UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne huhut olivat ja mistä peräisin, että Keisteri tulisi gaalaan?
Eikö muka ole paikalla? Ilmeisesti ihan keikalla viihdyttämässä katsomovieraita.
Jep, on paikalla keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Windowsmanin oma instagram
Hänen takiaan Israelin pitää osallistua viisuihin. Hänen piti osallistua Israelin viisujen karsintoihin mutta Hamasin isku 2023 surmasi hänetkin. Veri huutaa hyvitystä. Malmössä.
Kukaan ei olisi lähtenyt miettimään ja tuomaan esiin heidän poliittista kantaansa ellei olisi lakannut kynsiään Palestiinan värein eivätkä olisi lähteneet jahkailemaan pääsyynä Israel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka ole paikalla? Ilmeisesti ihan keikalla viihdyttämässä katsomovieraita.
Kyllä pitäisi olla paikalla. Oli laittanut päivällä instastoorinkin että on menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, positiivinen, suloinen ja vähän ujo Henri onkin radikaali vassari. :D Eipä siinä mitään, mutta olisi tuonut esiin mielipiteensä ennen finaalia!
Voi hyvänen aika, mitä radikaalia Henri on mahtanut tehdä? Tätä ketjua seuratessa en ihmettele yhtään, mikäli lisä julkisuus ei Henriä kiinnosta. Ja ihmiset vielä väittävät, että umk-osallistujan pitäisi tietenkin olla valmistautunut heti alkavaan some kiusaamiseen ja henkilökohtaisen elämän urkkimiseen. Ja nämä asiat eivät tietenkään voi olla sitten yhteydessä siihen, että koko osallistumista aletaan katua.
Nää samat tyypit joka päivä marisee samasta aiheesta, ja marisee senkin jälkeen vaikka Henri lähtis, ne silti urkkis sen lähipiiriä ja leimais aktivistiks. luulevat vielä varmsan etteivät itse vaikuta tohon negatiiviseen ilmapiiriin vaikka itse sitä koko ajan jauhavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, positiivinen, suloinen ja vähän ujo Henri onkin radikaali vassari. :D Eipä siinä mitään, mutta olisi tuonut esiin mielipiteensä ennen finaalia!
Voi hyvänen aika, mitä radikaalia Henri on mahtanut tehdä? Tätä ketjua seuratessa en ihmettele yhtään, mikäli lisä julkisuus ei Henriä kiinnosta. Ja ihmiset vielä väittävät, että umk-osallistujan pitäisi tietenkin olla valmistautunut heti alkavaan some kiusaamiseen ja henkilökohtaisen elämän urkkimiseen. Ja nämä asiat eivät tietenkään voi olla sitten yhteydessä siihen, että koko osallistumista aletaan katua.
Nää samat tyypit joka päivä marisee samasta aiheesta, ja marisee senkin jälkeen vaikka Henri lähtis, ne silti urkkis sen lähipiiriä ja leimais aktivistiks. luulevat vielä varmsan etteivät itse vaikuta tohon negati
Mua ei ainakaan tämä kiinnostaisi pätkääkään (kuin korkeintaan mun ihastuksen kannalta, koska ollaan Henrin kanssa luultavasti aika eri mieltä) elleivät olisi lähteneet politikoimaan äänestäjien kustannuksella.
Negatiivisen ilmapiiriin olisi voinut välttää sillä, että osallistuvat kuten lupasivat ja sanovat, että toivovat rauhaa kaikille. Kaikki olisi täällä innoissaan tulevasta keväästä.
Ei tämä muuten, mutta on taottava kun rauta on kuumaa. Ulkomaille kuvia ja haastatteluja ennenkaikkea, että saavat lisää kuuluisuutta, sitä tarvitaan.
Ei, ei tässsä ole pahuudesta vaan epävarmuudesta, jota me fanittajat koetaan.
Muut maat äänestävät ja sinne vaan haastatteluin ja kuvia ja tietoa Teemusta ja Henristä.
Ei se mitään jos ei voittoa tule kun 200 miljoonaa katselijaa ESC 2024.
Viron Ollie varmaan karsinnan voittaja? Aika hyvä. Tuskin toista noin hyvää kisaan mahtunut.
No rauhaa ja rakkautta voi toitottaa jos haluaa, mutta saa myös muutakin sanoa, eikä siitä tarvitse tehdä hemmetinmoista numeroa täällä. He lähtevät jos lähtevät ja aikuisina ihmisinä tiedottavat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisen ilmapiiriin olisi voinut välttää sillä, että osallistuvat kuten lupasivat ja sanovat, että toivovat rauhaa kaikille. Kaikki olisi täällä innoissaan tulevasta keväästä.
Eivät Teemu ja Henri ole pelkästään vastuussa negatiivisen ilmapiirin syntymisestä, hehän tässä joutuivat välittömästi törkyviestitulvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei olisi lähtenyt miettimään ja tuomaan esiin heidän poliittista kantaansa ellei olisi lakannut kynsiään Palestiinan värein eivätkä olisi lähteneet jahkailemaan pääsyynä Israel.
Tämä jahkailu tuntuu olevan jo ohi, ei ole enää kiinnostusta ihmisillä. Eli palaavat normaaliin. Jos joku vielä päätä seinään lyö, niin jääyksin.
Vierailija kirjoitti:
Viron Ollie varmaan karsinnan voittaja? Aika hyvä. Tuskin toista noin hyvää kisaan mahtunut.
Ollie on minunkin lempparini, mutta 5Miinust on suurin ennakkosuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät Teemu ja Henri ole pelkästään vastuussa negatiivisen ilmapiirin syntymisestä, hehän tässä joutuivat välittömästi törkyviestitulvaan.
Ja se on oikeasti tosi ikävää ja mä ainakin tsemppaan ja kannustan heitä kestämään sen. Mut kumpi painaa nyt tässä enemmän, pienen aktivistijoukon maalitus vai kansan äänet, lupaava ura ja hyvät mahikset pärjätä viisuissa?
Kaunis yksinkertainen tunnelmalavastus 6. Daniel Levillä, vaikka ei noin muuten lentoon lähtenyt.
Oli siellä Gaalassa Sanna Marin, kauhistus sen selkää, mikä ranka ja laihuus.
Mutta missä Keisteri oli.
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä Gaalassa Sanna Marin, kauhistus sen selkää, mikä ranka ja laihuus.
Mutta missä Keisteri oli.
Sanna hoikistuu vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on oikeasti tosi ikävää ja mä ainakin tsemppaan ja kannustan heitä kestämään sen. Mut kumpi painaa nyt tässä enemmän, pienen aktivistijoukon maalitus vai kansan äänet, lupaava ura ja hyvät mahikset pärjätä viisuissa?
no ei ole vain noi kaksi ryhmää vaan myös tämä kolmas joka stalkkaa lähipiiriä ja haukkuu sivutolkulla ties miksi. useat kilpailijat luultavasti protestoi jotenkin itse viisuissakin, näkyvästi tai pienesti, joten siihen ois parempi tottua koska nyt osa selvästi kuvittelee että ihana viisukevät voi alkaa kunhan päättävät lähteä.
Minä taas luulen, että tässä asiassa painavat enemmän muut kuin poliittiset asiat. Onko se sen kivempaa äänestäjiä kohtaan? No eipä ole ei ja varmasti keskustellaan. Oikeuttaako se silti haukkumiseen tai mustamaalaamiseen? No ei.
Niin ja toivottavasti lähtevät Malmöhön. Huippu kappale ja esitys, joka tuo virtaa kaiken muun ankean keskelle.