Onko julkisuuden ihmisiä, joista pidätte?
Aina täällä palstalla haukutaan kaikkia. Mutta kenestä pidätte?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Joo, on. Millaisia julkisuuden ihmisiä tarkoitat, sellaisiako, joista kirjoitellaan Suomen iltapäivälehdissä vai muunkinlaisia?
Kaikki käy
On tietenkin. Sauli ja Jenni Niinistö ihan parhaita.
Joitakin taiteilijoita ja muita artisteja, joiden tuotanto joko uppoaa syvälle sieluun tai sitten ovat ylipäätään jotenkin ilahduttavia ja innostavia. Niitä on useita. Sitten on paljon julkkiksia, jotka en pidä tai ole pitämättä. Itse asiassa ainoa julkkis, josta en jostain selittämättämästä syystä pidä, on Pate Mustajärvi. Ja tiedän, että hän on oikeasti ihan hyvä tyyppi, ja varmaan jos sen kanssa viettäisi päivän, en tuntisi enää yhtä suurta vastenmielisyyttä joka kerta kun sen äänen kuulen.
Ei suomalainen kehu, haukkuu vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen kehu, haukkuu vain.
Eiköhän suurin osa pidä useimmista julkkiksista. Tuntuisi aika hullulta alkaa luetella tunnettuja ihmisiä, joista pitää, koska niitä on satoja. Eniten tietenkin pitää julkkiksista, jotka tuntee jollain tasolla henkilökohtaisesti tai joita on pisimpään ihaillut työnsä takia. Eiköhän ne ole jokaisella aika henkilökohtainen lista.
David Bowie on upea! Elän vahvasti omaa elämääni.
Katja ståhl.
Poliitikoista ei kyllä kukaan vakuuta.
Keanu Reeves ja Viggo Mortensen ovat antaneet aika miellyttävän kuvan itsestään henkilöinä.
Tykkään vastoin yleistä mielipidettä Vappu Pimiästä. Iloinen, nauravainen. Saa aina hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin taiteilijoita ja muita artisteja, joiden tuotanto joko uppoaa syvälle sieluun tai sitten ovat ylipäätään jotenkin ilahduttavia ja innostavia. Niitä on useita. Sitten on paljon julkkiksia, jotka en pidä tai ole pitämättä. Itse asiassa ainoa julkkis, josta en jostain selittämättämästä syystä pidä, on Pate Mustajärvi. Ja tiedän, että hän on oikeasti ihan hyvä tyyppi, ja varmaan jos sen kanssa viettäisi päivän, en tuntisi enää yhtä suurta vastenmielisyyttä joka kerta kun sen äänen kuulen.
Mä kyllä pidän Patesta, mutta vähän yksinkertaisen kuvan hänestä saa.
Harri Syrjänen. Kaikki muut julkkiskokit on aina niin täynnä itseään.
Vaikkapa Paasosen Heikki.
Sauli Koskinen, Tuomas Kyrö, Miika Nousiainen.
Jussi69, Olli Herman, Harri Moisio.
Janni Hussi, Katja Ståhl, muutama esimerkki suomalaisista.
Jan Andersson. En kyllä tiedä hänestä yhtään mitään, mutta miellyttävä tv-persoona. On niitä muitakin joista tulee positiivisia mielleyhtymiä, esim Miika Nousiainen. Nämä kuitenkin ihan telkkarin tuijotukseen perustuvia, en tiedä heistä ihmisinä tietenkään mitään.
Olen selvästikin liikaa yksin kotona, käytän kotimaista mediaa ( yle, Hesari lähinnä ) ja olen kai incell, kun pidän paljon toimittajista, muusikoista, näyttelijöistä, kirjailijoista ja olen ihastunut/Haluaisin olla kaveri suurimman osan kanssa. Pidän myös poliitikoista, mikä on outoa.
Ida Tikka, Johanna Vuorelma, Vappu Kaarenoja, Tuija Siltamäki, Elli Harju, Sinikukka Saari, Suvi Turtiainen, Jenny Matikainen
Kaikki naismuusikot: Maarit, Mara Balls, Marjo Leinonen, Thee Ultra Bimboos, Micra Girls, Aija Puurtinen, Bitch Alertin Heinie, Pint and we fall,Tarharyhmä, Jonna Tervomaa,Anni Lötjönen
Poliitikot.
En ole stalkkeri, tai ajattele seksiä, mutta olen niin pahasti ihastunut Li Anderssoniin - tyypillinen vasurimies
Sarkkinen kiva, Kontulaa äänestin aina - muutin pois Trelta.Semituttu tyyppi. Minja on kaunis ja älykäs. Jostain syystä pidän kepun Hanna Kososesta. En ole mistään samaa mieltä, väärä puolue, eikä vaikuta mitenkään älyköltä, mutta silti vähän kuumottava - en tiedä miksi.
Jää kirjailijat ja muut taiteilijat käsittelemättä. Tietty pidän myös miehistä, mutta ajattelin nyt mainita naisia.
En tunne kuin omat kurssitoverini (Teatterikorkeakoulu), joista suurin osa on tietysti jo ammatinkin puolesta ulkisuuden henkilöitä. Lisäksi tunnen Hannu Salaman. Toki pidän näistä.
Ella Kanninen, hyvä juontaja ja matkailuohjelmien tekijä. Ei ylipirteä, tai tyhjännauraja.
Monista tykkään! Li Andersson- rento mutta asiaan keskittyvä teräväpäinen poliitikko. Susani Mahadura- välitön ja lämmin tyyppi, hyvä kontakti haastateltaviin. Michael Monroe- arvot kohdillaan, synppiksen maine ei liene tuulesta temmattu. Jussi Vatanen- aito suomalainen mies jolla ei vaikuta olevan itsensäkorostamisen tarvetta.
Listaa voisi jatkaa pitkään Yleisesti sellaiset jotka ei ole kauhean teennäisiä tai egotrippailevia.
Joo, on. Millaisia julkisuuden ihmisiä tarkoitat, sellaisiako, joista kirjoitellaan Suomen iltapäivälehdissä vai muunkinlaisia?