Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et laita ruokaa lapsillesi?

Vierailija
05.10.2023 |

Lapsellani on kaveri, joka tulee usein meille leikkimään koulun jälkeen. Aina kun hän on meillä päivällisaikaan, kutsun hänet syömään kanssamme. Eilen hän kertoi, että on kivaa, kun saa lämmintä ruokaa, heillä korona kuulemma syödään joka aterialla leipää. Mitä ihmettä, miksi jotkut vanhemmat voivat olla noin piittaamattomia, ettei lapselle viitsitä valmistaa kunnon aterioita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joka päivä ruokaa. Meillä on joka päivä eri lämmin ruoka.

Vierailija
2/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sen äidille ja pyydä siltä viikon ruokalista. Ehkä on jokin väärinkäsitys. Jotkut lapset puhuu vähän niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun sun lapsella on yksi kaveri, jonka vanhemmat ei, lapsen juttujen mukaan, tee ruokaa, ongelma koskee meitä kaikkia? 

Vierailija
4/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia.

Vierailija
5/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käsitä tuollaista välinpitämättömyyttä. Yhden tuollaisen laskurin tunnen. Hän perustelee asiaa sillä, ettei tykkää ruuanlaitosta.

Vierailija
6/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin, paitsi joskus syömme kylmiä aterioita hurrr esim. katkarapuvoileipiä. Silloin lapsille jotain muuta, vaikka nugetteja.

Vierailija
7/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun sun lapsella on yksi kaveri, jonka vanhemmat ei, lapsen juttujen mukaan, tee ruokaa, ongelma koskee meitä kaikkia? 

Ei tietenkään. On vain käsittämätöntä, miksi joku on niin piittaamaton oman lapsensa hyvinvoinnista. ap.

Vierailija
8/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on ravintoloita sitä varten että niissä syödään. Myös kotiin saa tilattua, jos ei jaksa joskus lähteä. Miksi ihmeessä laittaisin itse ruokaa?

Vierailija
9/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin, paitsi joskus syömme kylmiä aterioita hurrr esim. katkarapuvoileipiä. Silloin lapsille jotain muuta, vaikka nugetteja.

Miksi lapsille ei ole katkarapuvoileipiä, vaan pitää olla jotain muuta?

Vierailija
10/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole lämmin ihminen. Voih nyt lämpökamera käyttöön ja lämpötsekkaus kaikkien lastenne kavereiden äideille ja Huom! vain äideille. Jos puuttuu iloisuus, sydämellisyys, herttaisuus ja lämpö niin lasu! Johan olisin jo huolissaan tuon äidin kumppanistakin. Vai onko yh?

Vierailija
11/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama trolli joka vasta oli itse se joka vain antoi iltaisin "lasten ottaa kaapista leipää".

Vierailija
12/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsille ei ole katkarapuvoileipiä, vaan pitää olla jotain muuta?

Kun ne ei syö. Meillä nirsoilee aikuiset ja lapset välillä.

Vierailija
13/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiesit?

Vierailija
14/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sama trolli joka vasta oli itse se joka vain antoi iltaisin "lasten ottaa kaapista leipää".

Lukot kaappeihin juma.. liste.

Kyllä jokaisella mutsilla on höyryävä ravitseva lämmin ateria odottamassa klo 13 kun kakarat tulee koulusta.

Vierailija
15/15 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei enää töiden jälkeen jaksaneet tehdä ruokaa. Vetosivat aina siihen, että meillä lapsilla oli niin paljon harrastuksia, ettei oltaisi kuitenkaan ehditty yhdessä syödä perheenä. Viikonloppuisinkin oli aina vain yksi lämmin ruoka.

Oltaisiin kyllä tarvittu se toinen lämmin ruoka. Varsinkin, kun niitä harrastuksia oli paljon. Ihan perus ylemmän keskiluokan perhe oltiin, mutta vanhemmat tässä suhteessa välinpitämättömiä.

Nyt aikuisena meillä on aina lämmin ruoka myös iltaisin. Ja viikonloppuisin sekä lounas että päivällinen. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi