UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Uusi äänestys ja viisuihin menijät pois.
Viisuissa ei kuulemma saa olla korvaavaa laulajaa, niin miten sitten saa laittaa ihan eri esittäjän, mikä on ilmoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se selvää, että Keisteri oli gaalassa mukana?
Ja miten se sujui hänen kohdaltaan jos oli mukana?
Mitä tarkoitat? Se oli siinä etkoilla dj:nä luomassa tunnelmaa.
Mistä voisin katsella kuvia tai videon pätkää hänestä.
Se hieman helpottaisi. Oliko kunnon housut hänellä jalassa?
Munasillaan oli.
Kehorauhaa miehillekin.
Naiset entistä pääministeriä myöten saa olla kuvissa pimpin ääriviivat asusta läpi näkyen, ja monen monta muuta naisesimerkkiä vilauttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
En kyllä ymmärtänyt mistä tässä kerrottiin?
Minä olen tuo alkuperäinen humalainen. Katsoin windows95man instagramia ja sieltä storyja. Hän on keikalla Emma-gaalassa. Myös No Rules soi ellen nyt ihan omiani kuullut. Winman siinä bailaa ja heiluu yksin. Esko Eerikäiken kuvaa ja on että jee, party party. Äänen jos laittaa pois niin apua miten kiusall
Minä olisin halunnut nähdä Emmassa alkuperäisen No rules - esityksen ja Henrin. Minua vaivaa haastattelut kun windows95 puhuu usein Henrin päälle.Epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä yämä Mellojen Cazzi Opeiakaan oikein lähde. Toi taustaluuppi on pöllitty suoraan jostain.
Mietin samaa. Aamulla tajusin että se on Go Westistä, Pet Shop Boysien versiosta. Hyvä ettei mennyt jatkoon.
No rules! -huudahdus tuo mieleen Go Westin.
Vierailija kirjoitti:
Melodifestivalen on vaan parempi.
Ruotsi on ollu aina vähän parempi, mut perässä tullaan kun sisu ei anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
En kyllä ymmärtänyt mistä tässä kerrottiin?
Minä olen tuo alkuperäinen humalainen. Katsoin windows95man instagramia ja sieltä storyja. Hän on keikalla Emma-gaalassa. Myös No Rules soi ellen nyt ihan omiani kuullut. Winman siinä bailaa ja heiluu yksin. Esko Eerikäiken kuvaa ja on että jee, party par
No sen voi hänelle varmaan kohteliaasti sanoa, adhd haluaa olla huomion keskipisteenä. Henrille myös näkyvyyttä ja nimi mukaan. And Henri boy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tyttöystävä on yksityishenkilö ja parisuhdestatus on yksityisasia. Näistä ei kuulu keskustella.
Ja Jeren mummokin tästä sanoi faniryhmässä.
Tyttöystävänsä mukana usein keikoilla, eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä tai salamyhkäistä.
Toivottavasti eivät mene euroviisuihin. Onko suomen aina siel oltava kun ei ole ainakaan tällä kertaa hyvää esitystäkään.
Mäkin alan olla kohta Cyan kicksin kannalla.
Ihan tyhmää tällainen odottaminen.
Tai joku voi selittää, mitä se odottaminen muuttaa.
Ei ole avattu sen enempää niin en tiedä mikä muuttuisi.
Mulle tulee vaan toi Moldovan esitys mieleen Eestin biisistä.
Toki tykkäsin kovasti tuosta Moldovan esityksestä.
Siipola oli eilen Putouksessa esiintymässä eikä hänen äänensä vieläkään vakuuttanut mua. Matalaääniset osuudet menee, mutta kertosäe ei vaan toimi äänelle. Lattealta kuulostaa ja sana paskana pitäs tulla voimallisemmin, enemmän tunnetta siihen jos kerta paskana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä yämä Mellojen Cazzi Opeiakaan oikein lähde. Toi taustaluuppi on pöllitty suoraan jostain.
Mietin samaa. Aamulla tajusin että se on Go Westistä, Pet Shop Boysien versiosta. Hyvä ettei mennyt jatkoon.
Ruotsalaisten kaikki kappaleet on tehty varmaan tekoälyllä. Varmaan viime vuoden Loreeninkin kappale.
Viimevuotiseen Loreenin biisiin oli härskisti pöllitty ihan kaikki muilta esiintymisasua myöten eikä ruotsalaiset näemmä edelleenkään osaa tehdä mitään omaa.
Omaperäinen analyysi heti aamutuimaan! Ei mitään pöllittyä tai sataan kertaan toistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cyan Kicks olisi ollut ainoa oikea voittaja UMK:lle. Harmittaa etten äänestänyt heitä, kun olivat kuitenkin minulla tokana. Heitäkin varmaan harmittaa aika paljon katsoa vierestä kun itse ovat jo vuosia halunneet edustamaan ja sitten kaikki muut vaan pelleilee.
Olisin iloinen, jos Cyan Kicks pääsisi edustamaan. Oli hyvä live. Tarvii muutaman vetäytymisen ensin toki 😜
Jos win95 ei pääse, niin minunkin valinta olisi nää. Ainut, mikä häiritsi, oli esiintyjän yläosa pienillä rinnoilla.
Keskityt vähän väärään asiaan noinkin coolissa esityksessä 😵💫. Solistista tuli muuten hieman mieleen Zibbsin solisti viisuissa kappaleella Stones.
Päättäisivät jo vai onko joku mainostemppu. Mutta jos noi ei mene niin Siipola saa halutessaan mennä. Olisi siellä kyllä ollut parempia kuin Siipola mutta toiseksi tullut sinne halutessaan voi osallistua. Näin olen ymmärtänyt.
Kyllä suomessakin hyvää musiikkia osataan tehdä mutta harvemmin niitä viisuissa kuullaan. Just euroviisuihin pitäisi panostaa mutta ei ymmärretä. No Käärijä ja BC olivat mukavia poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Päättäisivät jo vai onko joku mainostemppu. Mutta jos noi ei mene niin Siipola saa halutessaan mennä. Olisi siellä kyllä ollut parempia kuin Siipola mutta toiseksi tullut sinne halutessaan voi osallistua. Näin olen ymmärtänyt.
Sara on seuraavana listalla ja luultavasti lähtee, jos W95man peruu. Jos Sarakaan ei kuitenkaan halua lähteä, niin sitten CK on ilmeisin lähtijä, koska MG sanoi eilen Emma gaalassa, etteivät Euroviisut sovi oikein kalenteriin. Hänellä näkyy olevan paljon buukattuja keikkoja tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tyttöystävä on yksityishenkilö ja parisuhdestatus on yksityisasia. Näistä ei kuulu keskustella.
Ja Jeren mummokin tästä sanoi faniryhmässä.
Tyttöystävänsä mukana usein keikoilla, eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä tai salamyhkäistä.
Jeren tyttöystävä on julkinen salaisuus. Kaikki hänen olemassaolon varmaan tietää. Kyse on enemminkin siitä, että kuuluuko artistien yksityiselämän ruotiminen UMK ketjuun, musta ei kuulu. Tämä ketju keskittyy musiikkiin, lavaesiintymisiin, viisu ehdokkaisiin jne.
Viron esitys muistuttaa Moldovaa siltä osin, että lavalla on monta tyyppiä joilla on hauskaa.
Mitä mieltä euroviisuväki olisi, jos Suomea edustaisi artisti, jolle on tatuoitu jalkaan erään ihailemansa henkilön naama?
Jos win95 ei pääse, niin minunkin valinta olisi nää. Ainut, mikä häiritsi, oli esiintyjän yläosa pienillä rinnoilla.