Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu oli oikeastaan vain tuttavallista juttelua

Vierailija
04.10.2023 |

Vähän hämmentynyt olo. Työhaastattelu ei tuntunut yhtään pahalta tai jännittävältä. Juttelimme kahviossa ja se tuntui tuttavalliselta. Haastattelija tunsi suosittelijani ja oli mielissään. Kertoi, että olisin vahvoilla. Silti jäi jotenkin erikoinen fiilis.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän saa olla rentona kun ei tarvitse jännittää liikoja

Vierailija
22/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina jännittävää odottaa tulosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rekryän asiantuntijoita yksikkööni ja koitan välttää koko haastattelu-sanaa. Minusta se on ennemminkin tapaaminen, jossa esittäydytään puolin ja toisin ja mietitään voimmeko olla hyödyksi toisillemme. Minä tarvitsen hyviä tyyppejä tekemään töitä, enkä äidinkielenmaistereita tai ihmisiä, jotka osaavat vastata kysymykseen kuin kysymykseen täydellisesti.

Vierailija
24/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rekryän asiantuntijoita yksikkööni ja koitan välttää koko haastattelu-sanaa. Minusta se on ennemminkin tapaaminen, jossa esittäydytään puolin ja toisin ja mietitään voimmeko olla hyödyksi toisillemme. Minä tarvitsen hyviä tyyppejä tekemään töitä, enkä äidinkielenmaistereita tai ihmisiä, jotka osaavat vastata kysymykseen kuin kysymykseen täydellisesti.

Itsekin puhun tapaamisesta.

Vierailija
25/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelijan tunteminen voi olla syynä.

Vierailija
26/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelijan tunteminen voi olla syynä.

Ja arvaa onko jännät paikat

Vierailija
27/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on ollut haastatteluja, joissa saattanut olla 3 ihmistä haastattelemassa. Mielestäni ne on ollut kamalia

Vierailija
28/33 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se meni, jos siltä tuntui. Nyt sitten pitää jaksaa hetki odottaa

Vierailija
29/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin. Sellainen tentti on ihan kauhea

Vierailija
30/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aikanaan haastattelu ihan hyvin, mutta siinä kohtaa kun haastattelija kysyi "eikö sulla ole ketään suosittelijaa" ... niin mieli oli aika maassa

Vierailija
31/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin haastattelussa viime viikolla ja sanottiin, että valinta tehdään alkuviikosta ja ilmoitetaan kyllä. Mitä mieltä, tänään ei ole kuulunut mitään, otanko yhteyttä huomenna? Vai odotanko edelleen...?

Vierailija
32/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se parhaimmillaan meneekin.

Jos on tiukat listat ja mennään jäykästi virallisen kaavan mukaan, on itse työpaikkakin sitten luultavasti sen tyylinen. Ja osoittaa että rekrytoija (joka saattaa olla tuleva esihenkilö) ei osaa tai uskalla tehdä tai päättää mitään itse eikä ole hyvä ihmisosaaja.

Haastattelun jälkeen voi itsekin miettiä mikä vaikutelma paikasta jäi ja tarvittaessa sanoa ystävällisesti ei kiitos vaikka tulisikin valituksi.

Vierailija
33/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämässäsi oikeasti ole mitään muuta sisältöä kuin näiden satujen keksiminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi