paljonko tiellä on lainaa?
Siis teillä, joilla sitä on paljon.
Pitäisi ottaa aivan järkyttävän iso laina, että saisimme ostettua asunnon (pk-seutu), ja vähän hirvittää...
Kommentit (35)
Nyt ei ole enää niin huimia summia lainaa, mutta yksinhuoltajana mulla oli yksin 90000 velkaa. Ei kylläkään yhteen asuntoon, joten olisin voinut realisoida kakkosasunnon, jos en olisi lainanlyhennyksestä selvinnyt.
Vuositulot yli 100 000 euroa, joten ei meistä ole mitenkään paljon. Lisäksi on velatonta omaisuutta, jota voisi realisoida, jos huonosti kävisi.
En seuraa korkoja, enkä tule menettämään yöunia, vaikka ne nousisivat kuinka.
29/39:lle, et mä seuraan ihan uteliaisuuttani aika paljon korkokehitystä, asuntojen hintoja ja muutenkin talouselämää. Yöunet ei onneksi mene, meillä kun on tiettyjä puskureita, jotka suojaa elämän yllätyskäänteissä niin, että koti ei sentään mene alta. Välillä kyllä hirvittää joidenkin muiden puolesta, kun tietää että miten kaikkien asioiden pitää mennä jetsulleen, jotta lainasta selvitään.
Siis teidän jolla 730 000 lainaa.
Kun pääsen takaisin töihin niin n.11000e/kk. Ja koska joku kohta kysyy niin olemme molemmat yrittäjiä. Ja tuosta lainasta on n. puolet yrityslainaa.
puhuvat asuntolainasta. Yrittäjälainat ovat asia erikseen.
on lainaa 300 000 e. Tosin meillä on kaksi asuntoakin, perheasunto pk-seudulla ja omakotitalo muu-Suomen kasvukeskuksessa.
Ymmärsit itsekin ihan hyvin, mistä lähtökohdista muut vastasivat.
Bruttotulot 4200 euroa yhteensä. Satakunnsta saa kivan omakotitalon 90 000 eurolla =o)))
Tosin suurimmalla osalla ei ole muita lainoja, että se siitä.
Nettutulot yht. n.4000e, kun olen itse hoitovapaalla.
Okt pääkaupunkiseudulta.
Asuntona on sopivan kokoinen ok-talo Pirkanmaalla.