Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
18601/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Henrin takki on just hyvä! Toivottavasti pitävät sen. Siitä tulee fiilis, että haluais kaivautua sinne takin sisään Henrin kainaloon.

Hyvin te kyllä parodioitte erilaisia fanittajia. Mutta vielä pitäisi uskoa että joku on oikeasti niin kahjo, että näkee Suomen edustajissa jotakin puoleensavetävää :D

Nämähän ovat ihan kahjoina kuralla minustakin ;D Ja mitä pätevämmin heidät servaan, sitä innokkaammin takovat alapeukkuja. It's crazy, it's party!

-winner-

Vierailija
18602/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Henrin takki on just hyvä! Toivottavasti pitävät sen. Siitä tulee fiilis, että haluais kaivautua sinne takin sisään Henrin kainaloon.

Hyvin te kyllä parodioitte erilaisia fanittajia. Mutta vielä pitäisi uskoa että joku on oikeasti niin kahjo, että näkee Suomen edustajissa jotakin puoleensavetävää 

Ihan yhtä vaikea mun on uskoa että joku tykkää Saran väninästä ja surkeesta Paskana-ruikutuksesta!

Usko vaan, kun se on totta ja todistettua. On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät hyvästä musiikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18603/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin te kyllä parodioitte erilaisia fanittajia. Mutta vielä pitäisi uskoa että joku on oikeasti niin kahjo, että näkee Suomen edustajissa jotakin puoleensavetävää 

Ihan yhtä vaikea mun on uskoa että joku tykkää Saran väninästä ja surkeesta Paskana-ruikutuksesta!

Usko vaan, kun se on totta ja todistettua. On paljon ihmisiä, jotka tykkäävät hyvästä musiikista.

Jännä ettei ketään kiinnostanut Saran aiempi tuotanto eli "hyvä musiikki" ennen Umk:ta 😁

Vierailija
18604/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä Henri on hot, samoin Teemu lyhyemmillä hiuksilla ja ilman niitä laseja! 🔥🔥 Vaikeaa se on näemmä myöntää joidenkin että makuja on monia ja kaikkia ei sytytä samat asiat. Toivottavasti sinäkin raukka joka täällä näiden miesten ulkonäköä haukut joskus vielä löydät jonkun jolle sinäkin kelpaat 👍🏻

Vierailija
18605/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei ketään kiinnostanut Saran aiempi tuotanto eli "hyvä musiikki" ennen Umk:ta 😁

On sekin kiinostanut, esim. Musta tulee tähti -sinkku on myynyt kultalevyn verran.

Vierailija
18606/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagna on tällä hetkellä oma lemppari. En usko, että hän saa kuitenkaan samanlaista hypeä ja pöhinää aikaan kuin mitä Käärijä sai. CCC oli kaikin tavoin uniikki kokonaisuus esittäjää myöten. Ei ollut toista samanlaista. Vaikka BL on tosi suosittu, niin se ei ole ns "ainoa laatuaan". Myös muitakin weirdo-esityksiä on mukana (suomi, viro, hollanti, espanja, irlanti). Lisäksi liettua, ukraina ja italia ovat kovassa suosiossa. Käärijällä oli vastassa käytännössä vain Loreen.

Uskon silti, että BL on kärkikahinoissa. Jos suomi pääsee finaaliin, uskon että sijoittuu 10-20 välille. 

Käärijä vaikutti itse erittäin paljon ympärilleen syntyneeseen pöhinään tempauksillaan, hän on ollut myös hyvin aktiivinen somessa, mitä Marko ei todellakaan ole.

En usko että s

Suomessa kaksikin Baby Lasagan videota on noussut trendaaviin, toinen on jopa ylempänä kuin Ruoska ja No rules.

Vierailija
18607/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä (X) annetaan melko kylmää kyytiä Suomen mahdollisuuksille telessä kun vastassa on Viro, Kroatia ja Alankomaat 😬🤔

https://x.com/wwesaro/status/1761876877361242561?s=61&t=YqaU8ewcPVeCMNY…

No ei varmaan oo huolta, kun täällä eilen niin pontevasti todettiin, että ei ole Suomen semissä ollenkaan sellaisia esityksiä, joiden jalkoihin Suomi voisi jäädä. Kyllä vähintäänkin nuo kolme imee ääniä, jotka potentiaalisesti voisi olla Suomelle, koska ovat kevyitä, hulluttelevia ja todennäköisesti räväkällä lavashowlla viisulavallakin liikkeellä. Juuri tästä syystä Suomen pääsy finaaliin ei ole ollenkaan varmaa.

Vierailija
18608/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä (X) annetaan melko kylmää kyytiä Suomen mahdollisuuksille telessä kun vastassa on Viro, Kroatia ja Alankomaat 😬🤔

https://x.com/wwesaro/status/1761876877361242561?s=61&t=YqaU8ewcPVeCMNY…

No ei varmaan oo huolta, kun täällä eilen niin pontevasti todettiin, että ei ole Suomen semissä ollenkaan sellaisia esityksiä, joiden jalkoihin Suomi voisi jäädä. Kyllä vähintäänkin nuo kolme imee ääniä, jotka potentiaalisesti voisi olla Suomelle, koska ovat kevyitä, hulluttelevia ja todennäköisesti räväkällä lavashowlla viisulavallakin liikkeellä. Juuri tästä syystä Suomen pääsy finaaliin ei ole ollenkaan varmaa.

Vastaan itselleni, kun tapahtui karu ajatusvirhe, että eihän nuo Viro ja Alankomaat olekaan samassa semissä. Tuo speku koskee siis nimenomaan finaalia, ei semiä.

Vierailija
18609/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä Henri on hot, samoin Teemu lyhyemmillä hiuksilla ja ilman niitä laseja! 🔥🔥 Vaikeaa se on näemmä myöntää joidenkin että makuja on monia ja kaikkia ei sytytä samat asiat. Toivottavasti sinäkin raukka joka täällä näiden miesten ulkonäköä haukut joskus vielä löydät jonkun jolle sinäkin kelpaat 👍🏻

Kukaan ei ole haukkunut, mutta ei heihin oikein voi sexy ja hot sanojakaan liittää. Ymmärrät ehkä eron, jos vilkaiset vaikka Baby Lasagnan miestanssijaa. 

Vierailija
18610/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole haukkunut, mutta ei heihin oikein voi sexy ja hot sanojakaan liittää. Ymmärrät ehkä eron, jos vilkaiset vaikka Baby Lasagnan miestanssijaa. 

Aijaa minun mielestä Teemu ja Henri hotteja ja aitoja Suomi miehiä

Vierailija
18611/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Henri on hotteja. Pulinat pois!

Mä aion (ulkosuomalaisena) äänestää Windows95maniä ja Henriä ja valjastan perheen, kavereita, työkavereita ja tuttuja, tutuntuttuja ympäri Eurooppaa tekemään myös niin!

Vierailija
18612/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun top 3 tällä hetkellä on 

1. Ukraina

2. Belgia

3. Kroatia

Uskon myös, että kaikki nämä tulevat viisujen kärkipäähän. Voittoa veikkaan Ukrainalle. Toki on vielä valitsemattomia/ julkaisemattomia biisejä, joista osa tulee varmaankin sekoittamaan kärkikahinoita.

Oman maun perusteella tämän hetkisistä olisi TOP3:

Slovenia

Puola

Tanska

Tällä ei taas ole varmaankaan mitään yhteneväisyyttä viisujen TOP3:seen. Harvemmin omat suosikit siellä pyörii 😁

Vierailija
18613/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa minun mielestä Teemu ja Henri hotteja ja aitoja Suomi miehiä

Eivät pärjää minulle palstakuumuudessa alkuunkaan. Mä sain jopa Hannibal Lecterin perääni ;D (sisältää gay innuendon)

-winner-

Vierailija
18615/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

winneri winneri winneri winneri winneri winneri winneri

Vierailija
18616/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan areena huutamaan "rim tim tagi tim" juryäänestyksen aikana jos ja kun lasagne floppaa

Vierailija
18617/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun top 3 tällä hetkellä on 

1. Ukraina

2. Belgia

3. Kroatia

Uskon myös, että kaikki nämä tulevat viisujen kärkipäähän. Voittoa veikkaan Ukrainalle. Toki on vielä valitsemattomia/ julkaisemattomia biisejä, joista osa tulee varmaankin sekoittamaan kärkikahinoita.

Oman maun perusteella tämän hetkisistä olisi TOP3:

Slovenia

Puola

Tanska

Tällä ei taas ole varmaankaan mitään yhteneväisyyttä viisujen TOP3:seen. Harvemmin omat suosikit siellä pyörii 😁

Sama. Siis ei toi TOP3, vaan se että harvemmin viisuijen kärkisijoilla omat suosikit pyörii.

Vierailija
18618/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rulesin tanssijoille myös tiukat farkkushortsit kiitos. Jessen pepa kehiin. 

No rulesin stailaus on jotenkin outo: laulaja on kuin naparetkelle lähdössä, mutta fiittaaja kekkaloi lavalla puolialastomana.

Win95man ei kylläkään fiittaa omalla biisillään, vaan Henri on se fiittaaja :)

Minäkin olen sitä mieltä, että Henrin takki kannattaa pitää (ja varmaankin pitävät). Se symboloi hyvin kotkaa ja sopii teemaan. Punainen lateksi olisi irrallinen ja tarinaan sopimaton.

Symboloiko se takki kotkaa??? Miksi?? 😂😂😂

Vierailija
18619/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18620/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winneri winneri winneri winneri winneri winneri winneri

No siinä ei ollut vasta kuin 7 kertaa ja sitten jo kunto petti :(

Ei muuta kuin lisää harjoitusta vaan, ei tuu vielä bigdickmayhemii.

-winner-

Ketju on lukittu.