Haluatko miljonääriksi on tuskastuttavan hidastempoinen, en jaksa katsoa sen takia
Yhdessä kysymyksessä menee 10 minuuttia. Kysellään kaikkea turhaa välissä ja sitten mainoskatkot. En muista onko tämä aina ollut näin hidastempoinen, mutta nyt tuntuu että kestää ja kestää..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ensin lahjotettiin yhelle naikkoselle 60 tonttua ja sitten seuraaville sikavaikeat kysymykset, epätasa-arvoa pahimmasta päästä.
Eiköhän niissäkin kysymyksissä ollut vaikeita, mitä tuli sille naiselle, joka sai 60 000.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kakkaa tuo ohjelma, ja tempo on normaalijärkiselle tuskastuttava. Katsoin sitä ohimennen noin 10 min., ja se riitti.
Ahaa. Minä olen ihan normaalijärkinen myös ja minusta se on kiva. Leppoisa katsella.
Formuloita katselin myös joskus, kun vauhtia haluan.
Ainakin uusimmassa brittiversiossa, jossa Jeremy Clarkson juontajana ei ole turhaa lätinää kilpailijan saatikka yleisössä istuvien perheenjäsenten kanssa ja kysymysten tahtikin on aika nopea. Suomiversiota en itsekään pysty katsomaan juuri hitauden ja turhan jutustelun takia.[/quote]
Katsoin Jeremy Clarksonin vetämää visaa ja tiesin vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiin. Suomen vastaavassa kisassa on junttikysymyksiä, joihin en osaisi ikinä vastata, "Minä vuonna Diandra.." tai "Minä vuonna Saimaan Palloseura..".
Vierailija kirjoitti:
tämä on aika osuva
Ei tod.
Ihan hulsinkk juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin uusimmassa brittiversiossa, jossa Jeremy Clarkson juontajana ei ole turhaa lätinää kilpailijan saatikka yleisössä istuvien perheenjäsenten kanssa ja kysymysten tahtikin on aika nopea. Suomiversiota en itsekään pysty katsomaan juuri hitauden ja turhan jutustelun takia.
Katsoin Jeremy Clarksonin vetämää visaa ja tiesin vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiin. Suomen vastaavassa kisassa on junttikysymyksiä, joihin en osaisi ikinä vastata, "Minä vuonna Diandra.." tai "Minä vuonna Saimaan Palloseura..".
Ai? Kummaa.
Minä ainakin olisin tietänyt kaikki vastaukset kummassakin kilpailussa, niin suomalaisessa kuin ulkomaalaisissakin. Olisin jo tupla miljonääri, jos olisin päässyt sinne peliin. Hitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mainoskatkot pystyy skippaamaan yhdellä napin painalluksella ja tyhmät diipadaapat pystyy kelaamaan.
Ei hitaudella tarkoiteta mainoksia vaan jahkataan minuuttitolkulla, onko se Ruotsin pääkaupunki Anttiholma, Tukholma vai sittenkin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kakkaa tuo ohjelma, ja tempo on normaalijärkiselle tuskastuttava. Katsoin sitä ohimennen noin 10 min., ja se riitti.
Ahaa. Minä olen ihan normaalijärkinen myös ja minusta se on kiva. Leppoisa katsella.
Formuloita katselin myös joskus, kun vauhtia haluan.
Ravit ovat paljon mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin formulat. Siinä hevoset juoksevat oikeasti kilpaa ja on paljon monivaiheisempaa kuin pelkkää autolla rataa ympäri pörräämistä.
Kilpailijoiden esittelyvideot ova täysin turhia. Kirjoitin tämän toiseenkin ketjuun, mutta huippu oli se, kun yksi nainen esitteli itsensä ja kertoi kuuluvansa "sateenkaariyhteisöön" (l e s b o). Ketä kiinnostaa!
Tottakai on, silloin joutuu jakamaan vähemmän rahaa kun lässytelee surimman osan ajasta ihan lämpimiä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse "oletko nyt aivan varma" Lehtisen juontama hidastempoisuus ei haitannut, mutta nykyään on vähän puuduttava ohjelma.
Lasse Lehtisen aikana kysymykset tuli paljon nopeammin eikä ollut näin paljoa turhaa jutustelua, hakuvideoiden katselua yms.
Nyt kilpailijoista karsitaan myös kaikki enemmän tietävät pois ettei rahaa tarvitsisi jakaa. Ja jos joku viisaampi sattuisi pääsemään kilpailijaksi niin hänet pudotetaan jollain typerällä tubettajakysymyksellä tms.
Jo hakuvideot karkottavat ns. perinteiset tietovisailijat pois.
Meillä ei ole kukaan voittanut pääpalkintoa, no se ei ole mikään ihme kun vertaa millaisia kysymyksiä meillä on muihin maihin verrattuna. Muualla keskitytään perinteisiin tietokilpailukysymyksiin, Suomessa taas on kaiken maailman hömppäviihdettä ja kysymyksissä mainostetaan Nelosen omia podcast-ohjelmia yms.
Ruotsissa muuten oli kerran viimeisenä kysymyksenä niinkin helppo kysymys kuin Kuka oli ensimmäinen nainen avaruudessa
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sellainen Suomessakin esitetty ruotsalainen visailuohjelma, jossa kyseltiin todella nopealla tempolla yleissivistystä kysyviä kysymyksiä ja voittaja pääsi jatkoon ja lopussa kunkin jakson finalistit otti yhteen. Kyseessä oli siis ruotsalaisia taviksia jotka osallistui. Kisailijoiden edessä oli sellaiset lamput jotka syttyi.
Oisko Jeopardi .Ei lamppuja kylläkään ole mutta on jännä seurata ja kehittää taitoja.
Kilpailijoita ohjeistetaan punnitsemaan ja puhumaan eri vaihtoehdoista vaikka oikea vastsus olisi heti tiedossa.
Haluatko miljonääriksi on alusta alkaen ollut paikoillaan junnaava. En ole jaksanut katsoa oikein koskaan. Sitä ennen oli ollut monta hyvää, normaalin nopeatempoista visaa kuten Suomen tietoviisas ja Megavisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin lahjotettiin yhelle naikkoselle 60 tonttua ja sitten seuraaville sikavaikeat kysymykset, epätasa-arvoa pahimmasta päästä.
Eiköhän niissäkin kysymyksissä ollut vaikeita, mitä tuli sille naiselle, joka sai 60 000.
Ei ollut tälle naiselle vaikeita kysymyksiä ja 200 000 euron kysymyskin oli semi-helppo.
Seuraaville kilpailijoille olikin sitten heti alussa vaikeita kysymyksiä, esim. Pieni Merenneito patsaan veistäjä
ja nimi vaihtoehtoina oli tanskalaisia nimiä.
Jotenkin on kysymykset pielessä.
Ja joo, esittelyvideot ovat tuskallista ja turhaa seurattavaa, Antti Holma on hieman, mutta vain hieman päässyt irti jäykkyydestä.
Anttihan oli Putous aikoina oikein letkeä veikko, mutta ehkä hän ottaa nykyään itsensä liian vakavasti.
Lehtisen ja Jaajon aikana loistava ohjelma. Nyt taso huonontunut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jotkut kilpailijat on ihme hitailijoita muutenkin. Tiedetään oikea vastaus, mutta silti käydään läpi joka ikinen vaihtoehto ja lätistään, mitä ne on ja sitten vasta todetaan se oikea.
Viihdeohjelmahan tämä tietysti onkin ensisijaisesti. En vaan jaksa viihtyä, kun kiinnostaisi enemmän ne kysymykset ja vastaukset.
Luulen että osallistujia valmennetaan siihen, sanotaan että avaa vähän sitten ajatusmaailmaasi ja että mitä mietit siinä kun pähkäilet vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse "oletko nyt aivan varma" Lehtisen juontama hidastempoisuus ei haitannut, mutta nykyään on vähän puuduttava ohjelma.
Lasse Lehtisen aikana kysymykset tuli paljon nopeammin eikä ollut näin paljoa turhaa jutustelua, hakuvideoiden katselua yms.
Nyt kilpailijoista karsitaan myös kaikki enemmän tietävät pois ettei rahaa tarvitsisi jakaa. Ja jos joku viisaampi sattuisi pääsemään kilpailijaksi niin hänet pudotetaan jollain typerällä tubettajakysymyksellä tms.
Jo hakuvideot karkottavat ns. perinteiset tietovisailijat pois.Meillä ei ole kukaan voittanut pääpalkintoa, no se ei ole mikään ihme kun vertaa millaisia kysymyksiä meillä on muihin maihin verrattuna. Muualla keskitytään perinteisiin tietokilpailukysymyksiin, Suomessa taas on kaiken maailman hömppäviihdettä ja kysymyksissä mainostetaan Nelosen omia podcast-ohjelmia yms.
Ruotsissa muuten oli kerran viimeisenä kysymyksenä niinkin helppo kysymys kuin Kuka oli ensimmäinen nainen avaruudessa
Ja meillä nää nuoret kilpailijat ei sitä tietäisi. Voi harmi kun tuli käytettyä ne oljenkorretkin... Ekassa tokassa ja kolmannessa kysymyksessä ja sitten voitettiin vaivalla ja tuurilla se tonni.
Kysymykset tosiaan ei meillä edusta juurikaan sellaisia, jotka kertoisivat todellisesta tietoviisaudesta. Ei kenenkään tarvitse tietää jotain random tubettajaa, ne on hetken juttuja, jotka häviää samantien unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Formuloita katselin myös joskus, kun vauhtia haluan.Ravit ovat paljon mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin formulat. Siinä hevoset juoksevat oikeasti kilpaa ja on paljon monivaiheisempaa kuin pelkkää autolla rataa ympäri pörräämistä.
Olet oikeassa. Ravit on mielenkiintoista katsottavaa ja niitä on kiva seurata, koska meno on jotenkin aikuisempaa. Siellä ei huidota eikä heiluta ja siellä ravikatsomossa tyypit juttelee normaalilla äänellä. Myös voittajahevosten omistajat ja ohjastajat puhuu kunnolla, ei huuda hengästyneesti ja hulluina kun heitä haastatellaan. Siellä on oikeasti fiksua porukkaa.
Myös vuotuisen ravigaalan seuraaminen on mukavaa sen miellyttävän, iloisen mutta ei hysteerisen tunnelman takia. Ihmiset on tyylikkäästi ja juhlavasti pukeutuneita ja käyttäytyvät kauniisti.
Formulakisat on yhtä huutoa ja hölötystä.
Raveissa se vauhdin hurma vasta näkyykin, siinä ne mestarit juoksee eikä paina kaasua ja siinä punnitaan juoksijan lahjakkuus, älykkyys ja voima.
Lisäksi se on kaunista. Hevoset on kauniita ja uljaita eläimiä.