UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Saralla ei ole itsevarmuutta kestääkseen koko euroviisuturneen. Jännitti jo UMK lavallakin. Siinä mielessä MG+N tai Cyan Kicks olisi valmiimpia. Toivottavasti mennään valitulla edustajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että MG ja Nublu kyllä lähtis ja tekisi tilaa kalenteriin jos kutsu käy. Mutta olen melkein CK:n kannalla kohta kun he on ainoita jotka sanoo suoraan että lähtisivät.
Tämä. Muut draamailemat ja ämpyilevät. CK on ainoa, joka tuli esiintymään ja tarjoamaan viihdettä.
Muille kilpailijoille suosittelen vaikkapa uraa politiikassa, kun ei noi lauluhommat näytä kiinnostavan riittävästi.
MG ja Nublu!! 💎
Olen aikas samaa mieltä täällä mainitusta CK:n epätoivoisuudesta.
Mistä ihmeen epätoivoisuudesta?
Eivät ole tarjonneet umk:lle mitään persoonallista (ei ekalla kerralla eikä vieläkään), mutta tuskin on viimeinen kerta kun yrittävät. Uskon että parempia jää valituksi umk:hon.
Mitä nuo boikotin vaatijat oikein ajattelevat? Israel on todennäköisesti mukana ensi vuonnakin, ehkä kymmenenkin vuoden päästä. Suomen tulisi heidän mielestään boikotoida tämä vuosi ja palata ensi vuonna takaisin, eikä ketään silloin kiinnostaisi että Suomi oli yhden vuoden pois. Vai boikotoida viisuja niin kauan kuin Israel on mukana, jopa vuosikaudet? Eli jos jossakin tapahtuu jotain pahaa, ei kellään saisi olla hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kyllä ne sinne lähtevät.Ei ole mukavaa kun voittajat ei osaa riemuita voitostaan. Toisaalta melkein toivon,ettei ne lähde. Haluan suomen edustajaksi sellaisen joka oikeasti haluaa euroviisuihin.
Absurdimman tästä tekee se, että molemmat ovat tunnustautuneet viisufaneiksi.
Hyvä ettei lähetetty tuota Saraa. Todella huonosti laulettu live, mutta että olivat pukeneet hänet samaan värimaailmaan kuin viimevuoden Loreenin ja stagekin oli samantyylinen (tyhjä + savua ja valoa) niin olisihan se ollut noloa, että Loreenin voittaessa lähetämme Loreeni-kopion sinne seuraavana vuonna.
Myös ihmettelin sitä, miten jotenkin samanlainen on tuo Windows95manin esitys kuin viimevuoden se bändi, joka esitti MAMA kappaleen.
Kuka siellä on suunnittelemassa näitä esityksiä ja miksi ne kopioivat viimevuosien artisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että MG ja Nublu kyllä lähtis ja tekisi tilaa kalenteriin jos kutsu käy. Mutta olen melkein CK:n kannalla kohta kun he on ainoita jotka sanoo suoraan että lähtisivät.
Tämä. Muut draamailemat ja ämpyilevät. CK on ainoa, joka tuli esiintymään ja tarjoamaan viihdettä.
Muille kilpailijoille suosittelen vaikkapa uraa politiikassa, kun ei noi lauluhommat näytä kiinnostavan riittävästi.
MG ja Nublu!! 💎
Eivät ole tarjonneet umk:lle mitään persoonallista (ei ekalla kerralla eikä vieläkään), mutta tuskin on viimeinen kerta kun
Mulle tuo on jotain kivaa ja erilaista, koska en seuraa ko. genreä ollenkaan. Ehkä genren suurkuluttajat näkevät eri tavalla.
Kuuntelen nyt sitten eilistä Käärijän Emma Gaala -vetoa, kun ei viitsi tämän vuoden voittajia nyt fiilistellä. Käärijä ei politikoi ja oli hyvin motivoitunut lähtemään viisuihin. Hänenkin kohdallaan oli kohuja, muttei missään vaiheessa silti epäröinyt lähtöään.
Tästähän tuli jo uutisissakin. Melkein alan toivoa,että Sara lähtee. Sarastahan on pidetty ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan mitä Farkkumunalle tapahtuu nyt en enää kirjoita (toistaiseksi) henkilöiden nimiä.
Säälittää se Farkkumuna jos sille ei tulisi käyttöä.
Sara voi ottaa sen omaan showhunsa mukaan Malmöön.
Sanoitus vaihdetaan: perukaa häät, ristiäiset, linnut, munat ja internet.
Sanoitus vaihdetaan: perukaa umk, viisut, viihde ja ilo, ettekeste nää, Israel on mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hätä on nyt suuri kun Suomen pahimpiin kuuluvien pönötysgaalojen yleisö ei kreisibailaa Windowsin tahtiin. Hyvä kun noihin saa oikeat esiintyjätkään mitään liikettä aikaan hienostuneiden aplodien lisäksi
Olettaisin gaalalaisten olevan enemmän Saraan kallistuvia musiikkimaultaan.
Palkintogaaloihin osallistuvat ovat käytännössä toistensa kilpailijoita ja harva siellä riemuitsee aidosti muuta kuin omaa menestystään. Hauska seurata palkintojenjaon aikana happamia ilmeitä.
Oli tosiaan varsin avoimesti pettyneitä naamoja. Kuumaan pojatkin ryntäsi heti johonkin kun selvisi että odotettu vuoden biisin voittopysti menikin Käärijälle eikä heille.
Ei ne sen takia lähteneet, menivät valmistautumaan omaan esitykseen, varmasti olivat iloisia Käärijän puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MG ja Nublu!! 💎
Eivät ole tarjonneet umk:lle mitään persoonallista (ei ekalla kerralla eikä vieläkään), mutta tuskin on viimeinen kerta kun
Ehkä näin, mutta tämän vuoden kattauksesta olisivat kuitenkin kaikin puolin vakain ja varmin edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi (Windows95Man) jää pois niin Viron mahdollisuudet hyvään sijoitukseen nousevat merkittävästi. Heillä on hieman samantyylinen esitys tänä vuonna. Puolet kansainväliseen finaaliin osallistuvista viisuista on julkaistu. Siellä ei ole kovin monta balladia, joten Sara Siipolallakin voisi olla mahdollisuus menestyä kohtuullisen hyvin (esim. 8-15. sija).
Jos Sara lähtee ja onnistuu livelaulussa kunnolla, niin mielestäni on hyvät mahdollisuudet sijoihin 5-10.
Hyvä vitsi. Itse veikkaan että laulu ei suju tuollakaan toivotulla tavalla ja tippuisi semeissä. Toivottavasti siihen ei päädytä.
Mulla on kieltämättä mennyt jo fiilis ja alkaa olla aivan sama kuka sinne menee vai meneekö kukaan. En ole halunnut katsoa tämän venkoilun alkamisen jälkeen No rulesia yhtään. Mun mielestä tämä on yksinkertaisesti ollut huijausta ja verorahojen väärinkäyttöä + ihmisten vedättämistä äänestyksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kieltämättä mennyt jo fiilis ja alkaa olla aivan sama kuka sinne menee vai meneekö kukaan. En ole halunnut katsoa tämän venkoilun alkamisen jälkeen No rulesia yhtään. Mun mielestä tämä on yksinkertaisesti ollut huijausta ja verorahojen väärinkäyttöä + ihmisten vedättämistä äänestyksen yhteydessä.
Mä olin alkuun tosi ehdoton etten halua katsoa No rulesia, mutta lopulta sorruin fiilistelemään. Olin kylläkin juonut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin alkuun tosi ehdoton etten halua katsoa No rulesia, mutta lopulta sorruin fiilistelemään. Olin kylläkin juonut jotain.
😀
Vierailija kirjoitti: Hyvä ettei lähetetty tuota Saraa. Todella huonosti laulettu live, mutta että olivat pukeneet hänet samaan värimaailmaan kuin viimevuoden Loreenin ja stagekin oli samantyylinen (tyhjä + savua ja valoa) niin olisihan se ollut noloa, että Loreenin voittaessa lähetämme Loreeni-kopion sinne seuraavana vuonna. Myös ihmettelin sitä, miten jotenkin samanlainen on tuo Windows95manin esitys kuin viimevuoden se bändi, joka esitti MAMA kappaleen. Kuka siellä on suunnittelemassa näitä esityksiä ja miksi ne kopioivat viimevuosien artisteja?
Savu- ja valoefektit kuuluvat niin olennaisesti Euroviisuihin, ettei niiden perusteella mitään esitystä voi määrittää toistensa kopioiksi. Loreenin esityksen keskeinen seikka oli ledilaatikot eli ns. voileipägrilli. Esitys oli teknisesti ja tunnelmaltaan ihan erilainen kuin Saran esitys. Ei myöskään puvun väri tee kopiota, kun puvut ovat muuten täysin erilaisia.
Minä ainakin aion fiilistellä niin kauan kuin ilmoittavat miten käy. Jos perääntyvät niin sitten varmaan hiipuu mullakin kuuntelu.
Itse oon kattonut varmuuden vuoksi kaikki win95 reaktiovideot, koska suurin osa tosi hauskoja ja koska ei niitä sitten katso, jos vetäytyvät kisoista. Toivottavasti heitä nyt joku viisas perhepiiri ja vähän vanhemmat ihmiset auttaisivat ymmärtämään, että tämä on ainutlaatuinen tilaisuus ja ura muusikkoina ja viihdyttäjinä on varmasti kivikkoinen ellei suoraan sanottuna ohi, jos vasta näin äänestyksen jälkeen muuttavatkin mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MG ja Nublu!! 💎
Kun katsoo ja miettii sitä kokoonpanoa, joka päätti ketkä pääsevät UMK-ehdokkaiksi niin eipä kattaus yllätä. Niin on "valitsijaporukan" tyylisiä ehdokkaita, että on suorastaan ihme että No Rules! mahtui mukaan. Ehkä ottivat sen mukaan läpällä. Kun voittaja selvisi valitsijaporukka paskoi housuihinsa. Että eihän tässä näin pitänyt käydä.
Pmyrsky on korkeintaan muutamalla aktivistilla. Suurin osa pääsee fiilistelemään mahtavaa viisukevättä, jos osallistuvat. Vaikka tämä venkoilu hieman ikävän maun suuhun jättikin, niin oon valmis katsomaan läpi sormien, jos pian tulee päätös osallistumisesta. Liian pitkään on jo nytkin mennyt.