Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavaa kun kaveri ei osaa puhua mistään muusta kuin lapsistaan.

Vierailija
27.12.2006 |

Kaveri siis kotiäitinä, lapset 3v ja 6 kk. Voi jessus sentään, kun elämässä ei ole mitään muuta sisältöä hänellä kuin lapset. Selittää päivästä toiseen mitä isompi lapsi on tehnyt ja sanonut, missä suhteessa on parempi ja fiksumpi kuin pihan muut lapset. Ja puolivuotias on aivan mahtavasti kasvatettu, syö kuin hevonen, nukkuu yöt illasta aamuun eikä itke koskaan, muitten vauvat ne vaan rääkyy kaiken aikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa puhua kun työstään, kaverisi työ ja elämä lapsensa.

Koita saada väliin omia juttujasi myös. Älä nyt välejä tuon takia katkaise.

Vierailija
2/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista on, ettei muiden kuulumisille muutenkaan jää kanssakäymisessä paljon sijaa.... Itsekin olin kotiäitinä monta vuotta, mutten hurahtanut samalla tavalla.

Ei ole tullut pidettä yhteyttä tuollaisiin vanhoihin kavereihin. Ystävyyssuhteesta pitää myös saada itselleen jotain, että se kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehen veljen vaimo kun se aina tekee nuorempaansa tykö ts. työntää sen väkipakolla syliin jne. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan siis keskustella muustakin kun suhteestani ja perheestäni ja silti ei kavereita ole kuuntelemassa.

Vierailija
5/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuulumiset ei häntä tosiaankaan kiinnosta. Olen itsekin ollut kaksi vuotta lapsen kanssa kotona, mutta oli mulla tuolloin muitakin kiinnostuksen kohteita kuin lapseni. Ei ketään loputtomiin kiinnosta toisen lasten edesottamukset.

Vierailija:

Tavallista on, ettei muiden kuulumisille muutenkaan jää kanssakäymisessä paljon sijaa.... Itsekin olin kotiäitinä monta vuotta, mutten hurahtanut samalla tavalla.

Ei ole tullut pidettä yhteyttä tuollaisiin vanhoihin kavereihin. Ystävyyssuhteesta pitää myös saada itselleen jotain, että se kestää.

Vierailija
6/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onhan tuo outoa.

Kyllä mäkin olen kotiäiti ja puhun lapsisistanikin, mutta vaikka ei mulla paljon muuta elämää olekkaan päivisin niin puhun myös leffoista, telkkariohjelmista, uutisista, muodista, miehistä ja muista ihmisistä ja kaikesta muustakin. Ylipäätään kaikesta muusta kuin töistä (joita ei ole).

Mutta nekin ihmiset ovat todella ärsyttäviä jotka puhuvat vain esim. töistään tai sinkkusekoiluistaan eivätkä jaksa pätkääkään olla kiinnostuneita mun lapsistani (eli mun elämästä).

Vierailija
7/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään ketä se on pannut ja mitä tapahtuu ehkä sen mukaan nyt.

Vierailija
8/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se elämä on sitä lastenhoitoa ja elämistä niiden kanssa. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään toisten työ tällähetkellä. Mä olen nyt lasten kanssa kotona ja sitten kun menen töihin takas niin sitten varmaan on siitäkin puhumista.

Vierailija
9/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kun se elämä on sitä lastenhoitoa ja elämistä niiden kanssa. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään toisten työ tällähetkellä. Mä olen nyt lasten kanssa kotona ja sitten kun menen töihin takas niin sitten varmaan on siitäkin puhumista.

Vierailija
10/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan kyllä puhua kirjoista, leffoista, päivänpolitiikasta, maailman tapahtumista, ruoanlaitosta, säästä, yhteisistä tuttavista jne jne. En koskaan juttele tälle kaverille työstäni, arvaan kyllä että se ei häntä kiinnosta ja sen ymmärrän.

Etkö koskaan kysy ystäviltäsi mitä heille kuuluu?

Ap

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän