Naiset, kiihottaako miesten ulkonäkö teitä?
Siinähän se kysymys jo otsikossa tulikin. Kiihottaako miehinen ulkonäkö ja piirteet, testosteronin tuoksu itsessään teitä?
Kommentit (33)
Todellakin kiihottaa miehen ulkonäkö, jos mies vetoaa minuun jollain tasolla yleisesti.
Sekä joku yksittäinen ruumiinosa (esim. niska), että koko mies saattaa olla ihan superkiihottava katsoa.
Ja miehen tuoksu. Ja ääni. Ja eleet.
Huh, miten hurmaava joku mies voikaan olla.
N35
Totta kai. Sopusuhtainen vartalo ja leveät hartiat. Erityisesti jos yläruumis on V-muotoinen eli kapenee alaspäin.
Joidenkin miesten tuoksu on todella hyvä ja sillä taas ei ole tekemistä ulkonäön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kasivarsien tartte olla ns. mörssärit? Hyvä jos ei tartte. Itellä ohuet. Sitä tosin kompensoi alakerran varustus, hehe
Taidat vaan saada pimppiä äärimmäisen harvoin, hehe.
Joku mainitsi testosterinit. No mun miehellä ne on tutkittu testot, ja ne ovat huippuluokkaa. Mies muutoinkin komea ja innokas, ja jumalattoman hyvä rakastaja. Jokapäivä on seksiä ja eipä lopu kesken ikinä. Eikä olla lapsosia.
Rakastan. Himoan.
Naiset katsovat millaiset Munat miehelle on. Isomunaiset miehet saavat naiset, pienimunaiset miehet ei menesty ne tekee itsemurhan
Kyllä. Parta, vähintään sänki. Paksu alahuuli. Karvaisuus, pitkä tukkakin. Käsivarsien lihakset.
Joidenkin miesten tuoksu vain on aivan huumaava. Ja matala ääni. Eräs tuttu mies ajatuksissaan murahtelee itsekseen. Aina toivoisin että saisi murahdella minun korvaani samalla kun rakastelemme.
Isot kourat joihin rintani mahtuisivat kokonaan. Takamus josta saa hyvän otteen.
Ja pituus. Ei lyhyissä miehissä mitään vikaa ole, mutta jos mies on yhtään minua pidempi, niin kyllä se vaan sykähdyttää.
Kyllä kiihottaa. Olen kerran tavannut sellaisen. 190cm pitkä ja leveät hartiat. Uskomattoman komeat/kauniit kasvot ja syvänmeren siniset silmät, joissa ripaus susimaisuutta ja kivat juonteet silmäkulmissa. Todella fiksu, sympaattinen, herkkä ja kiltti mies josta samalla huokui kuitenkin vaaran tuntu, että kenenkään miehen ei kannata käydä hänen päälle. Vieläkin kun muistelen, niin pikkuhousut kastuu ihan märäksi.
Vierailija kirjoitti:
No eipä juuri, silmät kii ja munaa sisään.
Tuon takia olen mieluummin sinkku kuin ottaisin riesakseni lahnaa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kiihottaa miehen ulkonäkö, jos mies vetoaa minuun jollain tasolla yleisesti.
Sekä joku yksittäinen ruumiinosa (esim. niska), että koko mies saattaa olla ihan superkiihottava katsoa.
Ja miehen tuoksu. Ja ääni. Ja eleet.
Huh, miten hurmaava joku mies voikaan olla.
N35
Miltä mies tuoksuu?
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat millaiset Munat miehelle on. Isomunaiset miehet saavat naiset, pienimunaiset miehet ei menesty ne tekee itsemurhan
Minkä kokoinen on iso ja minkä kokoinen ei?
Tietysti, mutta vain harvojen ja valittujen :D Työpaikalla just aloitti yks kuumis eri tiimissä, en voi katsoakaan sinne päin koska unohtaisin varmaan oman nimeni.
N32
En tiedä onko se nyt niin kovin ihmeellistä että makuja on monia, koska ihmisiäkin on hyvin erilaisia. Naiset ovat yksilöllisiä ihmisiä makuineen ja mieltymyksineen niin kuin miehetkin.
Netissä tuntuu että monet (miehet varsinkin) peräänkuuluttaa ja alleviivaa, että naiset pitävät vain stereotyyppisesti tietynlaista miehistä ja 99% kuuluu sen ulkopuolelle. Tämähän on ihan huuhaata. Ehkä he päättelevät niin koska eivät itse pariutuneet niin syy täytyy vain ja ainoastaan olla ulkonäössä sitten.
Kuitenkin kun kadulla ihmisiä ja pareja katsoo niin kyllähän ottajia on hyvin erilaisille ihmisille.