vuosia, vetoketjullisia. Ei naisten vaatteet edes mahdu päälle ellei osta cellbessiltä.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteet ovat mukavampia, käytännöllisempiä ja niissä on taskut!

Vierailija
24/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian lihava jos kiristää

Mä olen 162/52 mutta en silti halua että mun huppari istuu kuin joku haarniska.

Minä taas 175cm ja ihmettelen missä on haarniska-huppareita? :D

Nehän on aina löysiä, siis hupparit. Vai etsittekö erikseen tiukkoja? Sellaisia ei kyllä helpolla tule missään vastaan.

No meille ainakin töissä tilattiin sellaiset. Miesten malli on tietty ok, naisten mallit makkarankuoria. Riippuu varmaan valmistajasta, tämä nyt ajattelee selvästi että naiset haluaa haarniskat.

Vierailija
25/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmöinen "pitkänä" myyty huppari. Luulin että ulottuisi noin polviin asti, mutta juuri ja juuri vesirajan alle :D no eipä siinä...

Vierailija
26/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miästen vaatteet on parempia. Naisten vaatteet on pääsääntöisesti kertakäyttökamaa.

Vierailija
27/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % paidoistani ja huppareistani on ostettu miesten puolelta. Laadukkaampaa materiaalia ja mukavampia päällä.

Vierailija
28/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keille niitä rimpulavaatteita oikein tehdään, ei ainakaan keski-ikäisille norminaisille, joissa on lihaa luiden päällä.

Eihän ne naisten hupparit ole löysiä edes hintelän lapsen päällä. Varmaan jos pukis pienen naisen luurangolle, niin silti kiristäis.