Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko

Vierailija
04.10.2023 |

ja jos niin mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kyllä aina jokin kohellus vähän kaduttaa, mutta kun on tapana koheltaa enemmän tai vähemmän, eihän sitä voi elämäänsä tuhlata katumiseen silloin, kun ei kohella. Silloin elämä olisi pelkästään koheltamista ja katumista. Pitäähän elämässä olla muutakin. 

Vierailija
2/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun montaakin asiaa. Yksi suuri katumuksen lähde on se, että mokasin joskus nuorena aika pahasti ja menetin miehen, josta olisi voinut tulla minun aviopuoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt, millainen elämästäni tulee, olisin halunut jäädä syntymättä.

Vierailija
4/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi katua ? Katumus opettaa ihmistä toimimaan oikein seuraavalla kerralla. Katumukseen ei kuulu jäädä kuitenkaan pysyvästi

Vierailija
5/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menetystä 18-vuotiaana totaaliselle idiootille/juntille. Sillä hetkellä ei kaduttanut, kun sitä kuvitteli että kaikki ovat jo kokeneita ja että siitä muka piti päästäkin eroon. Myöhemmin olen katunut ja olisi pitänyt odottaa kunnes sopiva mies sattuu kohdalle. 

Vierailija
6/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut etten jäänyt ulkomaille hommiin ja asumaan kun pyydettiin. Toki pahoja tekojani olen myös katunut.

Vierailija
7/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, etten kadu mitään.

Vierailija
8/8 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun monia asioita, mutta en kehtaa kirjoittaa niitä tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän