Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan suhteessa, jossa et voisi 100 % luottaa toiseen?

Vierailija
29.12.2025 |

Itse ryhdyin nyt käytännön syistä sellaiseen mutta mietin pitäisikö lopettaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittaa vaan turhaan, ei kannata 

Vierailija
2/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on suhteessa naisen kanssa, ei voi luottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silloin olisi suhde, en olisi mitenkään sitoutunut. Kokemustakin tällaisesta on ja sitten se toinen osapuoli oli ihan ihmeissään kun näytin lopulta ovea.

Vierailija
4/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä luottamuksen pitää olla aika syvä. Mutta ei ketään voi omistaa.

Vierailija
5/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormittaa vaan turhaan, ei kannata 

Niin tässä on kyse vanhasta asiasta ja valheesta jonka otin uudelleen esille, en edes valhetta sinänsä vaan ettei sellaista tartte enää tapahtua niin valehteli sitten valheen päälle. 

Ap

Vierailija
6/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei valitettavasti voi koskaan tietää voiko täysin luottaa vai ei. Valitettavasti.

Vierailija
7/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mistä valheesta kyse:

"Hän söi karkkia vaikka olimme sopineet olevamme karkkilakossa, ekä kertonut minulle"

Vai "hän pelasi 10 000€ yhteisiä rahojamme ja valehteli että rahat olivat menneet aiemmin yritystoimintaan"

Vierailija
8/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan kontrolloida vaimoni mieltä, mielihaluja, toimintaa silloin kun en ole paikalla, toimintaa netissä tai sähköpostiliikennettä. En alennu tsekkaamaan mitä hän tekee jos lähtee kaupungille (sellaista tapahtuu usein, etenkin joulun alla) tai omaan harrastemenoonsa. 

Aivan samoin hän ei pysty kontrolloimaan minua. 

Minulla on kuitenkin hyvä luottamus siihen että hän on tullut jäädäkseen ja että meillä on niin hyvä keskusteluyhteys että hän kertoo jos on onneton tai jos haluaa avoimen parisuhteen tai eron tai lisää harrasteita itsellen tai minulle vähemmän. Olen aika avoin neuvottelemaan tällaisista asioista. Niin että en näe tässä ongelmaa. 

Vierailija
9/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se silloin olisi suhde, en olisi mitenkään sitoutunut. Kokemustakin tällaisesta on ja sitten se toinen osapuoli oli ihan ihmeissään kun näytin lopulta ovea.

Kauanko sinä olit hänen kanssaan? 

Vierailija
10/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan mistä valheesta kyse:

"Hän söi karkkia vaikka olimme sopineet olevamme karkkilakossa, ekä kertonut minulle"

Vai "hän pelasi 10 000€ yhteisiä rahojamme ja valehteli että rahat olivat menneet aiemmin yritystoimintaan"

Valhe liittyy toisen naisen kanssa viestittelyyn. Olimme silloin epämääräisessä suhtessa, jonka sittemmin lopetimme. Valehteli kaverin "amerikkalainen tyttöystävä" ja nyt se olikin virolainen tyttöystävä. Sanoin sitten että oli kyllä ihan englanninkielinen nimi sillä. Keskustelu jatkui ettei tarvii olla epämääräistä viestittelyä enää. Mietin sanoisinko hänelle vielä että selityksesi oli epäuskottavia. Alun perin ei suostunut näyttää viestejä. 

Vierailija
11/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty,ehdoton ei.Luottamus on kaikkein tärkein.

Vierailija
12/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko sinä olit hänen kanssaan? 

Ja mistä ajasta tuo pitäisi laskea kun emme olleet yhdessä? Alun alkaen tutustuimme 2001 keväällä ja tämä oven näyttäminen tapahtui 2005 syksyllä ja väliin mahtui muitakin suhteita (molemmin puolin) niin tämä tuttavuus oli oikeastikin todellinen on/off josta toinen osapuoli ei vielä tänä päivänäkään ole yli vaan pyrkii aina silloin tällöin yhteyksiin, viimeksi 2 kk sitten

Vierailija
13/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli on suhteessa naisen kanssa, ei voi luottaa

Pitää paikkansa. Itse tutustuin ainakin 6 naiseen ennen nykyään. Tähän luotan. Aiemmat petti ja sääti tilannetta jo ennen kolmatta tapaamista. Ei niin kuin millään jaksaneet odotella hiukan pidempää ajanjaksoa tapaamisissa. En tiedä miksi. En ole mielestäni mitenkään paska tyyppi. Eivätkä nuo naisetkaan oikein syytä asialle keksineet, kun kysyin. Mutta se uusi oli vissiin mukavampi? Ehkä se, etten juo jacrilluttele ja pidä naista nyrkin ja hellan välissä sekä kuuntelen toisiakin vilpittömästi, niin oli liikaa? Nykyään ihmettelee (meillä ei ole salaisuuksia) vielä 30 vuoden jälkeenkin, että miten hyvän ukon löyti. Minä en kehuista nolostu ja olen tyytyväinen jos kerran kelpasi. Jatkan samaan tyyliin ;-) hyvä, että vakka löysi kantensa.

Vierailija
14/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään suhteeseen voi 100 % luottaa. Hyvin lähelle voi päästä, mutta on pelkkää typeryyttä kuvitella minkään olevan absoluuttisen varmaa ja ikuisesti pysyvää.

Vierailija
15/15 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä eksään täysin luottanut vaikka yhdessä oltiin 16 vuotta, mutta ei se suhdetta haitannut enkä sen takia halunnut erota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi