Kuinka usein antaisit 13v mennä 120km kaverin luo viikonlopuksi?
Paras ystävä asuu toisaalla ja käymme joka viikonloppuista kädenvääntöä saako nuori mennä sinne viikonlopuksi. Maksaa usein itse matkansa että pääsee, maksaa n. 17e bussilla suuntaansa. Kaverin perhe sanoo aina että saa tulla niin usein kun vaan haluaa koska kaverilla siellä ei niin paljon seuraa. Tykkäävät enemmän olla heillä siellä kuin meillä ahtaammissa tiloissa. Toki välillä niin. Mutta miten usein suostuisitte tähän? Teini kiukkuaa miksi kieltäisimme, etenkin jos itse maksaa, eikä hänestä siinä ole kellekään mitään haittaa. Minä mietin jo rahallista puolta. Ruokarahan laitan aina mukaan myös ja käy kaupasta syötävää.
Kommentit (7)
Ei voi, liian vaarallista. Mitä jos 13v eksyy? En itse uskaltaisi omaa kullannuppua tuolleen heitteelle jättää, veisin hänet autolla, silloinkaan en antaisi olla yötä ellen itse saa myös olla siellä yötä. Maailma on vaarallinen paikka.
Joka toinen viikonloppu päästäisin. Enkä kyllä maksattaisi lapsella matkalippuja omista rahoistaan.
Huh. Olette te rohkeita. Mulla ei ole lapsia, mutta jos olisi, en kyllä 13-vuotiasta päästäisi yksinään tuollaisen matkan päähän.
Jos tyttö, en koskaan antaisi mennä viikonlopuksi.
Jos poika ja tytsän vanhemmille ihan sama kuka sitä herranterttua köyrii, antaisin pojalle vielä muutaman kympin matkakassaan :-)
Kerran kk.
Pitää sitä tuon ikäisen viettää aikaa myös perheensä kanssa. Ja haluaisin muutenkin tietää, mitä tenaville kuuluu. Yleensä viikonloppuna on paremmin aikaa.