UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Viron biisissä yhdistyy kyllä kaikki mistä yleisesti tykätään euroviisuiltana, hirveen tarttuva kertsi ja helppo tanssi sekä bonuksena kannel, se kuulostaa oikeesti hyvältä ja kestää kuuntelua ja esittäjät osaa vetää sen aina täysillä
Vierailija kirjoitti:
Onko se selvää, että Keisteri oli gaalassa mukana?
Ja miten se sujui hänen kohdaltaan jos oli mukana?
Mitä tarkoitat? Se oli siinä etkoilla dj:nä luomassa tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
En kyllä ymmärtänyt mistä tässä kerrottiin?
Windowsmies veti keikan ja yleisö katseli muualle. Tämän asian kirjoittaja oli nähnyt Instagramissa julkaistusta storysta eli videosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Suomi antoi viron huumebiisille 12, vaikka onkin suora kilpailija mutta onneks sitä ei ajatella
Ranska myös, jo on aikoihin eletty! ehkä nuo kanteleet ja folk-soundi antaa sille uskottavuutta mitä muilta huumoribiiseiltä puuttuu
Olen sitä mieltä että osa juryista äänestää taktisesti. Saksassa tämä tuli erityisen hyvin esiin ja siellä sillä oli vaikutustakin.
Ranskan etnobiisi pari vuotta sitten floppasi joten kai ne ajatteli että tulkoon muut perässä. Vielä kun La Zarrakin menestyi niin huonosti viime vuonna.
Melodifestivalen on vaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitteli siellä lämpimiksi mainoskatkolla hiukan levyjä. Ei ollut varsinaisesti mikään esiintyjä.
Entä julkisia kuvia ja haastattelua?
Farkkumuna on vielä koossa.
Vierailija kirjoitti:
Cyan Kicks olisi ollut ainoa oikea voittaja UMK:lle. Harmittaa etten äänestänyt heitä, kun olivat kuitenkin minulla tokana. Heitäkin varmaan harmittaa aika paljon katsoa vierestä kun itse ovat jo vuosia halunneet edustamaan ja sitten kaikki muut vaan pelleilee.
Olisin iloinen, jos Cyan Kicks pääsisi edustamaan. Oli hyvä live. Tarvii muutaman vetäytymisen ensin toki 😜
saksan valinta naurattaa kyl vieläkin anteeks vaan laulajalleen... mutta on vaikeaa tehdä niin perusradiobiisiä kuin se on
Vierailija kirjoitti:
Tylsä.
Vähän surullisia noi Emma-gaalan videot
Liettuassa oma top:
Silvester Belt
Il Senso
Queens of Roses
The Roopilta oli kyllä heikoin biisi neljästä viime osallistumisesta, mitä muistan. Bändi kyllä puristi tuosta parhaan ulos, mutta kappale ei riitä millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Suomi antoi viron huumebiisille 12, vaikka onkin suora kilpailija mutta onneks sitä ei ajatella
Ranska myös, jo on aikoihin eletty! ehkä nuo kanteleet ja folk-soundi antaa sille uskottavuutta mitä muilta huumoribiiseiltä puuttuu
Olen sitä mieltä että osa juryista äänestää taktisesti. Saksassa tämä tuli erityisen hyvin esiin ja siellä sillä oli vaikutustakin.
Ranskan etnobiisi pari vuotta sitten floppasi joten kai ne ajatteli että tulkoon muut perässä. Vielä kun La Zarrakin menestyi niin huonosti viime vuonna.
Kun juryt äänestävät taktisesti, ne hautaavat ennakkosuosikin eivätkä anna sille 12 pistettä. Mutta Ranskalla ei ole lajissaan kilpailijoita muutenkaan, oli viron biisi mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tyttöystävä on yksityishenkilö ja parisuhdestatus on yksityisasia. Näistä ei kuulu keskustella.
Ja Jeren mummokin tästä sanoi faniryhmässä.
Aa.. no sitten se on uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Se oli siinä etkoilla dj:nä luomassa tunnelmaa.
Mistä voisin katsella kuvia tai videon pätkää hänestä.
Se hieman helpottaisi. Oliko kunnon housut hänellä jalassa?
En tiedä, helpottaisiko se itseäni, jos vaan ajattelisin, että No Rules ei sinne lähde ja eläisin niin. Sitten yllättyisin positiivisesti, jos lähtevätkin. Viikko mennyt nyt UMK-finaalista.
Melodifestit ja Gunilla Persson. Mitä hevon v-ua minä näen? Ja kuulen?
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan mitä Farkkumunalle tapahtuu nyt en enää kirjoita (toistaiseksi) henkilöiden nimiä.
Säälittää se Farkkumuna jos sille ei tulisi käyttöä.
Sara voi ottaa sen omaan showhunsa mukaan Malmöön.
Vierailija kirjoitti:
Joko miljonääriäiti Gunilla laulaa luikautti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
En kyllä ymmärtänyt mistä tässä kerrottiin?
Minä olen tuo alkuperäinen humalainen. Katsoin windows95man instagramia ja sieltä storyja. Hän on keikalla Emma-gaalassa. Myös No Rules soi ellen nyt ihan omiani kuullut. Winman siinä bailaa ja heiluu yksin. Esko Eerikäiken kuvaa ja on että jee, party party. Äänen jos laittaa pois niin apua miten kiusallinen meno.
Ei Suomen tarvitse olla huolissaan kisoista. Saksa ottaa viimeisen sijan kuitenkin.
Siitä tehdään myönteinen myönteinen asia. Hävitä ei voi kukaan.