Peukutusketju: Teetkö kuten kuuluu? Noudatatko suosituksia ja ohjeita?
Noudatatko suosituksia ja ohjeita? Käytätkö laitteita oikein, noudatatko tuotteiden valmistajien ohjeita, noudatatko terveyteen yms. liittyviä suosituksia? Lakeja ja asetuksia?
Ylänuoli: Näin teen.
Alanuoli: En tee.
Eka: Pysähdyn aina punaiseen valoon, vaikkei muita risteykseen tulisikaan?
Kommentit (41)
Ilmoitat verottajalle tulot löytämistäsi pulloista? Huom. itse ostettujen pullojen palautuksista ei tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Kuivaat hiukset taputtelemalla. Et hankaa etkä purista pyyhkeellä.
En kuivaa hiuksia froteepyyhkeeseen ollenkaan
Käytät kasvimargariineja. Et voita etkä myöskään voimariini-tyyppisiä sekoitteita.
Et pese mikrokuituliinoja muun pyykin seassa. (Itse pesen. Ei niitä ikinä kerry niin paljoa että niille kannattaisi tehdä omaa pesua.)
Vierailija kirjoitti:
Et pese mikrokuituliinoja muun pyykin seassa. (Itse pesen. Ei niitä ikinä kerry niin paljoa että niille kannattaisi tehdä omaa pesua.)
Minä laitan ne pesupussiin, niin eivät ihan suoraan pyöri muiden pyykkien seassa.
Kuljetat lastasi suositusten mukaisessa turvaistuimessa? (Mahdollisimman pitkään selkä menosuuntaan ja sitten turvavyöistuin 150cm asti).
Vierailija kirjoitti:
Jäähdytän ylijääneen ruoan nopeasti
Siirrän ylijääneen ruoan jääkaappirasioihin enkä työnnä kattilaa jääkaappiin.
Irrotat laturin pistorasiasta heti kun olet ladannut puhelimen täyteen?
Suoritat 2,5h/vk reipasta (esim reipas kävely) TAI 1,5h/vk raskasta (esim juoksu) liikuntaa
Lihaskuntoharjoituksia vähintään kahdesti viikossa, siis edellisten 2,5h/1,5h aerobisen liikunnan lisäksi.
Menet lääkäriin kun kärsit jostain oireesta toistuvasti (päänsärystä, vatsavaivoista, väsymyksestä)
Vierailija kirjoitti:
Käytät kasvovettä ensimmäisenä kosteutustuotteena
Tämä on vähän höpöhöpö suositus. Kosmetologit suosittaa, ihotautilääkärit ei.
Kuivaat hiukset taputtelemalla. Et hankaa etkä purista pyyhkeellä.