Stressaava työnhaku
Jännityspäänsärky ollut nyt tuttu riesa. Näen vain työhön liittyvää unta. Heräilen aamuyöllä 4 aikaan enkä saa enää unta. Nyt sain keikkatöitä ja tänään olin eräässä haastattelussa. Haastattelun jälkeen kerrottiin, että olen vahva ehdokas ja otetaan yhteyttä alkuviikosta. Nyt vasta särkeekin päätä kun täytyy elää jännityksessä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Et ole töihin ajatellut mennä?
Kyllä
On se kumma kun ei voi vertaistukea saada asiassa
Mä stressaannuin valtavasti myös työnhausta. Nyt on pakko pitää taukoa. Onneksi on keikkatöitä. Vihaan yli kaiken työhaastatteluja ja pomojen ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mä stressaannuin valtavasti myös työnhausta. Nyt on pakko pitää taukoa. Onneksi on keikkatöitä. Vihaan yli kaiken työhaastatteluja ja pomojen ylimielisyyttä.
Kiva kun joku samaistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun joku samaistuu.
Tuli unettomuutta,päänsärkyä. Kumpaakaan ei ole minulla normaalisti. Tiedän miten hirveää työnhaku on...
Ihan vi..... uskomatonta että nykyään pitää olla joku yli ihminen että saa edes duunia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vi..... uskomatonta että nykyään pitää olla joku yli ihminen että saa edes duunia.
Juu sanos muuta. Tämän päiväisen haastattelun jälkeen tuli hyvä mieli siitä, että kerrottiin olevan vahvoilla. Muissa paikoissa lähinnä olen jo huomannut, että en tule valituksi... Välillä on tullut vastaan jotenkin ihan kamalia kysymyksiä. Ja kun monta kuukautta putkeen kuuntelee tätä "noniin hei kerro itsestäsi" ... "Mitkä on sun vahvuudet" ... "Millainen työyhteisön jäsen sä olet" ... niin ei jaksaisi enää yhtään
Mulla iskee aina joku flunssa tms jos joutuu hakeen paljon töitä
Vierailija kirjoitti:
MENE. TÖIHIN.
Minne voin vain MENNÄ TÖIHIN?
Työttömien stressi on mielikuvitusta.
Varsin samassa tilanteessa kuin ap. On keikkatöitä ja nyt myös saanut työhaastattelunutsun, johon pikaisella aikataululla pitäisi valmistautua. Mutta kaikkinensa työnhaku tosi tympeää, paljon vaivaa turhien hakemuksien vuoksi, tosi pitkät haastatteluprosessit. Työnhakijoiden resursseja tuhlataan. Varsin toimimattomat ovat Suomen työmarkkinat.
Työttömien unettomuus johtuu aina päihteistä.
Täällä otetaan nuo suuren maailman metodit aina niin supertosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei muuten ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei muuten ole
Työtöntä stressaa korkeintaan se valitseeko hän kaupassa lonkeron vai kaljan
Et ole töihin ajatellut mennä?