Naisen nuoleminen seksin jälkeen
Kuinka naiset suhtautuisivat jos mies haluaisi nuolla paikat puhtaaksi seksin jälkeen?
Kommentit (75)
Siitä vaan! Aina maistuu ja tuntuu hyvälle.
Miten niin jälkeen, eikös nuoleminen ole seksiä?
Kun mies ensimmäisen kerran ehdotti suuseksin antamista sisään lauettuaan, menin vähän hämilleen. Heti alun jälkeen olin todella yllättynyt miten tuhma olo siitä tuli. Suostun varmasti aina kun mies ehdottaa.
On mahtavaa kun pääsee nuolemaan märkää pillua laukeamisen jälkeen. Rupeaa stondaamaan ja eikun uudelle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jälkeen, eikös nuoleminen ole seksiä?
Kyllä nuolemista voi olla ihan missä tahansa vaiheessa. Joskus esim minun miesystävä haluaa vaan nuolla minua ja yhdyntä vasta myöhemmin.
Turhaa touhua koko pilkkujen nuoleminen, ennen tai jälkeen!! Lapatossujen hommaa Hyh Hyh!
Vierailija kirjoitti:
Turhaa touhua koko pilkkujen nuoleminen, ennen tai jälkeen!! Lapatossujen hommaa Hyh Hyh!
No enpä tiiä, minun mies ainakin itse kiihottuu nuolemisesta, pimpin katselusta ja koskettelusta. Kanki kovana tuohuilee jalkovälissäni ja nauttii siitä, että olen antanut hänen tehdä mitä tykkää. Tosi hyvin osaa lukea minua, kiusotella ja lopulta saattaa orgasmiin asti. Ei vaikuta lapatossun hommalta.
mää on joskus pihdanut ja sitten luvanut seksiä jos hoitaa puhdistuksen jos laukea. Kiihotaa aivan sikana pakotaa mies nuoleman omat spermat =).
En mä kyl nuole. Sieltä valuu omat spermat ja kaikki muut sörsselit, yök! Pillua nuollaan ennen yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyl nuole. Sieltä valuu omat spermat ja kaikki muut sörsselit, yök! Pillua nuollaan ennen yhdyntää.
Ilmeisesti amatööri.
Jos nainen osoittaa halua putsata kielellään mun röörit, niin lupaan harkita vastaavaa, mutta vain harkita.
Meillä silloin tällöin, harvakseltaan kylläkin, on välillä mieras mies sängyssä. Hänen jäljiltään olen mieheni antanut monesti nuolla, kun sitä kinuaa ja komppaan jotain ylläolevaa kirjoitusta - kyllä! tulee 'tuhma' olo.
Vierailija kirjoitti:
On mahtavaa kun pääsee nuolemaan märkää pillua laukeamisen jälkeen. Rupeaa stondaamaan ja eikun uudelle kierrokselle.
Eikö teitä häiritse yhtään se, että omat mällit valuu kielelle?
Todella epäkiihottava ajatus, mieluiten jättäisin väliin. Onneksi ei ole koskaan ehdotettu.
Illalla pannan ja aamulla nuillaan ja sitten pannan
Mikäs siinä nyt sitten mättää. Nieleehän nainen spermat ja nuolee vielä kullin puhtaaksi. Nuolen mielelläni omat spermat ja pillumehut naiselta. Ja toisaalta jokainen taaplaa tyylillään, antakaa ihmisten toteuttaa itseään. Kaikillahan meillä on omat juttunsa seksissä. Ja te pipojen kiristelijät menkää johonkin siveys chattiin jos vaivaa.
Oman laukeamisen jälkeen ei enää innosta. Vieraan kyllä, silloin on vielä himot päällä. Pari kertaa tullut nuoltua sen jälkeen, kun vieras mies on lauennut naiseen.
N31. kirjoitti:
mää on joskus pihdanut ja sitten luvanut seksiä jos hoitaa puhdistuksen jos laukea. Kiihotaa aivan sikana pakotaa mies nuoleman omat spermat =).
Tekisipä omakin vaimo joskus näin. Kiihottaisi aivan hulluna.
Ei ole ollut sukseen minun naisilla, valittavat pillua araksi!