Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut viety ambulanssilla sairaalaan? Miksi?

Vierailija
05.10.2023 |

Otsikossa kysymys.

Minä en ole koskaan ollut ambulanssin kyydissä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa joskus nuorena aikuisena. Kuume yli 41 astetta. Mutta tuo oli vasta alkua elämäni pahimmalle vastoinkäymiselle.

Vierailija
82/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tymmi kirjoitti:

Viinakrampin takia muutama vuosi sitten. Työpaikalla sain epileptisen kohtauksen. Nämä ovat aika yleisiä runsaasti alkoholia käyttävien keskuudessa, mutta niitä ei vain monesti kehdata tunnustaa muille. Sittemmin olen onneksi raitistunut.

Ei epilepsia ole mikään juoppojen sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, useammankin kerran itsetuhoisuuden vuoksi, kotoa, privaattilääkäriltä, psykiatrian poliklinikalta, poliisien toimesta suoraan kadulta. Yhden kerran auto-onnettomuudesta kun toinen auto ajoi T-risteyksessä suoraan autoni päälle.

Vierailija
84/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka repesi

Vierailija
85/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto-onnettomuuden takia. Tai no, terveyskeskukseen mentiin vain, mutta ambulanssikyydillä. Yksi osapuoli lähti lähikaupunkiin sairaalaan, kolme muuta selvisi lähimmän tk-päivystyksen tarkastuksella ja seurannalla.

Vierailija
86/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tymmi kirjoitti:

Viinakrampin takia muutama vuosi sitten. Työpaikalla sain epileptisen kohtauksen. Nämä ovat aika yleisiä runsaasti alkoholia käyttävien keskuudessa, mutta niitä ei vain monesti kehdata tunnustaa muille. Sittemmin olen onneksi raitistunut.

Ompas! Mun pystykorva sai joskus metsässä grand malin eli se juopotteli. Joskus tulee mieleen, että epilepsia on normaalia kuin aivastus. Niin paljon on ollut lähimäisillä. 

Vierailija
87/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tymmi kirjoitti:

Niinkös minä väitin? Ei tietenkään ole.

Vierailija
88/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdusarvot niin korkeat, että terveyskeskuksen mittari ei riittänyt. Piipaa-autolla isompaan sairaalaan.

Vierailija
89/89 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lanssikyytitarinoita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi