Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kiihottaako miesten ulkonäkö teitä?

Vierailija
06.10.2023 |

Siinähän se kysymys jo otsikossa tulikin. Kiihottaako miehinen ulkonäkö ja piirteet, testosteronin tuoksu itsessään teitä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen, timmi mies, jolla on hyvä peppu ja komeat/kauniit kasvot kiihottaa. Vatsalihaksiin olen myös heikkona.

Mutta seksikkyys lähtee koko olemuksesta. Joku jolla ei ole näitä ominaisuuksia voi silti olla seksikäs ja sytyttää syistä tuntemattomista.

Ei tarvitse olla erityisen miehekäs tai testosteronin huuruinen. Oikeastaan jokin saa minut syttymään enemmän feminisiin miehiin olemukseltaan kun liian maskuliinisiin. Koen liiallisen maskuliinisuuden jotenkin uhkaavana ja koen ehkä alitajuisesti että pehmeät miehet ovat parempaa parisuhdematskua.

Sama minulla. Kaunis, ehkä jopa hiukan feminiininen mies kiihottaa enempi. Nuoret, pitkähiuksiset, parrattomat ja bodynsä karvattomaksi ajavat ja siistejä tiukkoja vaatteita käyttävät namupalat saa kyllä paikat kostumaan. Harmi vaan, että aika moni näistä on sitten kiinnostunut vain miehistä :(

Yllättäviä vastauksia. Toisessa ketjussa kysyttiin että haittaako impotenssi niin vastausten mukaan sekään ei haittaa.

Kyllä on miehillä ihmettelemistä.

En tiedä onko se nyt niin kovin ihmeellistä että makuja on monia, koska ihmisiäkin on hyvin erilaisia. Naiset ovat yksilöllisiä ihmisiä makuineen ja mieltymyksineen niin kuin miehetkin.

Netissä tuntuu että monet (miehet varsinkin) peräänkuuluttaa ja alleviivaa, että naiset pitävät vain stereotyyppisesti tietynlaista miehistä ja 99% kuuluu sen ulkopuolelle. Tämähän on ihan huuhaata. Ehkä he päättelevät niin koska eivät itse pariutuneet niin syy täytyy vain ja ainoastaan olla ulkonäössä sitten.

Kuitenkin kun kadulla ihmisiä ja pareja katsoo niin kyllähän ottajia on hyvin erilaisille ihmisille.

Vierailija
22/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiihottaa miehen ulkonäkö, jos mies vetoaa minuun jollain tasolla yleisesti.

Sekä joku yksittäinen ruumiinosa (esim. niska), että koko mies saattaa olla ihan superkiihottava katsoa.

Ja miehen tuoksu. Ja ääni. Ja eleet.

Huh, miten hurmaava joku mies voikaan olla.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Tumma ja karvainen

Vierailija
24/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Sopusuhtainen vartalo ja leveät hartiat. Erityisesti jos yläruumis on V-muotoinen eli kapenee alaspäin.

Joidenkin miesten tuoksu on todella hyvä ja sillä taas ei ole tekemistä ulkonäön kanssa.

25/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kasivarsien tartte olla ns. mörssärit? Hyvä jos ei tartte. Itellä ohuet. Sitä tosin kompensoi alakerran varustus, hehe

Taidat vaan saada pimppiä äärimmäisen harvoin, hehe.

Vierailija
26/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi testosterinit. No mun miehellä ne on tutkittu testot, ja ne ovat huippuluokkaa. Mies muutoinkin komea  ja innokas, ja jumalattoman hyvä rakastaja. Jokapäivä on seksiä ja eipä lopu kesken ikinä. Eikä olla lapsosia. 

Rakastan.  Himoan.

Vierailija
27/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katsovat millaiset Munat miehelle on. Isomunaiset miehet saavat naiset, pienimunaiset miehet ei menesty ne tekee itsemurhan

Vierailija
28/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Parta, vähintään sänki. Paksu alahuuli. Karvaisuus, pitkä tukkakin. Käsivarsien lihakset.

Joidenkin miesten tuoksu vain on aivan huumaava. Ja matala ääni. Eräs tuttu mies ajatuksissaan murahtelee itsekseen. Aina toivoisin että saisi murahdella minun korvaani samalla kun rakastelemme.

Isot kourat joihin rintani mahtuisivat kokonaan. Takamus josta saa hyvän otteen.

Ja pituus. Ei lyhyissä miehissä mitään vikaa ole, mutta jos mies on yhtään minua pidempi, niin kyllä se vaan sykähdyttää. 

Vierailija
29/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Olen kerran tavannut sellaisen. 190cm pitkä ja leveät hartiat. Uskomattoman komeat/kauniit kasvot ja syvänmeren siniset silmät, joissa ripaus susimaisuutta ja kivat juonteet silmäkulmissa. Todella fiksu, sympaattinen, herkkä ja kiltti mies josta samalla huokui kuitenkin vaaran tuntu, että kenenkään miehen ei kannata käydä hänen päälle. Vieläkin kun muistelen, niin pikkuhousut kastuu ihan märäksi.

Vierailija
30/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä juuri, silmät kii ja munaa sisään.

Tuon takia olen mieluummin sinkku kuin ottaisin riesakseni lahnaa.

M30

Vierailija
31/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiihottaa miehen ulkonäkö, jos mies vetoaa minuun jollain tasolla yleisesti.

Sekä joku yksittäinen ruumiinosa (esim. niska), että koko mies saattaa olla ihan superkiihottava katsoa.

Ja miehen tuoksu. Ja ääni. Ja eleet.

Huh, miten hurmaava joku mies voikaan olla.

N35

Miltä mies tuoksuu?

Vierailija
32/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat millaiset Munat miehelle on. Isomunaiset miehet saavat naiset, pienimunaiset miehet ei menesty ne tekee itsemurhan

Minkä kokoinen on iso ja minkä kokoinen ei?

Vierailija
33/33 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta vain harvojen ja valittujen :D Työpaikalla just aloitti yks kuumis eri tiimissä, en voi katsoakaan sinne päin koska unohtaisin varmaan oman nimeni.

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän