Mitä teet jos av muuttuu palstauudistuksen myötä maksulliseksi?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa pelailisin pasianssia tabletilla. Nyt kun sen sanoin, niin ihmettelen miksen tee sitä nytkin.
Voi tylsää! Vauvapalstailu on paljon hauskempaa!
Kyseisen palstan lukeminen rajoittuu minulla tylsiin hetkiin töissä. En koskaan lukisi vapaa-ajallani vaikka maksettaisiin. Menetys ei merkkaisi mitään. Menettäisin satunnaisen tyhmyyden lukemisen netissä, ja sitä riittää.
Antaa mennä vaan! Ei kukaan tosiaan tästä maksaisi. Rekisteröityminenkin pudottaisi ison osan porukasta pois.
En todellakaan maksa yhtä pennin pyörylääkään siitä ilosta, että saan lukea vastineeksi palstahullujen spämmäämistä, inceleitten Marin-rääkymistä ja naisvihaa ja muuta ulilautalaisten uikutusta. Se vaan tulee pahenemaan, kun kaikki siirtyvät Ulikselta tänne. Ennen täällä oli hyviä keskusteluja, mutta nykyään koko paikka on pelkkä huonostivoivien kaatopaikka.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Palaisin varmaan takaisin Kaksplussalle
Sama täällä.
Olen onnellinen. Vapautuu tämäkin hukka-aika johonkin hyödyllisempään.
Tarpeeksi paha, että varsinaiset lapsensuunnitteluketjut vaativat kirjautumista. Ihan kuin oikein jättäisin kirjautuneena henkilökohtaisia terveystietoja palstalle. En siis osallistu Vauva vuodelle 2023-2024 -ketjuun.
Automaattimoderoinnin lisäksi en edes ole huomannut, että kukaan ihminen olisi täällä koskaan julkaissut kommenttia hyväksynnän jälkeen.
Lisää mainoksia voisi olla, jos jotain tulee. Nyt aika vähän.
En lue tätä kuin satunnaisesti, jonain päivänä huomaisin vaan
Olen ollut vuosia poissa nyt on tullut täälläkin taas oltua, kun tuntuu, että nuorukaiset hakevat rajojaan eikä kukaan ota vastuuta ja anna oikeita neuvoja heille.
Huokaisen helpotuksesta kun tulee vihdoin syy lopettaa täällä pyöriminen. Mutta ei tästä maksullista tule, koska eihän tästä maksaisi kirjaimellisesti kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi olla hyväkin asia, pakollinen rekisteröityminen poistaisi turhan shaissen täältä. Itse en tänne enää vaivautuisi tulemaan, sama pätee kaikkiin sosiaalisiin alustoihin jotka maksullisia.
Turha shaisse poistuu, mutta poistuu myös ne arkojen ja henkilökohtaisten aiheiden keskustelut, joihin moni pystyy osallistumaan anonyymina, mutta ei rekisteröityneenä.
Jatkaisin AV:n lukemista. Joka aamu aamup*skan kanssa tulee luettua mukavasti. Ehkä myös siirtyisin kaksplussaan tjs.
Eihän tuossa ole mitään muuta tarkoitusta kuin kaventaa sananvapautta. Jos mielipiteiden ilmaisusta joutuu maksamaan, niin mitä muuta se on kuin sananvapauteen puuttumista!
Oikeastiko ylikselle kirjoittelusta pitää maksaa? :D:D:D
Sitten joutuisin itse päättelemään Sanna Marinista
En todellakaan rekisteröityisi tänne enkä maksaisi mitään. Ajatukseni ja mielipiteeni eivät ole niin merkittäviä, että kaipaisin niille fiksumpaa foorumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi olla hyväkin asia, pakollinen rekisteröityminen poistaisi turhan shaissen täältä. Itse en tänne enää vaivautuisi tulemaan, sama pätee kaikkiin sosiaalisiin alustoihin jotka maksullisia.
Turha shaisse poistuu, mutta poistuu myös ne arkojen ja henkilökohtaisten aiheiden keskustelut, joihin moni pystyy osallistumaan anonyymina, mutta ei rekisteröityneenä.
Ei rekisteröityminen estä olemasta anonyymi. Onhan sitä Instassa ja muissakin anonyymeja tilejä tyyliin "röllipeikko256"
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Palaisin varmaan takaisin Kaksplussalle
Kiitos vinkistä.
suomi24