UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tyttöystävä on yksityishenkilö ja parisuhdestatus on yksityisasia. Näistä ei kuulu keskustella.
No kyllä se nyt on salamyhkäistä
No eihän näitä Ruotsin biisejä voi edes verrata Suomen biiseihin. Kyllä on niin ammattitaitoista. Suomi niiiiiin jäljessä taas...
Yessss huumebiisi voitti
huumebiisiksi sanominen on vähän epäreilua, mutta laulun nimi liian pitkä! laulussa siis humoristisesti eri ilmaisuin sanotaan ettei mitään huumeita käytetä
5MIINUST x puuluup voitii Virossa!
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tyttöystävä on yksityishenkilö ja parisuhdestatus on yksityisasia. Näistä ei kuulu keskustella.
Ja Jeren mummokin tästä sanoi faniryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän näitä Ruotsin biisejä voi edes verrata Suomen biiseihin. Kyllä on niin ammattitaitoista. Suomi niiiiiin jäljessä taas...
melodifestivalen taso on laskenu viime vuosina roimasti, liettualla ja virollakin parempi meno. äänitekniikka ja kuvaus toki maailman parasta.
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huppelissa ja ylianalysoin liikaa, mutta ei voi mitään. Katsoin noita windowsin storyja. Porukka ei ollut yhtään mukana. Ei edes katsonut lavalle. Olen sataprossaa sitä mieltä, että meininki olisi ollut toinen, jollei tätä jahkailua olisi.
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jeren mummokin tästä sanoi faniryhmässä.
Kerran mummo on yksityishenkilö, joten pitäköön matalaa profiilia.
kiva se viroakin kuulla viisuissa taas. harvinaisen epäselvä biisi suomenkieliselle, yleensä tajuaa vähän mutta ehkä noi sanonnat ja referenssit viron kulttuurijuttuihin tekee sen ettei tosta tajuu oikein mitään
Kunnioittakaa artistin toivetta ja jättäkää Käärijän parisuhdestatus yksityisasiaksi. Se ei kuulu keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itseä ainakaan ei huvittaisi bilettää jos ei edes tietäisi onko ne lähdössä malmöön vai ei
En kyllä ymmärtänyt mistä tässä kerrottiin?
Vierailija kirjoitti:
eiköhän sen perus yleisö ole sama viisujen jälkeenkin, tuskin se pienissä shortseissaan oli überkonservatiivien suosikki
Minäpäs alan nyt kannustaa Viron biisiä, kun Suomessa ei kerran edes tiedetä kuka täältä lähtee. Virolla onneksi hyvä bilebiisi! Yleisökin tanssi ja lauloi hyvin mukana.
Onko se selvää, että Keisteri oli gaalassa mukana?
Ja miten se sujui hänen kohdaltaan jos oli mukana?
Cyan Kicks olisi ollut ainoa oikea voittaja UMK:lle. Harmittaa etten äänestänyt heitä, kun olivat kuitenkin minulla tokana. Heitäkin varmaan harmittaa aika paljon katsoa vierestä kun itse ovat jo vuosia halunneet edustamaan ja sitten kaikki muut vaan pelleilee.
Vierailija kirjoitti:
5MIINUST x puuluup voitii Virossa!
Oliko se Ruotsista JOPA 1 piste? 😂
Jaahas, siellä oli Emma-gaalan punaisella matolla Natalia Kallio oikein kyltin kanssa poseeramassa kuvaajille, "Israel out or boycott Eurovision"... Vtu mikä pelle ja idiootti. Ihmisten typeryys on kyllä rajatonta, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se selvää, että Keisteri oli gaalassa mukana?
Ja miten se sujui hänen kohdaltaan jos oli mukana?
Soitteli siellä lämpimiksi mainoskatkolla hiukan levyjä. Ei ollut varsinaisesti mikään esiintyjä.
Älä urputa. Tyttöystävä pidetään taktisesti piilossa.