Uuteen työhön perehdyttäminen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni alkamassa täysin uusi työ. Sairastuin ja perehdytystä piti olla nyt tämän viikon ke-pe ja jatkua vielä ensi viikolla. Pomo sanoi mulle puhelimessa, että no ei voi mitään, maanantaina on sitten vielä perehdytystä ja sitten pitäs alkaa osata itsenäisesti tekemään jo aika paljonkin.
Aloin miettimään, että oikeasti...? En voi sille mitään, että sairastuin. Työ on täysin uutta minulle. Ei aiempaa kokemusta kyseisestä työstä.
Siinä tuleva saikuttaja. Taitaa peruuntua tämä työsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni alkamassa täysin uusi työ. Sairastuin ja perehdytystä piti olla nyt tämän viikon ke-pe ja jatkua vielä ensi viikolla. Pomo sanoi mulle puhelimessa, että no ei voi mitään, maanantaina on sitten vielä perehdytystä ja sitten pitäs alkaa osata itsenäisesti tekemään jo aika paljonkin.
Aloin miettimään, että oikeasti...? En voi sille mitään, että sairastuin. Työ on täysin uutta minulle. Ei aiempaa kokemusta kyseisestä työstä.
Hohhoijaa. "Tuleva saikuttaja"... fiksu ihminen ei mene töihin sairaana, varsinkaan kuumeisena kun se tarttuu muihin.
Minua ei millään olisi perehdytetty kun perehdyttäjä sanoi ettei oikein tiedä mitä pitäisi perehdyttää vaikka tehnyt kyseistä työtä 15 vuotta. Perehdyttäminen on kuulemma myös hyvin raskasta. No jo muutaman viikon jälkeen olisin itse tiennyt kuinka perehdyttää uusi työntekijä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että sairasloma kuluttaa perehdytyspäiviä?
Et saa palkkaa noilta sairauslomapäiviltä eli ethän ole virallisesti töissä.
Täytyy olla töissä 60 pv, jotta palkallisuus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että sairasloma kuluttaa perehdytyspäiviä?
Et saa palkkaa noilta sairauslomapäiviltä eli ethän ole virallisesti töissä.
Täytyy olla töissä 60 pv, jotta palkallisuus alkaa.
Tiedän kyllä. En ole palkkaa vailla vaan oikeutta perehdytykseen. Viekö sairastelu muka minulta oikeuden perehdytykseen? Oli kysymys
Meillä ainakin on ihan perehdytyskaavake. Sitä käydään läpi ja rasti laitetaan kun asia sujuu/näytetty/tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä sinä tiedät
Monessa paikassa perehdytys on retuperällä
Itse en saanut perehdytystä lainkaan. Heti vain hommiin ..