Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
14761/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita ei valittu voisivat jakaa heidän biisinsä. Siinähän kaikki kuulisi onko oikeet valittu. 

Vierailija
14762/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunteiden vuoristorataa voi myös itse vähän säädellä tässä odottaessa, esim omasta mielestäni kaikkia iltapäivälehtien kommenttipyyntöihin vastauksia ei tarvitse totuutena käsitellä, ne kaikki on ollu ympäripyöreitä ja vastannu toimittajien jutunnälkään. Koska Keisteri on jakanut positiivista matskua koko ajan itse, niin on todennäköistä että halusivat olla pari päivää rauhassa eikä kriiseilly sen enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14763/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muka rahanmenetystä oli äänestää UMK-voittajaa? Kiitos niiden äänien, joukosta erottui se, joka oli katsojien mielestä paras viisuehdokkaista. Se, mitä jatkossa tapahtuu, on toinen tarina.

Vierailija
14764/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän CCC Emma gaalassa oli eeppinen !! Olispa ollut viisut  toukokuussa Treella ja tää esitys sinfoniaorkesterin kanssa avausnumerona. Herranjestas !

Todellakin King of Europe niinkuin monet ulkkikset kutsuu häntä. 

Vierailija
14765/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täällä käsittääkseni sitä mieltä, ettei saisi vetää happea ja pitää taukoa mediapyöritykseltä. Se on täysin ymmärrettävää ja jopa toivottavaa, että edustajat lepäävät eivätkä toista samaa kuten Käärijä. Jos olisivat sanoneet, että hei, me lähdemme edustamaan, mutta lepäämme nyt vähän aikaa ja otamme happea rauhassa.Mitään spekulointeja ei olisi syntynyt, kaikki olisivat ymmärtäneet tämän ja popittaisi täysillä No Rulesia.

Vierailija
14766/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta reagointivideota olen Suomen euroviisuedustajasta katsonut: kaikki rakastaa ulkomailla Windows95mania!!! 

Vierailija
14767/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako Suomen hiekkapimppifeministejä Windows95MAN? 

Vierailija
14768/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vituttaa

Vierailija
14769/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin joskus artistien julkaisun aikaan, että vähän tuntuu siltä että piiri pieni pyörii ja että ihan kuin kaverin kaverit olisi nyt mukana. En tiedä mitään musiikkialasta, mutta tällä hetkellä oudolta tuntuu että pienen ohjelmatoimiston, jolla joku 50 artistia, kolme esiintyjää on mukana UMK:ssa, johon on hakenut useita satoja artisteja.

Niinpä! Miten voi olla 3 samasta ohjelmatoimistosta??

Suomi on hyvin pieni maa mitä tulee musiikkipiireihin ja isot yhtiöt on vallalla, mutta ne harvat pienemmät  toimistot joista tulee artisteja on usein sellaista genreä, joihin listaykköseksi päätyy tuntemattomampaakin settiä underground-hengessä, esim. Räppi. Ja kun toi genre on tällä hetkellä nuorison ja listojen suosiossa, niin ei oo yllätys että  UMK päätyi niin moneen räppibiisiin varsinkaan käärijän jälkeen. Vähemmälläkin ois kyllä pärjännyt. 

Vierailija
14770/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana edustaja Suomella tänä vuonna! Mielestäni yhtä hyvä tai jopa parempi kuin viime vuonna! Jospa nyt Ruotsissa No Rules tekee Lordit?

Vierailija
14771/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta reagointivideota olen Suomen euroviisuedustajasta katsonut: kaikki rakastaa ulkomailla Windows95mania!!! 

No ei todellakaan rakasta. Itse olen nähnyt enemmän reagoijia, joille tämä ei avaudu ollenkaan. Samoin niiden videoiden kommenteissa on paljon niitä, jotka eivät voi sietää No Rulesia.

Vierailija
14772/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muka rahanmenetystä oli äänestää UMK-voittajaa? Kiitos niiden äänien, joukosta erottui se, joka oli katsojien mielestä paras viisuehdokkaista. Se, mitä jatkossa tapahtuu, on toinen tarina.

"Hei äänestäkää teidän mielestä parasta viisuehdokasta! Se ei ehkä lähde viisuihin eikä välttämättä toiseksi tullutkaan, mutta äänestäkää silti parasta omilla rahoillanne. Ja hyväntekeväisyyteen ne menee joten mitä väliä?"

Hyvä konsepti jatkoon. :D

Vierailija
14773/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana edustaja Suomella tänä vuonna! Mielestäni yhtä hyvä tai jopa parempi kuin viime vuonna! Jospa nyt Ruotsissa No Rules tekee Lordit?

Tiedätkö siis jo Suomen tämän vuoden edustajan? Onhan se No Rules, onhan! 

Vierailija
14774/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluavat mieheltä kuulostavan transunoloisen kumiankan vinkumaan paskanaolostaan ja samalla viiltelevät ranteita auki kun maailma on paha paikka ja sanaa mies ei saa käyttää missään eikä mielellään nainen-sanaakaan vaan kaikki hyppii yksisarvisina kedoilla.

Vierailija
14775/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan rakasta. Itse olen nähnyt enemmän reagoijia, joille tämä ei avaudu ollenkaan. Samoin niiden videoiden kommenteissa on paljon niitä, jotka eivät voi sietää No Rulesia.

No rules tulee iskemään niihin, jotka ovat sitä "kerran vuodessa katsotaan viisut" porukkaa, koska ensivaikutelma on niin väkevä ja hauska. Finaalipaikka hyvin todennäköinen siis. Mutta viisufanit, nörtit ja casualit, ei niin perusta, koska tänä vuonna on kova kilpailu huumorimiesten kesken ja esim. Viro vetää tässä pitemmän korren. Kroatia ja Hollanti saattavat myös lähettää samantyylisen. 

Baby Lasagna ei varsinaisesti huumoribiisi mutta sanoissa vähän sitä silti. Jos ne valitsee taas Let3:n niin vielä vitsimpi. 

Vierailija
14777/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rules tulee iskemään niihin, jotka ovat sitä "kerran vuodessa katsotaan viisut" porukkaa, koska ensivaikutelma on niin väkevä ja hauska. Finaalipaikka hyvin todennäköinen siis. Mutta viisufanit, nörtit ja casualit, ei niin perusta, koska tänä vuonna on kova kilpailu huumorimiesten kesken ja esim. Viro vetää tässä pitemmän korren. Kroatia ja Hollanti saattavat myös lähettää samantyylisen. 

Baby Lasagna ei varsinaisesti huumoribiisi mutta sanoissa vähän sitä silti. Jos

Minä taas en ole vielä päässyt tuohon Viron kappaleeseen sisälle, jotenkin on sekava, No rules pidän parempi, mutta voihan olla, että molemmatkin pärjää hyvin

Vierailija
14778/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagna ei varsinaisesti huumoribiisi mutta sanoissa vähän sitä silti. Jos

Sori mutta olen itse viisunörtti ja viime vuonnakin katsoin kaikki reagointivideot Käärijään. Tänä vuonna ainakin muutama tosi kova ulkomaalainen viisunörtti puhunut ylisanoin Windows95manista. Yksi jopa antoi kovemmat pisteet (eri kategoriat esim. esitys, sanoitus, laulu jne.) kuin mitä antoi viime vuonna Käärijälle!! Eli kyllä kannattaisi Windows95manin vaan mennä toukokuussa Ruotsiin 👍 Voi muuten poikia harmittaa jälkikäteen

Vierailija
14779/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/palat/36769fb9-0a27-4c52-9640-bac58c148ce9

😎😎😎

Toivottavasti vievät koko homman...

En mä tiedä miten tästä voi vielä päätyä siihen etteivät muka olisi mukana. Voisitteko jo antaa luvan juhlia? 😀

Vierailija
14780/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joita ei valittu voisivat jakaa heidän biisinsä. Siinähän kaikki kuulisi onko oikeet valittu. 

Mitä tarkoitat? Kyllähän kaikkien finalistien esitykset ovat YouTubessa ja biisit suoratoistopalveluissa.

Ketju on lukittu.