Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kiihottaako miesten ulkonäkö teitä?

Vierailija
06.10.2023 |

Siinähän se kysymys jo otsikossa tulikin. Kiihottaako miehinen ulkonäkö ja piirteet, testosteronin tuoksu itsessään teitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja mulla onkin todella komea mies. Haluan häntä todella paljon, ja meillä onkin seksiä jokapäivä.

Vierailija
2/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri, silmät kii ja munaa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ei miehen yleensä, vaan ainoastaan tietynlaisten miesten, joita pidän seksikkäinä. 

Vierailija
4/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Urheilullinen kroppa, leveät hartiat ja rintakehä, vahvat jalat, kauniit kädet, silmät, joissa on lämpöä ja pilkettä. Nämä ulkoiset seikat yhdistettynä älyyn ja oikeanlaiseen huumoriin ja sanavalmiuteen saavat minut todella kuumaksi.

Vierailija
5/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen, timmi mies, jolla on hyvä peppu ja komeat/kauniit kasvot kiihottaa. Vatsalihaksiin olen myös heikkona.

Mutta seksikkyys lähtee koko olemuksesta. Joku jolla ei ole näitä ominaisuuksia voi silti olla seksikäs ja sytyttää syistä tuntemattomista.

Ei tarvitse olla erityisen miehekäs tai testosteronin huuruinen. Oikeastaan jokin saa minut syttymään enemmän feminisiin miehiin olemukseltaan kun liian maskuliinisiin. Koen liiallisen maskuliinisuuden jotenkin uhkaavana ja koen ehkä alitajuisesti että pehmeät miehet ovat parempaa parisuhdematskua.

Vierailija
6/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa erittäin pitkä, raamikas mies, joka on turvallisen oloinen. Miestyyppi, jonka koen seksuaalisesti kiihottavana on älykäs, hyväkäytöksinen ja rauhallinen. En siis lainkaan pidä mistään macho-tyypeistä.

Vierailija
7/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen ulkonäkö on aika yhdentekevä enkä muista että olisin koskaan kiihottunut siitä.

Vierailija
8/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vetoa joihinkin komeisiin miehiin. Se ei riitä silti kiihottumaan, vaan lisäksi tarvitaan oikeanlaista persoonaa ja käyttäytymistä. Eli aika kovat vaatimukset ikävä kyllä.

Vierailija
9/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pidän silmät kiinni ja haaveilen naisesta joka panee minua strapparilla

Vierailija
10/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kasivarsien tartte olla ns. mörssärit? Hyvä jos ei tartte. Itellä ohuet. Sitä tosin kompensoi alakerran varustus, hehe

Vierailija
11/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen, timmi mies, jolla on hyvä peppu ja komeat/kauniit kasvot kiihottaa. Vatsalihaksiin olen myös heikkona.

Mutta seksikkyys lähtee koko olemuksesta. Joku jolla ei ole näitä ominaisuuksia voi silti olla seksikäs ja sytyttää syistä tuntemattomista.

Ei tarvitse olla erityisen miehekäs tai testosteronin huuruinen. Oikeastaan jokin saa minut syttymään enemmän feminisiin miehiin olemukseltaan kun liian maskuliinisiin. Koen liiallisen maskuliinisuuden jotenkin uhkaavana ja koen ehkä alitajuisesti että pehmeät miehet ovat parempaa parisuhdematskua.

Sama minulla. Kaunis, ehkä jopa hiukan feminiininen mies kiihottaa enempi. Nuoret, pitkähiuksiset, parrattomat ja bodynsä karvattomaksi ajavat ja siistejä tiukkoja vaatteita käyttävät namupalat saa kyllä paikat kostumaan. Harmi vaan, että aika moni näistä on sitten kiinnostunut vain miehistä :(

Vierailija
12/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Kaunis, ehkä jopa hiukan feminiininen mies kiihottaa enempi. Nuoret, pitkähiuksiset, parrattomat ja bodynsä karvattomaksi ajavat ja siistejä tiukkoja vaatteita käyttävät namupalat saa kyllä paikat kostumaan. Harmi vaan, että aika moni näistä on sitten kiinnostunut vain miehistä :(

Yllättäviä vastauksia. Toisessa ketjussa kysyttiin että haittaako impotenssi niin vastausten mukaan sekään ei haittaa.

Kyllä on miehillä ihmettelemistä.

Vierailija
13/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota kenenkään ulkonäkö. En muista, että olisin ikinä kiihottunut ulkoisista seikoista. En pidä niitä kovin arvossaan, koska ulkonäkö ei kerro mitään ihmisestä.

Vierailija
14/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti, oman mieheni lisäksi saatan vilkaista muitakin, vaikka jää vain silmänruuaksi. Bodatut lihaksikkaat miehet kiihottaa eniten, vaikka bodarin kanssa parisuhdetta en haluaisikaan.

Vierailija
15/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäviä vastauksia. Toisessa ketjussa kysyttiin että haittaako impotenssi niin vastausten mukaan sekään ei haittaa.

Jossain vaiheessa, kun mietit tajuat ehkä, että makuja on monia. Osaa haittaa osaa ei.

Vierailija
16/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kompakysymys? Tottakai. Etenkin kun oma mies rupsahtanut paöjon minua nopeammin, niin kerra kaksi vuoteen piristää 10-15 vuotta nuoremmat komeat miehet paitsi silmää, myös aivoja ja lopun arvaattekin (ehkä, mies ei ainakaan vaikuta arvanneen)

Vierailija
17/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeen kuin naisetkin ois ihmisiä, joilla on jokaisella omia vaatimuksiaan ja makuja. Kerrassaan kummallista.

Vierailija
18/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Tällä ei kuitenkaan ole tekemistä pituuden, raamikkuuden tms. kanssa. Miehen katse ja yleinen olemus on tärkeimmät.

Vierailija
19/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Vierailija
20/33 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. En tosin tosta hajusta tiedä, monesti se jää jonkun hajusteen alle. Mut sellainen itsevarma, aito ja rento miehinen olemus on seksikästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän